Skocz do zawartości

wiktorio08

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiktorio08

  • Urodziny 01.01.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61,530 D,Touring, 2005 r.
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zawód
    Przedsiębiorca

Osiągnięcia wiktorio08

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuje za informacje.. Chyba jednak "kiedyś" wcześniej ktoś zapomniał włożyć w odpowiednie miejsce. Przeszukałem zgodnie ze wskazówkami i niestety nie ma.
  2. Witam...Mam pytanie..Gdzie może znajdować się "rozpiska bezpieczników"? Przeszukałem już okolice "bezpieczników" w schowku oraz w tylnim bagażniku po prawej stronie "okolice akumulatora i apteczki". Nigdzie nie mogę niestety znaleźć. Nie działa mi ogrzewanie tylniej szyby i od czegoś chciałbym rozpocząć proces naprawy. Z góry dziękuje za ewentualne podpowiedzi i sugestie.
  3. Wymienić oczywiście nie jest problemem .. Koszt czujnika w ASO ok. 1500 zł , wymiana 300 zł. Wgranie softu na poziomie 700 zł. Jestem świadomy tych kosztów jednak z doświadczenia wiem ze najlepiej najpierw zapytać, poradzić sie i zminimalizować koszt naprawy. Ale dziękuje za sugestie.
  4. Po podłączeniu w dniu dzisiejszym programu INPA wyskoczył błąd : 94E7 LWS: Relativer Schleiferwinkel fehlerhaft. Dodam , iż po "wykasowaniu błędu" problem zniknął na około 20km po czym wrócił ponownie... :-(
  5. Witam... Od kilku miesięcy walczę z problemem dotyczącym działania kierownicy podczas jazdy. Posiadam E61, 2005, 3.0D. (Dynamic Drive, Active Steering). Kierownica chodzi jakby ciężej , podobnie jakby było za mało powietrza w obu oponach z przodu. Wrażenie przy jeździe na wprost jest ok, natomiast przy manewrach skrętu na pewno nie jest to "servotronic". Objaw ten podobny jest również do usztywnionej kierownicy podczas szybszej jazdy. Dodam iż auto było już trzykrotnie u mechanika. Nie jest to "maglownica" , "zbieżność" ," krzyżak" , "kalibracja czujnika" itp. Po podłączeniu pod komputer AutoCom pojawiają się błędy : 1. Zależność sumy kątowej : brak monitorowania 2. Komunikat kąt skrętu kierownicy 3. Porównanie nadmiarowości , czujnik kata skrętu wykonywanego przez kierowcę. Przyczyn może być kilka lub kilkanaście. Jeżeli ktoś spotkał sie z podobnym problemem lub może podpowiedziec kilka wskazówek będę wdzięczny. PS. Dodam iż przejrzałem wszystkie forum BMW w Polsce , również w DE lecz nadal nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
  6. Witam. Temat zakończony. Przyczyna : przegub łożyskowy na końcu wału napędowego. Haczył co powodowało wibracje tylnią częścią samochodu. Koszt: przegub w ASO - 590 zł. Robocizna 200 zł. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
  7. Witam wszystkich "Klubowiczów". Chciałbym prosić o pomoc! Posiadam e61 Touring,'05. Mianowicie od kilku tygodni "walczę" z dziwnym zachowaniem mojego samochodu podczas jazdy. Auto trochę drży i trzęsie bez znaczenia na prędkość co strasznie ogranicza komfort jazdy. Objawy te dotyczą tylniej części samochodu. Wrażenie: bula na oponie lub np."kawałek" lodu przyklejony do opony. 1,Auto było już w ASO BMW,(wykonane testy zawieszenia,amortyzatorów,sprawdzone zawieszenie).ŻADNYCH błędów komputera, luzów. 2.Wymieniłem kompletne koła (o tym samym rozmiarze opon oraz felgi) na inne- bez zmian. 3.Zbieżność - idealna 4.Wyważenie kół - 3 krotne w różnych serwisach wulkanizacyjnych - idealnie 5.Felgi - oryginalne - nie regenerowane - bez pęknięć,wgniotów Jestem laikiem w temacie "mechanika pojazdowa" jednak zastanawiam się nad 2 kierunkami rozwiązania problemu , mianowicie: 1. Wał napędowy - przeguby, krzyżak... czy to może być powodem mojego problemu ? lub 2.Zawieszenie tył - (nivo,poduszki, itp.). Mam na myśli wymianę poduszek powietrznych(hydraulicznych) Dodam, iż w zeszłym roku wymieniłem na nową pompę od zawieszenia pneumatycznego nivo. Będę wdzięczny za sugestie oraz ewentualną pomoc. Pozdrawiam wiktorio08
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.