Skocz do zawartości

dj_mrowa

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dj_mrowa

  • Urodziny 03.04.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525D 2,5
  • Lokalizacja
    Sanok
  • Zawód
    Informatyk, Fotograf

Osiągnięcia dj_mrowa

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zaktualizuje trochę mój problem z poborem prądu :) Obecny pobór prądu to 0,22A, który osiągam około minutę po zamknięciu auta. Następnie po 15minutach następuje wybudzenie pozostałych modułów i chwilowy skok do 5-6A, który po minucie z powrotem spada do poziomu 0,22A. Obciążenie jest na przekaźniku obwodu głównego zapłonu (tłumaczenie z ang). Wymiana przekaźnika na nowy nic za wiele nie wnosi, oprócz minimalnej zmiany obciążenia na 0,20A, bo po 15minutach zachowanie jest identyczne. Poniżej ten przekaźnik: http://iv.pl/images/29383413700689964845_thumb.jpg Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać ? Wyczytałem na forum 7er.pl, że pełne uśpienie auta następuję po 16 minutach, przy czym u mnie dokładnie na min 16.00 następuje wspomniany wzrost poboru do wartości 5-6A, spadający po minucie do 0,20-0,22A. Sprawdzę jeszcze powtarzalność cykli wybudzania układu.
  2. Mam pytanie pomocnicze... Czy lekko dmuchający nawiew przy skręconej gałce na minimum w pozycji kluczyka Zapłon jest normalnym zjawiskiem ? Wcześniej w aucie koncernu VAG, takie zjawisko przy skręconym nadmuchu nie występowało ? W BMW tak jest ? Czy to tylko u mnie ? :? Jak byłby ktoś taki łaskawy niech zmierzy u siebie prąd spoczynkowy, bo wg tego co wyczytałem na innych forach to powinien być w zakresach 10-100mA (max), a u mnie aż 570mA (0,57A).
  3. Sprawdzałem, trzyma poziom 0,57A.
  4. Witam, Opiszę mój dziwny problem z rozładowywaniem się akumulatora. 3 tygodnie temu wymieniłem stary wysłużony oryginalny Aku na nowy BOSCH S4 95Ah 800A (adaptowany INPĄ). Problem zaczął się 3dni temu. Po przejechanej trasie 100km zostawiłem auto pod chmurką na zaledwie 30h przy temp około -10stopni (światła na pewno były wyłączone). Auto zapaliło dopiero po spięciu kablami z innym dieslem :( . Dodam, że lampki, zegary, idrive to wszystko dało się uruchomić, natomiast prąd i obrót rozrusznikiem był zdecydowanie zbyt anemiczny. Po powrocie do domu (znowu 100km) i 24h postoju pod chmurką przy temp -12 stopni zmierzyłem parametry Aku, ładowania i poboru. Aku wg ukrytego menu i wg podpiętego Multimetra pokazał o dziwo 100% mocy - 12,6V. Ładowanie przy obciążeniu (światła, muzyka, nawiewy) pokazało 14,8V. Natomiast pobór prądu przy wyłączonym aucie na początku 5,6A, natomiast po przejściu w stan uśpienia (po około minucie) na poziomie 0,57A. Dzisiaj po 10h od pomiarów test Aku z ukrytego menu pokazuje 12,3-12,4V i auto zapaliło z trudem ale za 1 razem. Dodam, że nie posiadam żadnych dodatkowych alarmów, wykluczyłem również świecenie się żarówki w bagażniku, którą sprawdziłem. Zastanawiam się nad jakimś zwarciem w instalacji i lewym poborze prądu. Czy jest możliwe żeby praktycznie nowy AKU przy obecnej temperaturze -12 miał prawo do tak szybkiego rozładowywania się ? i czy pobór prądu mam właściwy ? Co o tym wszystkim myślicie ? :( Auto: BMW E60 525d (2004r., 190tys) Pozdrawiam Marcin
  5. Potwierdzam Aso Poznań Smorawiński kasują 100zł, a np. w ASO Rzeszów za darmo przez tel. Dziwne praktyki w tym Poznaniu...
  6. Problem błędów świec 1-6 rozwiązany. Winą był spalony przekaźnik świec żarowych, który został zreanimowany przez Krzyśka z Nysy :-)
  7. Również mam taki problem: glow plug cylinder 1-6. Najciekawsze jest to że wszystkie parametry dla każdej ze świec INPA pokazuje IDENTYCZNIE (błąd z 1 świecy poniżej). Czy to jest błąd przekaźnika świec żarowych ? Co o tym sądzicie ? Dodam, że auto pali bez żadnego problemu, model auta: E60 525d 2004r. 4212 4212 Glow plug zylinder 1, Control Error counter: 2 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 190304 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 34.06 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 33.48 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 984.61 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 12056.55 mV Vehicle speed 0.00 km/h Status of glow display 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 190304 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 34.06 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 33.48 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 984.61 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 12056.55 mV Vehicle speed 0.00 km/h Status of glow display 0.00 - Unterbrechung Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 42 12 44 06 00 00 02 28 5C EC 00 54 00 55 00 64 00 4A 00 00 5C EC 00 54 00 55 00 64 00 4A 00 00 -------------------------------------------------------------
  8. dj_mrowa

    530d Termostat EGR

    wymieniłem oba termostaty i tez mam takie temperatury, na trasie 91-94 stopnie. P.S W Aso we Wrocławiu za wymianę obu termostatów chcieli 1450 zł!!! Oczywiście im podziękowałem Ja również wymieniłem obydwa termostaty, bo wcześniej temperatura dochodziła maksymalnie do 70 stopni. Dwa termostaty z ASO Rzeszów to koszt 300zł, do tego 2-3h roboty w garażu i gotowe :). Obecna temperatura to 88-92 stopni już po 7km jazdy. Spalanie na trasie spadło z 7 do 5,9 ON :-)
  9. Witam, proszę o rozkodowanie VIN WBANC510X0B117109 Z góry dziękuję !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.