Skocz do zawartości

szybki708

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36

Osiągnięcia szybki708

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. szybki708

    Renowacja e36 316

    Ja w swojej myślałem jeszcze o zmianie silnika bo mam tego pancernego tds'a ale zobaczymy :-) narazie to jedyny taki tds w okolicy :-)
  2. szybki708

    Renowacja e36 316

    Ja swoją tak zrobiłem, walczę jeszcze z elektryka bo auto długo stało.... Z racji tego że jestem lakiernikiem i cały sprzęt itd. Posiadam auto wyszło mnie tylko koszt materiałów, kilka set złotych. Całe malowalem, z racji tego że całościowka wychodzi dużo taniej lakier niż dobieranie do koloru, i nie widać ewentualnych różnic odcieni. Także nic strasznego, podłogę też musiałem trochę połatac już :)
  3. Auto było lakierowane całe, i usuwana rdza. Wcześniej było ok, tryb salonu czyli jak to sprawdzić ?
  4. viewtopic.php?f=68&t=12067 Uzupełnij też profil. Witam aby zobrazować całą sytuację wrzucam film. Samochód długo stał nieodpalany bez aku, w tej chwili odpala, jeździ itd ale jest problem tak jak na filmie. Pomóżcie jak to ustawić.
  5. i w tym problem że cholera wie gdzie cieknie... :/jeszcze tego nie rozbierałem, po nowym roku się za to zabieram, mam nadzieję że problem rozwiąże i będzie w końcu spokój :)
  6. Hej, Panowie i Panie... :) tds'ka już pomalowana, błyszczy się jak głupia..... :) ale jest problem z wyciekiem ropy z pod jednego z wtrysków, chcę usunąć tą usterkę najlepiej samemu ( może czegoś się nauczę :) ). Problem upierdliwy bo wali ropą na kilometr, ale pomimo że jest wyciek to autu nic nie dolega... więc chyba to nie jest nic tak strasznego.. ? Pytanie do Was bardziej ogarniętych, przelewowe już wymieniłem wszystkie i to nie to, próbowałem dokręcić wtrysk ale to też nie to, więc pytam się co ?? Cieknie z pod jakiejś uszczelki pod tym wtryskiem czy co ?? bo nie wyjmowałem jeszcze więc nie wiem co tam pod nim jest ? Czy może to jest wyciek z samego wtrysku gdzieś ? No i byłbym rad bardzo jakbyście podpowiedzieli jakby się tu za to zabrać, sam wyciek nie jest jakiś duży ale chce sprzedać swoją bunie bo mam dwie inne.... a takie źródełko ropy to źle wygląda.... Jest to ten pierwszy wtrysk od przodu ( od strony chłodnicy itd. ) nie wiem czy to jest sterujący ??
  7. no dobra chłodnica czy nie chłodnica :) głównie interesuje mnie jak zdemontować tą przednią część z tym dużym 'zwojem' tych rurek z przodu.... ? Jest to konieczne do demontażu tej listwy niestety....
  8. Hej, wrzucam zdjęcia aby pokazać o co mi chodzi. Chce zdemontować cała tą przednią listwę z atrapami wlotów, listwa jest już totalnie odkręcona od wszystkiego co ją trzymało ale pojawił się problem taki jak na zdjęciach i nie wiem czy mogę to od tak sobie ruszyć. Przez jeden z otworów przechodzą te rurki od klimy, potrzebuje je zdemontować i wyjąć aby zdemontować listwę, jest tam łączenie takie jak na jednym zdjęciu, pytanie czy mogę od tak to sobie wykręcić i wyjdą bez problemu, i jak opróżnić klimę, dlatego że domyślam się że będzie to konieczne ? http://zapodaj.net/36d11e60c2505.jpg.html http://zapodaj.net/f1f564b5d2cfd.jpg.html http://zapodaj.net/96574f73efda7.jpg.html http://zapodaj.net/a55220c92f1b9.jpg.html
  9. kombinowałem już na różne sposoby, oby dwie prawa i lewa ani drgną, próbowałem szarpać za ten plastik, uderzałem z wyczuciem lekko poprzez kołek drewniany w te miejsca gdzie wchodzą żarówki, próbowałem patentu z suszarką i podgrzewałem tą zewnętrzną uszczelkę ale nic. Lampy nie drgnęły, skończyły mi się już pomysły. Dosłownie to wygląda tak jak by jakiś pacan to przykleił... ta beema jest cała porzeźbiona przez jakiegoś zawodnika co miał kwiatki w głowie zamiast mózgu, ale te lampy mnie rozwaliły, muszę je jakoś zdemontować, tylko nie wiem jak... ktoś pomoże ??
  10. jeżeli nie sprawdzałeś jeszcze to luknij na odme...
  11. Nie wiem czemu mi nie chcą wyjść, odkręciłem 4 śrubki 8semki, żarówki wszystkie wyjęte, wszystko odpięte a lampy stoją jak wryte. Nie chce uszkodzić niczego ale lampy ani rusz i prawa i lewa, ma ktoś jakiś patent na to ? czy one wszystkie tak ciężko mają wychodzić ? Będę wdzięczny za pomoc, bo beema do lakierowania idzie i stanąłem na tych lampach
  12. acha, zapomniałem napisać, brak mocy na niskich obrotach o którym wcześniej wspominałem w moim wypadku prawdopodobnie był spowodowany przez zawór EGR, kompletny demontaż i przeczyszczenie całego zaworu oraz wszystkich pochodnych wężyków od egr'a rozwiązało problem, bynajmniej na razie. Obstawiałem że turbina już pewnie słabo daje i łopatki będą do wymiany ale jednak był to egr, chociaż tak naprawdę okaże się dopiero za jakieś 2 - 3tyś km. ale myślę że będzie ok :) Czekam na to info odnośnie sposobu demontażu tego wtrysku i tego huczenia w środku co to może być ?? przy 110km / h trochę nieźle wyje, boje się tego dyfra i skrzyni.... :(
  13. wymieniłem przewody przelewowe niestety cieknie nadal, zakładam że z tej miedzianej podkładki pod wtryskiem. Wtrysk próbowałem wyjąć niestety nie jest to takie proste, jest mocno zapieczony i nie idzie go ruszyć macie jakieś sprawdzone sposoby na to ?? próbowałem wyciągać go taką specjalną "łapą",niestety nie idzie, auto na amorach podnosi się do góry a wtrysk jak siedział tak siedzi :) Mam jeszcze jedno pytanie, ostatnio jeżdżę tą bmk'a i zauważyłem drugą niepokojącą mnie przypadłość. Przy prędkościach powyżej 70 - 80 km/h słychać dziwne huczenie i tak jakby powiązane z delikatnymi wibracjami w rytm tego huczenia, powyżej tej prędkości dźwięk się zamienia w huczenie powiązane z takim jakby waleniem czegoś o coś. Nie mogę zdiagnozować czy hałas wychodzi z tyłu czy z przodu, obstawiałem któreś łożysko ale czy z obciążeniem czy bez słychać tak samo. Dyfer chyba raczej to nie jest choć pewny nie jestem, nie ma znaczenia czy auto się toczy na luzie czy biegu, czy daje na gaz czy nie. Mam jutro zamiar wejść na kanał ściągnąć całą tą osłonę od spodu i sprawdzić wszystko po kolei. Moja prośba jakbyście podpowiedzieli na co głównie zwrócić uwagę ?? W ostateczności obstawiam że być może któraś z czterech tarcz hamulcowych ociera o klocek i stąd ten hałas dlatego że tarcze są krzywe (wibracje kierownicy podczas hamowania), ale pewny na 100% nie jestem. Bardziej mnie interesuje czy to aby nie dyfer lub skrzynia. Dodam że auto ma ok 400tys przebiegu.... a ile było z tego cofnięte 5lat temu jak kupowałem to już nikt nie wie :)
  14. ok, zaczynam od wymiany przewodu przelewowego, jeśli to nie będzie to będę dalej pisał ewentualnie gdyby ktoś miał podobny problem. Samą regenerację wtrysku zostawię sobie na koniec.
  15. no więc tak, cieknie ewidentnie z tego pierwszego wtrysku obok kolektora tak jak na zdjęciu, mam pytanie czy tam przypadkiem nie ma jakiejś podkładki, uszczelki pod tym wtryskiem, która mogła by przepuszczać, bo boję się to sam rozkręcić wszystko. Rozumiem że te wszystkie przewody przelewowe, czyli te jedyne czarne gumowe przewody, które tam są ? mogę sam wymienić i nie ma tu jakiejś większej filozofii o której powinienem wiedzieć :) ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.