Witam wszystkich. Więc tak jestem po wymianie drążków kierowniczych oraz tulei górnych. 1) Wymiana drążków odbyła się bezproblemowo, nie ma tam żadnej filozofii 2) Z tulejami było więcej zabawy, wymianę zrobiłem bez ściągania wahacza i też tak polecam. Wszystko udało się zrobić za pomocą tego ściągacza http://i49.tinypic.com/21cxbhi.jpg. Krótki opis: Wypychanie : Nie miałem krążka o rozmiarze tulei żeby ją wypchnąć, ale użyłem dużego klucza nasadowego i za pomocą ściągacza wypchnąłem samą gumę poszło bez problemu. Następnie brzeszczotem przeciąłem aluminiową tuleję, uwaga żeby wahacza nie dziabnąć. Śrubokrętem można podważyć nie do końca przeciętą tuleję i ją wydłubać. Wciskanie : Do zamontowania tulei użyłem tego samego ściągacza, oraz krążka stalowego o rozmiarze trochę większym niż tuleja. Pamiętamy aby zamontować tuleje poprawnie. http://i46.tinypic.com/2qdmkbt.gif http://i48.tinypic.com/2nulkkk.gif Tuleja weszła jak w masło :P, musimy uważać aby równo ją wciskać, ściągacz jest samocentrujący ale na początku trzeba uważać. Pamiętamy także żeby nie dokręcać tulei na podniesionym aucie. Ja opuściłem auto i obciążyłem jedną stronę 80 kg i dokręciłem tuleję. Wszystko zrobione z kanału w 2 osoby.(podziękowania dla Dawidka za pomoc :)) Wnioski : Wymieniałem te tuleje ponieważ miałem mocne drgania kierownicy podczas hamowania, co się okazało drgania nie ustały. Więc podejrzewam, że teraz do wymiany kwalifikują się tarcze hamulcowe przednie :(. Spory koszt 350 zł sztuka + 200 klocki.