Skocz do zawartości

karusek987654

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318i 1992

Osiągnięcia karusek987654

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czym sie rózni e39 przedlift od polift? ok wsunie już widzę. Ale zderzaki z przodu z tylu lampy listwy są z polifta a wsumie różnica jest w nerkach. Tylko ze je można bez problemu także zmienić,
  2. Stanek Zobacz sobie po vinie a później pierdol bez sensu. Auto jest w moim posiadaniu. Jeżeli chcecie jakieś fotki śmiało pisać. Mogę ich dostarczyć ile chcecie. W dowodzie jest wbite 2000rok wiec w 2000roku pewnie opuscila salon. Druga sprawa jaki idiota montował by do tego samochodu oryginalne zderzaki w chińskim zamienniku?? Nierozumnie tego. Na zderzakach widnieje logo bmw od spodu. Na lampach takze. przut i tył. Pozdrawiam Karol.
  3. To tak turbo na 3 biegu obroty około 3700 ładuje około 1700-1800 jednostek. Przeplywka przy bucie w podłogę około 1000 jednostek na nowej przepływce I co lepsze to gorzej ciągnie niż na starej. Puzniej zamieszczę screeny z inpy. Dziś jeździłem taka jak moja 3.0d w manual w serii to masakra na każdym biegu pięknie od 1800 do 4200 czuć maks mocy.
  4. A co powiecie o firmie jetronic z opolskiej? Potrafią tam naprawić auto?
  5. Te auta akurat mają tendencję raka ze ciągnie w zakresie między 2000 a 4200-4400. Poprzednio miałem 320d 136km i ona ciągła ładnie między 1800 a 3800obr. Wiec ta 3.0d powinna nie poruwnywalnie jechać. Puzniej wrzucę filmik z inpy.
  6. Turbo było robione 2 tygodnie temu, auto przed robota turbo co tylko mocniej świstało był wypalony wirnik od strony wydechu i przycinała sie geometria, wsumie teraz jedzie troszku lepiej ale najprędzej chodzi mi o zakres miedzy 1600 a 2200 obr bo wtedy turbo się załącza i odłącza. Dzis jeszcze wziąłem i ominąłem ten zawór sterujący turbina i podłączyłem bezpośrednio podciśnienie co idzie z vacumpompu i auto przyśpieszało płynie ale miało mniej mocy niż z podłączonym zaworem.
  7. Witam wszystkich jestem tu nowy. Posiadam od niedawna BMW e39 530d z 2000 roku. I mam z nia problem. Od dłuższego czasu miałem zamiar zawirusować ja profesjonalnie na hamowni w Wrocku. I tu się zaczęło. Pojechałem wjeżdżam na hamownie a tam niespodzianka 160km i 360nm, z 193km i 410nm. Wiec co jest. Pierwsze co Inpa i jechane. Żadnych błędów. Podprogowa pompa pompuje na postoju 3.95bar podczas obiciażenia spada maksymalnie do 3.45 czyli pompę wykluczam, Później poszły do sprawdzenia wtryski wszystko ok, kolejna rzecz jaka poszła do roboty to na hamowni wykonaliśmy pod nią program i wgraliśmy do sterownika i bym nagle 166km dalej mał, więc postanowiliśmy zaślepić egr i tu przełom 193km i 430nm dalej mało bo program wrzucony na 230km i 500nm. Więc co dalej, wróciłem do domu i postanowiłem wyczyścić kolektor ssący i na nowo uszczelnić ( zrobione) , Egr Zaślepiłem poprzez zestaw z allegro flansza plus zaślepka do kolektora wydechowego zrobione, Sterowanie turbo ( elektro zawór ) nowy oryginał pierdburga założony, turbo po regeneracji w Świdnicy. I teraz jest taki problem, w inpie zero błędów, ale np jadę sobie 40km/h wrzucam jej 3 bieg mam gdzieś w granicach 1600obr/m i wdepnę gaz w podłogę ekonomizer idzie do końca, auto chce przyspieszyć ale odpuszcza, słychać jak załącza turbinę i odłącza i taksie dzieje do 2000-22000 obr później robi się pocisk auto odzywa i przyspiesza motalnie do 3500obr i nagle muł brak mocy zaczyna się napędzać. Nie mam pojęcia co może być jeszcze przyczyna, jutro zakładam nową przepływke boscha. W załączniku przesyłam wykresy z hamowni z Wrocka "Jetronic" Napisze to co zostało w aucie zrobione w skrócie - zaślepiony EGR - Uszczelniony i wyczyszczony kolektor ssacy - turbo zregenerowane - sprawdzone wtryski - nowa pompa podprogowa - nowy zawór sterujący turbo -katów brak wycięte ( auto nie ma sondy lambd) - filtry nowe Ja osobiście obstawiam jeszcze: - Zle wyregulowana sztanga po regeneracji turbo ( Garette GT2056) - Vacum Pompe ale pedał hamulca jest normalny - przepływka - Lub nie domaga któraś pompa paliwa i nie daje full paliwa. AHA AUTO W MANUALU
  8. Witam po dłuższej nie obecności byłem na wakacjach. Problem jest teraz taki ze podczas jazdy np do 160-nieraz 170km/h jest ok ale później dzieje się coś takiego ze, jadę sobie np na piątym biegu 120km/h wciskam w podłogę pedał gazu ekonomizer idzie na 18l auto przyspiesza i tu jest zazwyczaj problem nieraz 140 nieraz uda się do 150 i nagle tak jak by przechodziła w stan awaryjny ekonomizer opada do 10l i nie przyśpiesza, nieraz jest tak ze lecę 140km/h wcisnę pedał w podłogę załapie ekonomizer pójdzie do 20l auto wtedy dostaje buta i leci do 170-180km/h i nagle spada do 10l na eko i już wogule nie przyśpiesza. Czytałem po różnych forach ze może być to wina turbo ze przeładowuje. Ale zastanawiają mnie jeszcze dwa zaworki ciśnienia jeden założyłem nowy od turbo i być może on jest uszkodzony. już sam nie wiem. Inpa pokazuje błąd z powietrzem później dodam screen.
  9. witam, powiem coś z mojego doświadczenia i dopowiem dlaczego zmuszony bylem wymienić pompę wysokiego ciśnienia. Przyszło mi do głowy żeby zalać właśnie preparat do Czyszczenia wtrysków i to był błąd, otóż to co się stało to wszystko przez to. Cały syf co był w zbiorniku wypłukało poszło na pompę i rozpieprzyło wysokiego ciśnienia. To co mi powiedział mechanik ten preparat leje się tylko i wyłącznie do aut które już od początku miały to stosowane. Od nowości. Nie wiem ile w tym prawdy ale wiem tyle ze popłynąłem na pompę wysokiego ciśnienia, naprawę jednego wtrysku podprogowa pampę i robotę 1500zl. Lepiej ponoć jest wlać oleju mixolu niż to gówno.
  10. Po zaślepieniu tego ogranicznika samochodu na pewno i to owiele lepiej jedzie, nie ma muła, ale to co zauważyłem być może raz mi się przytrafiło 4 bieg ponad 4 tys obrotów i tak jak by paliwa nie dostała, ale po chwili wszystko wróciło do normy. Według inpy niby wszystko jest w jak najlepszym porządku, przeplywka daje to co powinna turbo tez pompuje. A takie pytanie jeszcze do was od jakich obrotów czuć ze auto zaczyna zapierniczać, u mnie tak od 1600-1700obr jest moc. ale dojdzie do 3700-3800 i juz powolutku idzie krecha do czerwonego. Ale to tak od 3 biegu do góry. I jeszcze jedno mam zaślepiony egr ma to jakiś wpływ na moc? i kolejne pytanie jestem z dzierżoniowa dolnośląskie gdzieś w tym terenie znajdę jakaś hamownie żeby sprawdzić ile wypluje km. A co powiece jeszcze na usuniecie katów zmieni to coś??
  11. Witam ponownie, kolego pisze pewnie o tym ograniczniku http://www.bmw-klub.pl/forum,/viewtopic.php?f=72&t=155220 przedostatni post. filtr zmieniałem z dwa tygodnie temu z firmy mann filter. Dziś założyłem nową pompę progowa i co się okazało to to ze ta stara używka lepiej pompowała ciśnienie niż ta co kopiłem teraz. Jeszcze jedno spostrzeżenie to jak ścisnąłem wężyk za tym ogranicznikiem ciśnienia co jest widoczny na przedostatnim poście z linku, ciśnienie wzrosło do 4.24bara. po puszczeniu tego ciśnienie spadło do granicy 3.4 bara. zrobiłem taki myk że ominąłem ten ogranicznik i teraz pompa daje non stop 4.24bara tylko pytanie czy coś nie walnie podczas eksploatacji. Pod obciążeniem tez jest non stop 4.24bar. Robiliśmy to z mechanikiem który zatwierdzi ze to będzie hulać bo już coś takiego robił a to służy jako powrót paliwa. Moim zdaniem Jedak po coś to jest skoro jest to w każdej 3.0l tylko pytanie poco, skoro dodatkowy przelew jest na listwie comon rail. Aha pompa w zbiorniku byla zakładana nowa dwa lata temu z firmy mahyl
  12. Witam wszystkich. Mam mały problem z moja niunią, otóż powyżej 3 tys obrotów nie ma mocy, a na 4-5 biegu praktycznie nie przyśpiesza. w inpie pokazuje takie rzeczy. Ostatnio padła mi pompa wysokiego ciśnienia a z nią progowa. Progowa założona używka być może ona jest problem, ale to bym się chciał dowiedzieć od was. Samochód z przebiegiem ponoś oryginalnym 215tys. od 2002 roku w Polsce. Wszystkie filtry, podciśnienia i zaworki wymienione. Nowy zawór od turbo podciśnienie. EGR zaślepiony bo klepał na wolnych obrotach. Screeny z INPY. Wtryski http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b683c696a7abde7.html Przeplywka i doladowanie 3 bieg http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2057051fa28f0a7.html Progowa na wolnych obrotach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/104dc7f1eae58538.html Pry 3500 obr na 3 biegu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c886709e58ae982.html Jak padła mi wysokiego ciśnienia zostały sprawdzone wtryski jeden był walnięty został zregenerowany, oczywiście został wyczyszczony cały układ paliwa , pompa progowa założyłem używkę bo miałem na miejscu firmy jakiejś WRCIII. BMW e39 530D Manual
  13. a jeszcze jedno, czy strzałka na termostacie ma jakieś znaczenie, nie mówię o ogólnym umieszczeniu termostatu a o ustawieniu go względem tej strzałki??
  14. Dziś zrobiłem ponowne odpowietrzanie układu i co mogę powiedzieć, niby wszystko ok temp. ustawiona na 32 stopnie max nawiew, temp na kompie stała na 92 stopnie. Trochę jeszcze uleciało bąbelek powietrza , tylko dziwie się, ze termostat się jeszcze nie otworzył, jutro najwyżej powtórzę czynność. Aha to co zauważyłem to termostat otwiera się najczęściej na postoju, wiosko na bank sprawne. Jak dalej będzie się tak grzać powtarzam czynność od początku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.