Skocz do zawartości

Borys1001

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i N42 2001

Osiągnięcia Borys1001

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po 100tys. km może się pojawić klekotanie pod pokrywa zaworów, z czasem przeskoczy i rozrząd a auto będzie miało problem z odpalaniem oraz mocą (powyginane zawory, brak ciśnienia na cylindrach). System valvetronic przestaje poprawnie pracować i silnik przełącza się na prace w trybie serwis (praca z przepustnicą powietrza używaną tylko w trybie serwis). Radzę szybko brać się za wymianę napinacza i nie czekać. Wymiana samego napinacza z robocizną to koszt około 800zł, jeśli dojdą nowe zawory i planowanie głowicy to koszt może się podwoić.
  2. W N42 plastikowy napinacz łańcucha dość szybko się zużywa, w efekcie łańcuch może przeskoczyć. Dość głośna praca i stukanie jest tego objawem. Proponuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach ponieważ jeśli przeskoczył delikatnie łańcuch mogą wygiąć się zawory dolotowe powietrza. Radzę również oddać auto do dobrego mechanika, który będzie miał pojęcie o N42 oraz sprzęt do ustawiania rozrządu oraz soft do systemu Valvetronic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.