Skocz do zawartości

pietrek89

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pietrek89

  • Urodziny 30.01.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i '97
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia pietrek89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej, a to nie jest wina zaworu zwrotnego w głowicy? Cześć nr 2? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD51&mospid=47544&btnr=11_2169&hg=11&fg=15 Dzisiaj będziemy to sprawdzać.
  2. No właśnie się da. Wczoraj była jeszcze podmiana napinacza z rolką od kolegi z E36, ale to nic nie dało. Rozmawiałem z wieloma mechanikami i realne przyczyny mogą być dwie (chyba): 1a. Albo tak jak pisze danielxc717, że są zapchane kanały w głowicy należałoby ją oddać do regeneracji wraz sprawdzeniem szczelności. 1b. Przypuszczamy też, że głowica mogła ulec pęknięciu wewnętrznemu przez co olej spada w dół, a niewielka ilość leci do głowicy. 2. Jeżeli nie głowica, to pęknięciu wewnętrznemu mógł ulec blok silnika, przez co olej ucieka którymś kanałem w dolną drogę a nie górną. Olej ELF LDX 5W-40, posiada atest BMW longlife. Wymiana oleju co 15 tys km. Zastanawiam się nad robieniem głowicy albo nowym silnikiem. Co proponujecie? :( Dodam że mechanik (znajomy) ma głowicę od innego M52B28, jednak wymaga ona szlifu. No i nie wiadomo, czy jego głowica jest sprawna.
  3. Cześć, Mam problem z moją beemką. Mianowicie zaczęło się od tego, że silnik zaczął chodzić jak czołg. Zawiozłem auto do mojego mechanika i stwierdził że to szklanki (popychacze). Nie przeczyłem, bo od roku już lekko stukały na zimnym silniku. W końcu zaczęły walić na ciepłym, więc naprawa była konieczna. Mechanik szklanki wymienił, przy okazji został uszczelniony VANOS. I teraz zaczyna się problem: 1. Po złożeniu do kupy silnik chodzi tak jak został przyprowadzony do mechanika. 2. Po zdiagnozowaniu - jest brak smarowania wałków rozrządu w głowicy. Prawdopodobnie to było przyczyną dźwięku pracy silnika, a nie szklanki (aczkolwiek co 2-3 miała luz). :( 3. Zostało sprawdzone ciśnienie oleju: 3 bary na 1000 obr/min oraz 4 bary na 2000 obr/min, a więc wzorowe. 4. Podstawa filtru olejowego sprawdzona i wymieniona - nie posiada uszkodzeń. 5. Kanały olejowe zostały przepchane kompresorem tak, że aż bagnet wywalało do góry, a odkręcony korek wlewu oleju spadał. 6. Po zdjęciu pokrywy zaworów, brak jakichkolwiek śladów osadów oleju czy nagarów (była robiona płukanka z 1,5 roku temu). 7. Silnik pompuje olej bardzo dobrze, a więc pompa olejowa ok. 8. Olej do góry jest pompowany, gdyż z napinacza olej leci. 9. Dodam, że tym samym kanałem olejowym jest pompowany olej zarówno na napinacz jak i wałki rozrządu. 10. Olej 5W-40 ELF Excellium LDX. Silnik M52B28 na pojedyńczym VANOS. Brak LPG. Będę bardzo wdzięczny o pomoc, gdyż pomysły na wymianę czegokolwiek się kończą. Co może być przyczyną, że w głowicy nie ma oleju? :( Z góry dzięki Piotrek
  4. Witam, bardzo proszę o rokzodowanie VIN'u: WBAAM51090EZ42214 sprawa bardzo pilna, chodzi o kupno! z góry dziękuję, pozdrawiam :)
  5. miałeś objawy takie, że (tylko na zimnym) np dojeżdzałeś do świateł bądź skrzyżowania i gasł? wrażenie, jakby pracował nie na wszystkich garach? mam to samo przy 528i M52B28... sądzisz że może byc to samo?
  6. mam trochę pytań odnośnie tematu, gdyż mam taki błąd: 1. Czy używany napinacz pasów załatwi problem (powiedzmy sprawny)? 2. Czy napinacz musi być konkretnie do tego modelu, nr oem, czy to nie ma różnicy? Posiadam 528i z 10/96 a po 03/97 już są inne numery oem. 3. Po odpięciu kabli i z powrotem podłączeniu, poduszki (nie) wystrzelą? 4. To załatwi ten problem? (po całej operacji + skasowaniu błędu ponownie). pozdrawiam
  7. witam, proszę o rozkodowanie WBADD510X0BP13619
  8. mam na tyle nowe pirelli sottozero, gorąco polecam, przejadę po wszystkim i wszędzie... http://www.abbco.pl/img/opony/opony_zimowe/pirelli/opony_zimowe_pirelli_winter_190_sottozero.jpg
  9. ELF Excelium LDX 5W40 też ma normę BMW LONGLIFE 98...
  10. wiem wiem. Olej właśnie jest 10W40 mobil. Już trochę poczytałem i dowiedziałem się, że nie wolno tego oleju do tego silnika. Zlewam go jak najszybciej, ale zrobię mu jeszcze płukanie-LIQUI MOLY. Następny olej chcę 5W40 ELF LDX Excelium. Dobry, czy za gęsty jeszcze? Jak myślicie, ta operacja uciszy szklanki? pzdr i duzo sniegu
  11. Witam Mam taki o to problem: na zimnym silnik pracuje jak diesel, słychac wyraźne "cykanie", obroty mimo wszystko są równo itd itp, tylko ten dźwięk. Wcześniej to miałem, zalałem oleju bo było przy min, wszystko wróciło do normy. Dziś znów patrze na bagnet, ale jest full. Olej jest, cykanie również. prośba o pomoc, co to może byc...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.