Skocz do zawartości

PRZEMOL330dMsport

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW,e46,330d M sport

Osiągnięcia PRZEMOL330dMsport

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czesc!ja mam 330d automat i przy jezdzie na krotkich trasach(miasto)zima pali mi jakies 12l/100km,latem ponizej 11l. auto na dluzszej trasie pali 6l/100km-wierz lub nie ale tak jest.jezeli jezdzisz na krotkich trasach i czesto gasisz i odpalasz silnik to odradzalbym ci diesla.kup sobie benzynke,bedzie mniej awaryjne(np.323i lub 325i) i napewno nie bedziesz zalowal,sam kiedys mialem 323i i powiem ci,ze zaluje,ze ja sprzedalem bo malo jezdze i rowniez jak Ty tylko na krotkich trasach a jednak dieselek kosztowal mnie o wiele wiecej a pali w miescie tyle samo.pozdrawiam
  2. ja stawial bym na uszkodzony napinacz pasa.z tego co wiem to jest to jedna z czestszych usterek w e46(w moim aucie tez to wystapilo),ale tak jak kolega wyzej napisal i niewazne czy jest to uszkodzona mata czy tez napinacz nie radzilbym tego bagatelizowac bo jezeli kontrolka sie pali to poducha napewno sie nie wystrzeli podczas zderzenia.
  3. PRZEMOL330dMsport

    330d chip tuning

    zastanawiam sie nad podkreceniem mocy w moim dieselku.czy moze ktos z forumowiczow juz to robil?jezeli tak to polecacie czy tez nie??oczywiscie nie mowie tutaj o tanim chipie z allegro tylko o profesjonalnym tuningu.
  4. powiem ci kolego,ze z moim autem jest juz wporzadku i nie mam pojecia co to bylo.kazdego dnia przez jakies 3 tygodnie przed oddaniem auta do warsztatu na serie testow auto kopcilo przy odpalaniu,zostawilem auto na noc w warsztacie zeby go mogli tez sparawdzic na zimnym silniku i jak go sprawdzili to wcale nie zakopcil :? gosciu sprawdzil auto i stwierdzil,ze wszystko jest ok i zeby tak jezdzic,najwyzej jak sie cos pogorszy to przyjechac.od tamtej pory jak reka odjal!mozliwe,ze mialem jakis syf na ktoryms ze wtrysko albo cos,nie mam pojecia :mad2: w kazdym badz razie auto chodzi jak zegarek.radzilbym Tobie sprawdzic swiece i wtryski.a z tym,ze pali troche wiecej to moj tez ostatnio troszke wiece pali,ale to raczej z powodu obnizenia temperatury na dworze.pozdrawiam
  5. posiadalem e46 318ci 2001r. i musze przyznac,ze autko bylo fajne,ale silnik to byla totalna porazka:( mialem e46 323i 2001r. i polecilbym te autko kazdemu-cudo! teraz mam e46 330d Msport 2003r. i jest to zdecydowanie najlepsze autko jakie kiedykolwiek mialem i jezeli ktos sie zastanawia nad kupnem to polecam.BMW gora :norty: :cool2:
  6. czesc, mozesz mi podac troszke wiecej jak przestestowac swiece na tych pinach przekaznika?i tak wogole to gdzie go szukac i jak on wyglada?dzieki
  7. nie no panowie az taki ciemny to nie jestem i potrafie odroznic pare od spalin :wink: moge dodac,ze para dopiero pojawia sie po rozgrzaniu silnika.jak wsiadam z rana do auta to silnik raczej jest zimny,no chyba,ze ktos bez mojej wiedzy jezdzi po nocach :shock:
  8. wlasnie wybralem sie do sklepu.na dworze -2 stopnie,wsiadam do auta,odpalam silnik a z rury zero dymu!!!o co tu chodzi?!
  9. no wlasnie tylko problem w tym,ze auto juz bylo podlaczone do takiego sprzetu(marki Bosch).warsztat w ktorym bylem to nie byle jaki warsztat i operuje naprawde nowoczesnym sprzetem.testowali auto w roznych warunkach,znaczy sie za zimnym i na rozgrzanym silniku i nic nie wykazalo.mechanik powiedzial mi to samo co ty na temat swiec,ze gdyby ktoras byla uszkodzona to by komputer to wykryl.jednak na chlopski rozum wyglada to tak jakby ktoras swieca nie dogrzewala powodujac zalanie jednego z cylindrow przy odpalaniu a przy 6 cylindrach tak jak mowisz kolego nie czuc zbytnio roznicy :? po dodaniu gazu swiece dostaja wiecej mocy i wtedy przepalaja.bynajmniej tak mi sie wydaje.moze jedna ze swiec rzeczywiscie delikatnie nie dogrzewa i komputer tego nie wychwyca. dzieki za rade :cool2:
  10. dzieki kolego za odpowiedz :cool2: sam osobiscie od poczatku zganialem to na wadliwa swiece,az do momentu spotkania z tym mechanikiem.powiedzial mi ze w tych modelach silnika swiece nagrzewaja sie dopiero przy -3 stopnia C.wiesz moze jak mozna to dokladniej sprawdzic czy poprostu zalecasz wymiane swiec?
  11. Witam serdecznie wszystkich fanów BMW. Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu z moim autkiem a mianowicie: od momentu gdy temperatura na dworze spadla w dol kiedy odpalam auto z rana na zimnym silniku z rury wydobywa sie dosc duza chmura siwych spalin,trzesie delikatnie silnikiem,ale to tylko przez moment(takie wrazenie jakby silnik byl lekko zalany paliwem po dodaniu gazu trzesienie odrazu znika) pojechalem z tym problemem do warsztatu specjalizujacego sie BMW gdzie podlaczono moje autko do komputera.sprawdzono wtryski,swiece i cisnienie paliwa i wszytkie wyniki byly OK.mechanik powiedzial mi zebym tak jezdzil do momentu az troche sie pogorszy bo jak narazie nie moze nic stwierdzic.pisze do Was bo moze ktos juz sie spotkal z takim problem wczesnie i moze dzieki Waszemu doswiadczeniu uda mi sie to rozwiazac wczesniej. z gory dziekie za jakiekolwiek informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.