Skocz do zawartości

cyngiel

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318 TDS ---> swap na 1,8

Osiągnięcia cyngiel

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. to miało być dla mnie nie dla niego:) mi miałeś powiedzieć dokładniej bo sam chciałem też to wiedzieć
  2. znaczy opisz co dokładnie mam sprawdzić z tym klinem żebym mógł to znajomemu wytłumaczyć co tym sie zajmuje ( to nie ten sam co ustawiał rozrząd bo to inny mechanik)
  3. Witajcie. Miałem rozterki na temat silnika bo padła mi uszczelka i przegrzany silnik był i głowice pokrzywiło. Kupiłem drugi taki sam silnik 1,7 tds ale jest z nim problem bo nie moge ustawić rozrządu. Za każdym razem po jego ustawieniu i zakręceniu wałem on sie przestawia i powstaje " kolizja" . Były trzy próby. Ustawiany był przez mechanika tylko od BMW i tak własnie sie u niego działo. Twierdzo że trzeba wymienić napinacz i do tego pewnie łańcuchy( ale to znów dodatkowe koszty_ twierdzi że około 600 zł. Kupiłem taki sam motor żeby było tanio a tu znowu komplikacje. Mieliście kiedyś taką sytuacje ??? co możecie doradzić??
  4. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    Dziękuje wszystkim za posty kupiłem taki sam silnik 1,7 tds ale jest problem z ustawieniem rozrządu bo po ustawieniu i zakręceniu wałem on sie przestawia i powstaje ciągle "kolizja" . Ustawiany był 3 razy i za każdym razem to samo- przestawia sie. co zrobić ?
  5. Dzięki za odpowiedz. Mechanik to mój bliski przyjaciel i robi moją bunie w zamian za pomoc mu w innych możliwych pracach wiec jest to robocizna bezgotówkowa. Jako iż nie jest to nieznana osoba i się przyjaźnimy to też nie chce dla mnie i mojej buni źle. Twierdzi że musiałbym zrobić kapitałkę żeby mieć pewność silnika ale to znacznie przewyższy koszt silnika. Musiałbym kupić nową głowice bo jest pokrzywiona ... i to co wcześniej opisałem... plus zrobić dół silnika bo powiedział że robił to właśnie swojemu bratu ale w bmw e 36 525 benzyna i tez po kupieniu głowicy i zrobieniu wszystkiego padł dół silnika bo nie wytrzymał ciśnienia.Mówi że to bardzo dobra cena za silnik i taniej nie znajdę i radzi wymienić silnik pojeździć trochę ( około pół roku i sprzedać auto)
  6. Witam serdecznie. Miałem zamiar robić swapa ale jednak z tego zrezygnowałem. Któregoś pięknego dnia jadąc moją bunią zauważyłem nagły spadek mocy i wskazówkę od temperatury pod czerwonym polem. zatrzymałem sie natychmiast. Diagnostyka: Walnięta uszczelka pod głowicą, pogięta głowica , do tego rozszczelniony silnik( zostawia parę małych plam oleju) i takie dziwne odgłosy rosnące i szybsze wraz z większymi obrotami ( szu szu szu szu) i rozciągnięty łańcuch rozrządu. Powiedzcie co sie bardziej opłaca : wyremontować wszystkie te uszkodzenia co napiasałem czy kupić drugi taki sam silnik ??? Mam do kupienia taki sam tylko z 98 roku ( moja bunia jest z 97 ) , według sprzedawcy który twierdzi że sciaga samochody tylko z niemiec i był ten samochód walniety w tył , silnik w bardzo dobrej kondycji , nie dymi ani nie kopci i ma przejechane 180-190 tysięcy... cena silnika ( sam słupek) 1600 zł ... Proszę doradzcie co bardziej sie opłaca
  7. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    wiec będę teraz szukać 1,7 tdsa i włożę do niego chipa
  8. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    Po tym co napisałeś bezy74 to najlepiej jest szukać ten sam motor 1,7 tds i wsadzić czipa ... niestety na allegro i otoMoto odwiedziłem i zadzwoniłem pod wszystkie możliwe aukcje z silnikami 1,7 tds i nie było już ich dostępnych ... trochę jestem w kropce :( sprawdzę jeszcze jutro wieczorem i w sobotę to może coś nowego będzie wystawione ( mam taką nadzieje bo czas mi ucieka. Beze74 a co do mojego spalania to też miałem 6,5 litra przy spokojnej jeździe ale po przeczyszczeniu interculera i po niecałym miesiącu znowu wróciło spalanie 7,7 w mieście i 6,5 w trasie przy 120 km/h Może ktoś ma znajomego co sprzedaje lub sprowadza silniki bądź całe auta z zagranicy ??? proszę o jakieś kontakty. Dzięki za zainteresowanie i posty od was
  9. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    dlatego takie rozwiązanie też by mi odpowiadało
  10. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    miałem 1,7 tds 90 km i ten samochód ma bardzo słabe osiągi i palił mi przy wolnej jeździe 7,7 litrów ropy( to bardzo dużo z racji na tak mały motor - myślałem że mniej będzie palił. , chce coś mocniejszego ale nie bardzo paliwożernego do jazdy mieszanej bo będę jeździł w trasie warszawa - Katowice i trochę po mieście - głownie obrzeza warszawy. spodziewam sie że 2,5 będzie palił więcej ale przy mojej spokojnej jeździe granice 8,5 były by możliwe
  11. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    Trochę daliście mi do myślenia, zastanawiam się jeszcze nad 2.5 tds , jak dużo by było z tym roboty? przerabiał ktoś kiedyś z mniejszego na większego tdsa ?
  12. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    a co myślicie o wrzuceniu innego silnika niż od BMW np od omegi ?
  13. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    Dąbasz masz na końcu postu opis że sprzedasz części do 318 is a masz może silnik, skrzynie,kompa i wiązkę ?
  14. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    czyli wał nie będzie mi potrzebny bo jest tej samej długości ? chce 1,8 i szkoda że nie masz takiego silnika :) bardzo długo szukałem na allegro i obecnie tylko taki znalazłem w rozsądnej cenie ( drugi jaki był to 2,0 150 km za 1800 zł z takim samym osprzętem - ale tu różnica w spalaniu będzie duża a ja liczę na w miarę oszczędne spalanie bo nie katuje samochodu i z reguły nie wariuje no oprócz sporadycznych poślizgów na śniegu :P ) ten silnik jak mówi sprzedający ma około 180 tysięcy przebiegu czyli na pewno będą do wymiany popychacze, dźwigienki i wałek rozrządu. Sinik pochodzi z Niemiec , nigdy nie jeździł na polskich drogach i nie miał gazu - tak twierdzi sprzedawca. Może wy macie jakieś propozycje kupna silnika 1,8 ? chętnie rozwarze
  15. cyngiel

    Swap 1,7 tds na 1,8 benzyna

    Witam maniaków BMW :) Mam pytanie odnośnie swapa silnika w dieslu na benzynę. Nie szukam propozycji silnikowych tylko fachowych informacji na ten temat . Mam diesla e36 1,7 tds 90 km z 97 roku ( walnęła uszczelka pod głowicą i rozrząd też mam do roboty na łańcuchu a to nieopłacalna robota) i chce założyć tam silnik od e36 318 benzyna 113 koni ( silnik M40 na pasku) . Mam ofertę kupna : silnik, skrzynia, most, bak z pompą, komputer, kompletna wiązka, za 1250 zł ( cena chyba nie wygórowana) . I mam pytanie czy skrzynia od diesla w moim tdsie i w 318 benzyna są takie same ( chodzi mi o to czy most poprostu będzie pasował i czy dużo będzie przeróbek ( swapa robił będzie mi kolega - cena robocizny mnie nie obowiązuje) i czy jeszcze jakieś ważne części potrzebuje . Proszę o odpowiedzi z racji iż potrzebuje samochód wyszykować na świata. Wielkie dzięki koledzy. Pozdrawiam kierowców BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.