Skocz do zawartości

bellocaro

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i 1989r e38 735i 1996r

Osiągnięcia bellocaro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bellocaro

    e38 zle odpala pomocy!!

    Tez biore pod uwage taka mozliwosc tyllko ze mompka ma 3 tygodnie filtr paliwa tak samo. Prawda jest to zazmiennik ale zeby po 3 tygodniach tak sie stalo. stalo sie to z dnia na dzien ze tak dlugoo kreci. Mam taki pomysl ze podepne zarowke do wtyczki od pompy sciagne wezyk i bede krecil jesli zarowka zaswieci a pompa nie bedzie bic to cos z nia nie tak , jesli zarowka zaswieci i pompa bedzie bic to juz wtedy nie wiem....
  2. bellocaro

    e38 zle odpala pomocy!!

    Walcze z tym od rana i nic. Ale dziwi mnie kilka rzeczy mianowicie do wtyczki od pompy paliwa podlaczylem zarowke i przy przekreceniu stacyjki zarowka zapala sie na okolo 2 sekundy w momecie jak krece zarowka swieci czyli pompa paliwa dostaje prad ale auto nie odpala krece i krece prawie rozladowalem aku wiec wpadlem na pomysl ze podepne popme na krotko do aku tak tylko ptrzylozylem przewody do stykow pompa idzie czuje po wezyku ze jest twardszy odlanczam od aku krece odpala od razu i wszystko dziala. I tego wlasnie nie potrafie zrozumiec jak jest zimny pompa nie bije cisnienia mimo ze dochodzi do niej prad strasznie to dziwne. auto juz zapalilo pochodzilo troche zgasilem zapalam zapala od razu odlaczylem czujnik walka rozrzadu zapala tak sama jak z czujnikiem. O co tu chodzi Pomocy!!!
  3. bellocaro

    e38 zle odpala pomocy!!

    Dzieki za odpowiedz kolego. Tez mam inst. 4 generacji sekwencje nigdy mi sie tak nie dzialo wczesniej. Mysle ze wylanczanie instalacji na jakis czas przed zatrzymaniem sie nic nie zmieni bo pompa paliwa caly czas idzie czy jedziesz na lpg czy pb i utrzymuje cisnienie w ukladzie jak i zapobiega zanieczyszczaniu sie ukladu. Tak mi sie tylko wydaje:) Mysle ze u mnie problem tkwi gdzie i ndziej tylko nie wiem gdzie. Przed wczoraj nie swiecila mi rezerwa wczoraj zapalilem to swiecila i to praktycznie na zero wiec cos jest nie tak. Wyglada na to jak by paliwo gdzies uciekalo tyl;ko nie wiem gdzie
  4. bellocaro

    e38 zle odpala pomocy!!

    Witam Mam prpblem z e38 silnik m62b35 automat lpg. Jak ran o odpalam musze krecic krecic i krecic nawet 10 sekund zanim zapali jak juz zapali to chodzi dobrze dodam ze jak kreci to tak jak by nie dostawal paliwa nic nie strzela nie kicha itp.Ostatnio przed odpaleniem z ciekawosci sciaglem wezyk z pokrywy pompy paliwa i ku mojemu zdziwieniu nie bylo tam cisnienia paliwa a wydaje mi sie ze powinno byc utrzymywane cisnienie w przewodach nie jestem pewnien do konca. Mam tez takie wrazenie jak by mi paliwa jakos szybciej ubywalo. Nie wiem za co sie zabrac za regolator cisnienia ?? Szukalem wycieku ale nie widac nigdzie nie czuc nic. Dziekuje z gory za pomoc
  5. bellocaro

    m62 zla praca

    Dzis sprawdzone cisnienie na cylindrach gloowica lewa od 10 do 10.3 na cylindrach glowica prawa od 10.4 do 10.7
  6. bellocaro

    m62 zla praca

    katalizator juz dawno wyciety byly wstawione zamienniki jakies male no name, wstawione sa tlumiki rozprezne przelotowe
  7. bellocaro

    m62 zla praca

    Dzis zdziwila mnie jedna sprawa. Jak silnik nie ma jeszcze tempreratury roboczej I odepne przeplywke przy odpalaniu zaplai i gasnie i tak ciagle a jak jest juz rozgrzqany to odpala bez przeplywki. Tka samo jak na zimnym wypne przeplywke gasnie a jak wy[ne na rozgrzanym nie gasnie tylko lekko sie zalknie i dalej chodzi
  8. bellocaro

    m62 zla praca

    Witam wszystkich fanow bmw. Ostatnio walcze z moim e38 z silnikiemm62b35 bez vanos i nie moge sobie z tym poradzic. Cuc jak silnikiem troche telepie nie pracuje rowno. Po podlaczeniu pod inpe wychodza bledywypadaniezaplonow na cylindrze 1 i 5 . w inpa jest cos takiego jak smothness i tam wlasnie na tych cylindrach jest kiepsko wartosci sa wysokie. zamienialem cewki jak i swiece miejscami by sprawdzic czy moze to wina cewki badz swiecy i nic dalej to samo. Auto jak jeszcze nie osiagnie temperatury pracy jedzie normalnie przyspiesza itp jak juz sie zagrzeje masakra czuc wypadanie zaplonow przepaly w tlumiku brak mocy nie chce za bardo sie rozpedzic ogolem nie da sie jechac. Nie wiem co dalej sprawdzic. Wiem ze sondy zle pracuja (mam juz do podmiany) tylko nie sadze by sondy mialy na to taki wplyw zeby nie dalo sie jechac autem i zla praca byla by na kazdym cylindrze. Jutro sprawdze jeszcze kable jakie ida do cewki bo moze tam jest problem nie dosiera napiecie na cewke.
  9. Witam dolacze sie do tematu. U mnie tak samo na cylindrze 1 i 5 jest bardzo wysokie smothness. Wiem ze jest to gladkosc pracy cylindra czyli czyli sklad mieszanki zaplon itp. Wiec podlaczylem pod kompa i zamienialem cewki miejscami dalej na tych cylindrach to samo wymienilem swiece dalej to samo. Mysle sobie moze wtryski sie wieszaja i tu problem jak sprawdzic wtryski czy sa sprawne co mozna jeszcze sprawdzic?? Moze odma albo jakies lewe powietrze. Jako ze cylinder 1 i 5 ca to pierwsze cylindry od przepusticy naprzeciwlegle moze lewe powietrze i po prostu na pierwszych cylindrach tak wychodzi. auto nie ma mocy nie przyspiesza tak jak powinno. Dziekuje za odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.