Skocz do zawartości

ŁukaszE30

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia ŁukaszE30

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ŁukaszE30

    Kleber czy Yokohama?

    Również wybrałbym yokohama. Ostatnio opony japonskie poszły jakosciowo wysoko w górę. w jednym z testów na stronie www.opony.com Toyo zajeły pierwsze miejsce.
  2. Nie , te silniki były produkowane równolegle, eta ma oznaczenia 325e. Jak poznać? z wyglądu to one chyba sa prawie takie same, w dowodzie bedzie napisana pojemność. Ta co podałes link to 2,5. Ale o niej myslisz to raczej bym odradził, ona już ponad pół roku pojawia sie na allegro.
  3. U mnie czasami też tak się zdarza. Czytałem na forum że to częsta przypadłośc m20 i niektórzy twierdzą że te silniki tak mają, rano zapalają za pierwszym, ale potem już nie. Jesli nie zauwazyłes zadnych innych objawów np. nierówna praca silnika, to narazie zostaw jak jest. Moze to być wina luzu na zaworach.
  4. Ety były montowane do 87 roku, kiedy wprowadzono lifting, czyli tzw. szeroka lampe. Fakt, jest ich troche mniej, ale może się trafi. No chyba że spieszy ci sie z kupnem. Ale jak sie nie trafi eta to np. 2.0 polecam, z tym ze jak chcesz ekonomicznie jezdzic to gaz by sie przydał. Niestety nie wiem jak jezdzi dwulitrówka na gazie.
  5. Walcze z tym samym problemem, zimny silnik chodzi idealnie, a jak sie nagrzeje to delikatnie drży, jakby iskre tracił. Sprawdziłem układ zapłonowy ale jest ok. Sonde odłaczałem na ciepłym silniku ale żadnej reakcji, co to by znaczyło?
  6. Ja mam 320i i pali mi w mieście 13 litrów, czyli nie wiele więcej jak 1.6 czy 1.8. Eta zeczywiście jest dobrym silnikiem, pali ok 12 w miescie i swietnie nadaje się do gazu. Ja jestem zwolennikiem silników 6-cylindrowych, więc takie bym tobie polecił.
  7. Osobiście ten dział klasycznych spodobał mi sie, mimo ze mam e30 w szerokiej lampie. Narazie troche powoli sie rozwija. Zwłaszcza mało osób przedstawia zdjecia swoich kalsyków. Czyżby było by ich tak mało? :) Za dobre pare lat równiez szeroka lampa zostanie zakwalifikowana do klasyków i dział sie rozszerzy, tak myslę :wink: Pozdrawiam
  8. ŁukaszE30

    BMW 316 czy 318 czy 320?

    Witam, ja np. bym nie kupił takiego auta. Skoro taki gosciu katuje i nie dba o silnik to tymbardziej o pozostałe podzespoły, zawieszenie, osprzęt itp. Buda moze byc dobra, szeroka lampa miała blachy ocynk. Ja bym sobie darował, ale to tylko moja opinia. Wczesniej wspominałes o możliwosci kupna 316i. Jak jest w całkiem niezłym stanie, i znasz właściciela to moze to nie było by głupie. 318is z tego co wyczytałem to moga miec problem z łancuchem rozrządu po pewnym przebiegu.
  9. Również sie przywitam, mam na imie Łukasz, jeslem w posiadaniu bmw e30 320i z 88 roku. Jestem z niego bardzo zadowolony,z reszta jak wiekszosc forumowiczów. Jak przyjdzie wiosna i autko dopieszcze to wstawie zdjecia. Pozdrawiam wszystkich pasjonatów BMW.
  10. ŁukaszE30

    BMW 316 czy 318 czy 320?

    Witam, jesli nie masz 7 tys. na auto to z is bym raczej zrezygnował. Są dość drogie pod warunkiem ze sa w dobrym stanie (przegladam czesto allegro). Ja jezdze 320 i jesli chodzi o spalanie to rzeczywiscie nie ma co liczyc na mniej jak 13 litrow w miescie. Ale tak poza tym to fajny motor. Jesli mialbys w planach załozenie gazu to 320 rowniez wzialbym pod uwage.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.