Skocz do zawartości

komboss

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia komboss

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ponowie watek. moze mial juz ktos taki problem i go rozwiazal. jak narazie nie dostalem zadnej sensowenj odpowiedzi. nie wiem czy tu ktos ma jakies pojecie. :mad2:
  2. juz to robilem. nic komp nie pokazuje szczegolnego. zadnych dziwnych bledow. odma spoko nie wiem tylko jak sondy.
  3. otworze nowy wątek. moze mial ktos taki przypadek i z gory dzieki za odp. ogolnie to zauwazylem takie cos: zwróccie uwage na ekonomizer jak chodzi. wiem ze to filmik z 316i e36 ale u mnie dzieje sie dokladnie to samo. i tak ogolnie to przygladalem sie lambda na impie i troche dziwnie sie zachowuje jedna wobec drugiej. tzn na sondzie przed katem napiecie skacze caly czas a za katem stoi niemalze w miejscu. dziwna sprawa. ta jedna przed katem sie nagrzewa do 100% a druga siedzi na ok 20%. opiszcie jak to powinno dokladnie byc. thx.
  4. komboss

    318i zawór

    dziwna sprawa z tym kątem. ogolnie to zauwazylem takie cos: zwróccie uwage na ekonomizer jak chodzi. wiem ze to filmik z 316i ale u mnie dzieje sie dokladnie to samo. i tak ogolnie to przygladalem sie lambda na impie i troche dziwnie sie zachowuje jedna wobec drugiej. tzn na sondzie przed katem napiecie skacze caly czas a za katem stoi niemalze w miejscu. dziwna sprawa. ta jedna przed katem sie nagrzewa do 100% a druga siedzi na ok 20%. opiszcie jak to powinno dokladnie byc. thx
  5. komboss

    318i zawór

    dobra dorzuce jeszcze kolejnego cwieka. ignition angle. czyli kat wyprzedzenia zaplonu z inpy czy ktos kiedys patrzyl jakie ma wartoci bo u mnie sa rowno wysrobowane poza skale. dzieki za sugestie i dodam ze komp nie wywala zadnych bledow.
  6. na bank ktos bedzie mial. powodzenia i dobrej zabawy na zlocie. pozdro
  7. jedz lepiej do aso oni ci po vinie dojda co i jak a na allegro czy gdzies mozesz sie naciac. najlepiej znajdz kogos ze znajomych i podjedz na podmianke i zobaczysz czy jest lepiej. po ta czesc dosyc droga. albo jedz do kolesiua co ma do sprzedania i wypróbuj na miejscu zeby zonka nie bylo. ja do swojej 318i wsadzalem od takiej jak twoja i dzialalo bez problemu. pozdro
  8. komboss

    318i zawór

    witam. zaczalem poglebiac swoja wiedze na temat ukladu podcisnienia w mojej buni i zastanawia mnie kiedy otwiera i zamyka sie ten elektrozawor nr 13. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL32&mospid=47631&btnr=11_2071&hg=11&fg=45 :?:
  9. oto on http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=13_0634&hg=13&fg=15
  10. panowie nie wierze ze tu na tym forum nie ma zadnej tegiej głowy ktora by mi pomogla. jak chcecie to wstawie filmik jak wskazowka od obrotow sie waha.
  11. komboss

    318 - dziwny dzwięk

    nagraj i wklej to moze ci ktos pomoze. moze to zawor disa juz sie skonczyl o ile to petrol bo nie napisales
  12. co do abs-u to przedni czujnik walniety. prawdopodobnie kabel sie przelamal mialem tak u siebie. najprostrza sprawa ktora zaosczedzi ci pieniedzy to kupic sobie kabelek i walnac diagnoze. co do chlapania oleju to moze byc walniety przedni zawor EGR to cos metalowe http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL32&mospid=47631&btnr=11_2071&hg=11&fg=45 element nr 15. aby go sprawdzic to wypnij z tego odkurzacza co jest dalej idac tym wezem wtyczke i zobacz czy jest woda ona lubi sie tam zebrac. jak jest to od razu podlacz na krotko do aku i sprawdz czy chodzi ale z reuly sie zaciera. co do bc podjedz do kogos kto ma disa i 5min sprawa bedzie zalatwiona. dziwne troche ze ori bc i nie dziala. moze to manetka? co do odmy to tez jej sie przyjzyj. najlepiej zatkaj na dole i dmuchnij jak juz ja wyciagniesz. jak syczy to membrana walnieta.
  13. witam. jestem tutaj nowy i na dzien dobry chcialbym sie przywitac. teraz do rzeczy. moj problem polega jak w temacie. na luzie auto pracuje ok czyli na biegu jalowym nieraz tylko jak auto sie rozgrzeje zafaluja albo spadna do ok 500rpm ale po chwili sie unormuja. drazni mnie ta sprawa bo jak przyspieszam to sa lekko odczuwalny spadek mocy tzn auto caly czas przyspiesza ale z chwilami braku mocy jakies ok 5 kucy mniej. odma sprawdzona. przeplywa dziala bo nie zamula swiece wymienione cewa tez. walnieta membrana w disa. komp nie wywala zadnych bledow tylko jak wejde w bloki miezace to zaplon wypada i stukowy pokazuje zawyzone parametry. nie chce wymieniac wszystkiego pokolei raczej wolalbym, z miernikiem do tego podejsc. czekam na jekiekolwiek sugestie dodam ze juz mi rece opadaja. nawet kolektor dzisiaj zdjalem. thx pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.