Skocz do zawartości

laserini

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2001 225KM 496Nm
  • Lokalizacja
    Wałbrzych

Osiągnięcia laserini

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ale u mnie sprawa wyglada tak ze dzialaly dwa kluczyki normalnie. nagle oba przestaly dzialac. jeden z nich zakodowalem a drugi nie i teraz zgubilem ten zakodowany a ten co mi zostal nie chce sie zakodowac.
  2. dziwna sprawa bo nie dziala nic :( pilot na bank wysyla sygnal bo byl sprawdzany pod tym wzgledem.
  3. ale kluczyk byl sprawdzany i wysyla sygnal.
  4. nie moge otwierac i zamykac drzwi.
  5. nie dziala ten sposob kodowania. jest jakis inny patent?
  6. wie ktos moze czy da sie zakodowac kluczyk ktory nie jest matką? zgubilem matke a drugi kluczyk mam rozkodowany i nie wiem jak to teraz ogarnac. bede wdzieczny za jakies konkretne wskazowki. dodam ze w serwisie krzykneli mi 360pln za zakodowanie!!!
  7. Jutro podpinam pod kompa i zobaczymy czy cos wyjdzie tymczasem zauwazylem ze kapie mi cos pod silnikiem i sadzac po zapachu jest to ropa! Kapie z okolic klapki pod miską olejową.
  8. Czyli? Bo nie kumam!
  9. Witam Problem polega na tym ze podczas przekroczenia ok 3000 obr/min zapala sie kontrolka od swiec zarowych i odrazu auto jest duzo slabsze do tego silnik dziwnie pracuje (klekocze jak stary diesel). Po zatrzymaniu sie, wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy do momentu przekroczenia magicznych 3000 obr/min! Wie ktos o co kaman?
  10. Czesc Wie ktos czy mozna wymienic fotele zwykle skorzane na te elektryczna z M-pakietu bez zbednych przerobek? Glownie chodzi mi czy jest gdzies pod fotelem jakas wtyczka zeby podpiac fotel czy trzeba nową wiazke prowadzic? Samochod to e46 330d po lifcie sedan
  11. Poza tym zamontowane jest poprawnie. Potrzebne jest jedynie specjalne narzedzie do wysrodkowania tarczy ale mozna to zrobic bez tego urzadzenia.
  12. Nie mogles miec grubosc zjechanej tarczy 5mm bo w miejscu nitowania tyle jest!!!
  13. Tez mi sie to wydawalo nie chalo z tym planowaniem bo regulator w docisku ma 1mm tolerancji a tarcze mialem zjechana w stosunku do nowej o 1,5mm i juz mi sie sprzeglo slizgalo! Wie ktos moze czy jest szansa ze jeszcze to wszystko sie do siebie dotrze albo jakos ulozy? zrobilem dopiero jakies 100-150km od wymiany.
  14. Ok wiec wina lezy stronie nie wymienionego dwumasu. Kurde myslalem ze jak luz jest minimalny to nie bedzie koniecznosci wymiany. A jest jakas szansa ze jeszcze wszystko sie do siebie dotrze bo przeciez odchylenia musza byc minimalne?
  15. Co do jakosci kupionego sprzegla to na 100% kupilem oryginalne. Pierwsze slysze o plenowaniu kola dwumasowego!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.