Skocz do zawartości

koonnuuss

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koonnuuss

  • Urodziny 11.07.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 525 Tds M51
    BMW 740i
  • Lokalizacja
    Gorzów Wielkopolski
  • Zawód
    Mechanik ...

Osiągnięcia koonnuuss

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mam jeszcze jedno Pytanie : Dlaczego woda sie gotuje i w kabinie idzie zimnie powiterze jak silnik jest rozgrzany to wogóle nie daje w kabinie ciepłego nawiewu co jest nie takk.??
  2. Na Rozgrzanym Silniku węże są ani twarde ani miętkie takie jakieś dziwne poprostu jak jechałem tak około 160/170km i dopierdzieliłem pedał do końca i nagle za mna zrobiło sie biało normalnie drogi nie było widać Płyn chłodniczy padał na rozgrzane kolektory i robiła sie para i dzisiaj rozebrałem i patrze a tam wąz nromalnie rozerawany jak by ktos go obcioł załatałem dzióre ale jak znowu jej depłem to znowu penkł jest poprostu robi się powietrze był mi wypierdziela i nie wiem nie możliwe , ze to uszczelka pod głowica miałem kiedys podobny problem z 525 TDS jeździłem cały dzien na klimie i jaechałem tak ze 150km i nagle cos pierdzielło następnie wskazówka od temperatury była juz bardzo wysokka więc tutaj nawet sie wskasówka nie rusza stojii na połoowie jak przejade tak z 10 km i dalej nie wiem co robic jutro pojade do mechanika i zakupie ten wąż i spr czy nie ma zadnych wycieków
  3. samochodu nie rozgrzałem temperatura stała cały czas w miejscu Tylko poprostu wąż się przerwał i łapie lewe powietrze i wypierdziela mi płyn chłodniczy ani wentylator sie nie włączył wskazuwka stała jak zabetonowana więc tez mi sie nie wydaje zeby była to uszczelka pod głowcia ale okej dzięki za podpowiedz jutro prowadze do mechanika i zobaczymy co to bedzie
  4. Witam Mam następujący Problem: jechałem wczoraj jak szybciej i wąż mi pierdzielnoł od chłodzenia i wywalił mi płyn chłodzniczy ale zalałem go i dalej gdzieś cienkie wydaje mi się , ze to uszczelka pod głowica ale nie jestem pewien bo jeszcze wczoraj normalnie leciało powietrze jak sądzicie co to może byc ?? jeżeli sie zapowietrzyła bo nie było płynu to bedzie okej a jak uszczelka pod głowica to sie chyba sie potne proszę o szybka odp...
  5. koonnuuss

    Co mam zrobic gdy:)

    No szczerze aku , powinien byc ok , kupilem z 1,5 roku temu nowy a auto stoi od 1,5 roku :( choc , mozna by bylo spr :norty: ale nie mam zbytnio z kad wziasc taki duzy akumulator :mad2: ale spróbuje na krodko tak jak mi radziliscie :D , ale cos sie zmienilo bo gdy sie rozgrzeje i zgasnie rozrusznik kreci , ale wiadomo jak sie dlugo kreci to aku pada jak auto nie chce odpalic cos mam z paliwem (pompa , nastawnik , wtrysk sterujacy) dlatego sie pali blad wtrysku , ale kolega z forum pisal , ze ma wiec czekam i zobaczymy co bendzie :cool2:
  6. Nie wiesz moze gdzie w Gorzowie , mozna ustawic kat pochylenia wtryskow i gdzie moge podlaczyc sie pozadnie pod kompa zebym wiedzial w 100% za co sie brac :duh: ja cos nie moge trafic na profesionalny warsztat , Ty moze wiesz gdzie :norty:
  7. Moj nr gg : 6291136 , napisz to sie dogadamy:)
  8. Bylem na warsztacie , i chcialem ustawic kat pochylenia wtrysku i typek mi powiedzial , ze nie ma czegos takiego tylko jest kat wyprzedzenia wtrysku... a mnie sie wydaje ze chyba kat wyprzedzenia zaplonu nie wiem z kad on sie urwal;] a to niby pompiarz :mad2:
  9. Ja bylem na kompie i gosc powiedzial mi ze to niby wtrysk;] ale pewny to on nie byl w 100% , mowil zebym od tego zaczol , bo to najtansze :duh: , ale pytalem sie juz tu ludzi na forum i dostalem odp ze jezeli gasnie gdy wrzuca sie biek i obroty skacza na biegu jałowym to nastawnik;] Pali ciezko czy ciepla czy zimna a jezeli jest ciepla na maxa to jest kolosalny problem bo trzeba ja trzymac i trzymac i czasem wogole nie odpala :mad2: a to automat i na pycha nie idzie :P
  10. Czytalem na forum , ze jezeli silnik gasnie gdy wrzuca sie bieg bez gazu lub obroty skacza to za to odpowiedzialny jest nastawnik. Moge miec za pare zl taki nastawnik ale od 2,4 td . Nie wiem czy jest to mozliwe . Wie ktos moze?:
  11. A plyn chlodniczy Ci sie nie gotuje? Bo ja cos w tym stylu mialem , woda mi sie gotowala i uszczelka pod glowica mnie czekala :?
  12. Ale rozladowuje Ci jak stoi auto tak? :?: Bo ja mialem nawet tak , ze nawet jak jechalem to mi aku padal , a ladowanie niby bylo ale juz jest chyba ok :D
  13. Czy jest to mozliwe , ze po wymianie pompy wtryskowej , trzeba jechac na kat pochylenia wtryskow a ja tego nie zrobilem i pali mi sie zolta kontrolka wtryskow? Silnik jest slaby , kopci , przygasa , ciezko jest go odpalic? :mad2:
  14. Powiem Wam , ze zakupilem e38 4,4 v8 i nie chce z niej wysiadac :D I zgadzam sie z tym , ze jezeli ktos wczesniej dbal to nie ma bata , ze benda problemy :) Wszystko zalezy jak sie z silnikiem obchodzisz::) czy o niego dbasz , czy dajesz tylko po garach:) ale bmw ciezko jezdzic spokojnie:( hehe:)
  15. Ja moge Ci powedziec jak jest u mnie :) U mnie pali sie caly czas kontrolka wtrysku , czy jak ja zagasze , czy jak jade ,caly czas sie pali;] . Ale nie mam zadnej palacej sie innej kontrolki tylko mi sie wtrysk pali :) Ale meczy mnie jeszcze jedno , czy jak nie pali sie kontrolka swiec tzn ze swiece sa ok tak?:) A 2 sprawa jezeli mialem zmieniana pompe wtryskowa to musze dac gdzies do ustawienia tej pompy i kat pochylenia wtryskow ? :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.