Skocz do zawartości

Zazy

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87

Osiągnięcia Zazy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Dzięki za info, znalazłem skurczybyka, był tam gdzie mówisz. Mam kolejne pytanie - czy można miernikiem elektrycznym sprawdzić czy to na pewno popsuty czujnik? Jak? Jeśli wyjdzie że do wymiany to kolejne pytanie - mój posiada kod 66.21-6982395. Przeszukałem net i nie znalazłem takiego. Są z końcówką 2 lub 4 zamiast 5. Czy one podpasują?
  2. Witam Też mam problem z czujnikiem. Kilka dni temu wylało mi się trochę wody w bagażniku i przestały działać. Mam pytanie - gdzie dokładnie jest ten sterownik? Czy możliwe jest że jednak poszedł bezpiecznik od czujników?
  3. Wypalanie zakończone! W trakcie nie było faktycznie żadnej kontrolki (po lifcie) ale słychać było minimalnie głośniejszą pracę i na wolnych obrotach zużycie paliwa 8-9l zamiast --. Mam nadzieję że to koniec problemów. Auto chodzi jak należy. Dzięki forumowiczom za pomoc :-)
  4. W moim przypadku obroty pozostają na normalnym poziomie tzn 800obr/min na obrotach jałowych. Poczytałem trochę na forum 3ki i z tym wypalaniem to nie taka prosta sprawa że wystarczy prędkość i autostrada - viewtopic.php?f=69&t=132750&hilit=wypalanie+DPF&start=15 Tu kolega Roger opisał dokładnie parametry i proces wypalania. Wygląda na to że komputer sam decyduje o momencie wypalania. No chyba że masz komputer diagnostyczny i zrobisz to na nim podczas jazdy. Dodam jeszcze że u mnie nie ma żadnej informacji o tym że coś jest wypalane. Czy ktoś z Was miał jakiś komunikat na wyświetlaczu o tym że jest w trakcie wypalania względnie o zbliżającej chwili tego procesu?
  5. Czy to wypalanie w trybie standardowym może załączać się podczas normalnej jazdy po mieście? Pytam bo zauważyłem że podczas postoju z włączonym silnikiem chwilowe zużycie wykazuje 8-11 l/100 (przy jałowych obrotach).
  6. W BMW dowiedziałem się że mogą wziąć auto na wypalanie na trasie z aktywowaniem tego poprzez podłączony w trakcie jazdy komputer. Dlatego wydaje mi się że to komputer aktywuje proces wypalania z tym że do tego potrzebna jest odpowiednia temperatura i czas. Jak można się pozbyć DPF? Robił to ktoś z Was?
  7. Witam ponownie. Problem powrócił i już sam nie wiem co robić. Objawy nadal te same: brak mocy i nierówna praca na wolnych obrotach przy zimnym silniku. Na komputerze wychodzi błąd DPF więc staram się go przepalać na trasie ale to pomaga na jakiś czas. Kontrolka gaśnie i przy następnym odpaleniu znów to samo. W BMW powiedzieli żeby przepalać ale ile razy można to robić bez trwałego skutku? Czy ktoś może pomóc?
  8. Witam, historia miała swój dalszy bieg. Kontrolka znów się zapalała i auto miało spadek mocy przy przyśpieszaniu. Dokładniejsza diagnoza komputerowa i wtrysków była taka: zacina się elektrozawór podciśnieniowy (ten z przodu pod plastikową pokrywą). Wymieniłem i auto chodzi wreszcie jak należy.
  9. Wymieniłem filtr paliwa (Mann) , skasowałem błędy i wszystko wróciło do normy.
  10. Wyjeździłem do zera, zatankowałem na Statoil, wlałem jeszcze STP do baku i... dalej to samo. W BMW powiedzieli że to może być filtr paliwa. Chyba pozostaje wymienić go i zobaczyć co dalej. Czy ktoś z Was wymieniał filtr samemu?
  11. Witam Mam pewien problem związany z moją 120D. Pewnego razu zatankowałem na stacji Auchan (nigdy więcej). Po jakimś czasie gdy odpalałem auto po dłuższym postoju zapaliła się kontrolka obniżonej mocy silnika i czuć było że auto słabo i nierówno przyśpiesza. Wyjeździłem całe paliwo i po zatankowaniu na BP kontrolka zgasła i problemy zniknęły. Po kilku tygodniach zatankowałem ok 10l na Orlenie i później dotankowałem na Shell'u. Kontrolka znów się zapaliła i czuję, choć w mniejszym stopniu, że auto po dłuższym postoju ma obniżoną moc i nierówną pracę przez pierwsze minuty. Czy chrzczenie paliwa w naszym kraju jest tak powszechne że muszę tankować na 1 sprawdzonej stacji czy może to być objaw czegoś innego? Czy mieliście tego typu problemy? Dodam że auto jest garażowane i przy odpalaniu było w dodatniej temperaturze. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.