Skocz do zawartości

dominik198

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 1998

Osiągnięcia dominik198

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jeżeli chodzi o objawy to auto po odpaleniu chodzi normalnie jednak po kilkukrotnym przygazowaniu traci moc i zaczyna nierówno chodzić
  2. wałek pompy wtryskowej jest stożkowy wkładany w tulejkę stożkową koła zębatego rozrządu, wałek pompy jest przykręcany śrubą w kole rozrządu i mechanik mówi że wałek w tej tulejce się przestawia i chce rozbierać cały rozrząd, czy jest możliwa taka rzecz żeby wałek się sam przekręcał?
  3. Witam wszystkich Mam problem z pompą wtryskową w mojej e46 320d. Zaczęło się od tego że auto zgasło na skrzyżowaniu i już nie odpaliło po zaciągnieciu bmki do serwisu bosch stwierdzono że pompa wtryskowa siadła, więc kupiłem używkę, mechanicy zamontowali i ustawili na kompie, auto odpaliło lecz po kilkukrotnym naciśnięciu gazu pompa samoczynnie się przestawiła, powiedziano mi że coś jest nie tak z pompą, więc zwróciłem pompę i kupiłem regenerowaną, po jej włożeniu i ustawieniu okazało się że dalej samoczynnie się przestawia. Mechanicy twierdzą że to wina koła zębatego na pompie, więc zadzwoniłem do serwisu BMW i tam mi powiedziano że niemożliwe jest aby pompa przestawiała się na kole zębatym. Nie wiem co mam robić, proszę o pomoc. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.