Skocz do zawartości

Kajec33

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535D 2005

Osiągnięcia Kajec33

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Widzę kolego, że również trafiłeś na ,,speców,, w ASO. U mnie miesiąc szukali usterki. Zrób prosty krok. Nie możesz zapłacić im za nieudolne wykonanie pracy tj. szukanie po omacku przyczyny. Oni kasują,a Ty nadal czekasz. Owszem, jeśli naprawią to, to za wyjęcie głowicy itd. musisz zapłacić ale za całą resztę nie. Ja tak z ASO postąpiłem i powiedziałem, że nie będę płacić za to, że pół silnika rozkręcili, a nadali nic. Zabierasz auto do serwisu w DE i z głowy...a i taka ciekawostka. Jeśli Niemcy dowiedzą się, że polskie ASO nie potrafiło naprawić auta to odgórnie kierownictwo ASO prawdopodobnie straci posadę :cool2: Znam przypadek takiej sytuacji w ASO Mercedes. Jak będą się burzyć to powiedz, że cała sprawa pójdzie do Centrali do Monachium bo nie są jedynym takim nieudolnym ASO w Polsce. Podziała :mrgreen: Pozdrawiam
  2. Gdyby auto miało zostać u mnie i miałbym na tyle czasu to walczyłbym z BMW ale zwyczajnie nie jestem w stanie ze względu na tymczasowe miejsce zamieszkania. Napisałem email do BMW Polska ale wątpię żeby cokolwiek odpisali tak samo jak Salon w ZG miał wszystko w tyłku. Może i zatęsknie za bmw, a może i nie. Nie jestem wielkim fanem 4 kółek tj. jazda autem nie daje mi wielkiej frajdy, ot takie przemieszczanie sie z punktu A do B. Podejrzewam, ze uderzenia do centrali bmw coś by dało ale w tech chwili to już nie ma sensu. Kiedy postawiłem warunek w ASO po tym jak miesiąc po omacku szukali usterki (wymieniali po kolei części :mad2: ) powiedziałem, ze mają 2 dni na zdiagnozowania albo zabieram auto do Niemiec i tam od ręki to zrobią to zgrali wykresy itd i wysłali do Centrali do Monachium i na nast dzien dostali odpowiedz, okazało się, że to sprzęgło hydrokinetyczne o którym 5 razy wspominałem ;] Cóż... cała ta sytuacja przyprawiała o ból głowy. Błędem było kupno auto ale widocznie w tych czasach cena nie jest proporcjonalna do jakości :)
  3. B7 :) do De wybieram się po to :P U nas masakra jakaś... Nie trzeba tłumaczyć :) a co do moto to od dzieciaka i tak zostało-małe uzależnienie od adrenaliny :)
  4. Zmiana na a4 2007. Nie jest to kosmos ale da radę ;) Na codzien mieszkam w szwecji, a tam za prędkość karają, ojjj karają :D Poza tym moją pasją są 2 koła i mam sprzęt do ostrego ganiania także problem z bani ;) Pozdrawiam i dzięki za dyskusje :)
  5. Te 4000Euro to było za dużą turbine z modułem w Monachium (2008r), ciekawostką było to że za czujnik pedału gazu z wymianą zapłaciłem tam 15 euro, a serwis Poznan chciał 800 zł :D Auto juz fizycznie sprzedane, więc pozbyłem sie problemu :P a co do zmiany to zmiana marki będzie :). Na co dzień jeżdżę różnymi autami i fakt, moc BMW fajna itd. ale zdrowy rozsądek bierze górę i wolę 116KM w niezniszczalnym 1.9 TDI :)
  6. Przeczytaj jeszcze raz uważnie pierwszy post zanim zaczniesz takie dziwne sugestie...Nie jeździłeś tym autem, nie serwisowałeś, więc wybacz ale nie masz za grosz racji. :mad2: BMW nie określa łańcucha jako część eksploatacyjną, więc dlatego cała ta dyskusja. Ostatni serwis kilka miesięcy temu zrobiony w BMW Center Stockholm(największy salon/serwis w Szwecji, koszt ok 20 000zł) i tam zrobili duże oczy jeśli chodzi o to kto robił serwis prędzej, a kto robił? ASO w Polsce.... Mam jeszcze wydruki co to ASo Zielona Góra nie wymieniło...śrubki, śrubeczki, a faktycznie było to tylko na papierze. Dzień po gwarancji umarło oprogramowanie komputera, turbina 2 miesiące po gwarancji-100 000km (Pod Monachium, a niemcy w momencie kiedy auto stało w serwisie dali w zastępstwie nową X5 na cały dzien za free z paliwem...U nas nie do pomyślenia :) )... Koszty usterek w granicach 44 000 tys przez 5 lat tez są normalne ??...Nie bardzo A czy stac mnie na silnik? Stać ale nie w tym rzecz. Jak ktoś lubi kase w błoto wywalać to jak dla mnie może i co 30 tys wymieniać silnik. Ten model to totalna lipa i tyle sądze o tym. Pewnie też troche pechowo trafiłem ale to nie powinno mieć miejsca. Silniki w tych modelach padają na potęgę(rozmawiałem z ludźmi, którzy naprawiają te auta i handlują silnikami) To tyle. Pozdrawiam :)
  7. 280 000 Pałowania ?? Autem jezdziłem ja i Tata i wybacz ale pałowane nie było :) Jak kupujesz auto za 300 000zł z salonu to średnio ma się ochotę zajeżdżać auto :cool2:
  8. Proszę o rozkodowanie :) wbanc91070b762131
  9. Tak jak mówisz... kiedyś była jakość, teraz totalna lipa i oszczędność... Może i pech ale dość spory bo tyle rzeczy to już przesada :P a co do Turbo to było kilka lat temu i też ceny inne :) Robione w Cottbus.
  10. Hahah Koval dobrze podsumowałeś ;) Serwisowane było w ASO, ostatnie lata w Sztokholmie( Największy serwis w Szwecji) więc nie ma mowy o nieregularnych przeglądach.
  11. Witam Prędzej już pisałem jakie przygody miałem z autem.... To stało się wręcz śmieszne jak kiepskiej jakości auta potrafi zrobić BMW. Auto kupiłem z salonu BMW, jestem 1 właścicielem. Wszelkie większe naprawy w ASO ( ASO w Zielonej Górze-porażka....) Tak więc od kupna auta musiałem wymienić -turbine (4000Euro, robione w De) -sprzęgło hydrokinetyczne 5000zł (Aso zielona góra, miesiąc nie potrafili znaleźć usterki i olewali to, że im wspominałem o tym sprzęgle 5 razy) -czujniki pdc -oprogramowanie komputera -koło pasowe i masa rzeczy przy silniku ( lipiec 2011) robione w ASO Stockholm, musieli wiele rzeczy poprawiac po ASO Zielona Góra- KOSZT: ok 19 000zł - 31.12.2011- spokojnie wyprzedzałem i nagle było bum... zgrzyt, stukot i koniec jazdy... Efekt? Urwany łańcuch rozrządu i silnik do wymiany!! Przebieg 280 000... Szybko licząc koszty usterek od nowości: ok 44 000 zł PLUS SILNIK Nie wiem co tu komentować ale z chęcią zrobię ładną reklame w TV odnośnie marki :), a tym którzy posiadają ten model z tym motorem szczerze radzę zmianę auta :)
  12. Po MAŁEJ przerwie prawie wszystko już jest wyjaśnione. Centrala BMW w DE udzieliła serwisowi informacji odnośnie usterki i zostało potwierdzone to, że jest to wina sprzęgła hydrokinetycznego. Koszt tego w serwisie to 3900+1100 wymiana ale na własną rękę to samo sprzęgło udało mi się dorwać za 2500. Stare nie nadawalo sie do regeneracji, a poza tym nie chcę czegoś takiego robić bo auto będzie do sprzedania i bubla nie chce sprzedawac bo są holenderskie zamienniki za 1500. W tej chwili czekam na przesyłke sprzęgła i serwis wszystko wymieni itd. Ogólnie koszt całej zabawy :sprzęgło wymiana, naprawa czujników parkowania i innych wszystkich pierdół, które wymagały naprawy wyniosą ok 5500zł. Kosztowne ale wiem chociaż, że nowy właściciel nie będzie, a przynajmniej nie powinien mieć problemów :) Jak odbiorę auto, przyszykuje do sprzedania itd. to wstawię również tutaj ogłoszenie :) Pozdrawiam! I mam niedobrą wiadomość dla wszystkich użytkowników tego modelu, wchodziły 3 rodzaje sprzegla hydrokinetycznego, najdorższy model-ok 900euro. Nie wiem jak te drogie ale wszystkie się sypią nawet po 80 tyś. Jest to spora wada i ciekawe, że BMW nic z tym nie robi.
  13. Proponuje zerknąć co jest póki nic poważniejszego się nie stanie :) Ja czekam na telefon z serwisu...
  14. Nie mogą wziąć kasy za coś czego nie naprawili :) dlatego tak twardo z tym walczą :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.