Skocz do zawartości

xarfax

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38

Osiągnięcia xarfax

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. xarfax

    Olej do 730d

    Dzieki za odpowiedz. Filtr tez wymienic?
  2. xarfax

    Olej do 730d

    Witam , Kilka dni temu wymienialem olej. Duzo wczesniej by 10w40 pozniej zmienili na 10w60 (syntetyk)a teraz zalali mi znow 10w40(polsyntetyk) Shell'a. (rozne warsztaty) Czytalem, ze najbardziej odpowiedni olej do tego silnika jest 5w40(pelen syntetyk). Dlaczego na warsztacie mogli zmienic na polsyntetyk? Co powinienem teraz z tym zrobic? Jeszcze raz zmienic tym razem na 5w40? Co o tym sadzicie?
  3. xarfax

    750 problem z silnikiem (?)

    Niestety, warsztat nie poczuwal sie do odpowiedzialnosci. Jedynie powiedzieli, ze jak znajde silnik, to za free mi go przeloza. Oficjalnie jednak stwierdzili, ze usterka byla wczesniej ;-/
  4. xarfax

    750 problem z silnikiem (?)

    Okazalo sie, ze zacial sie hydrauliczny popychacz zaworu. Pojedynczego w serwisie nie wymieni, wiec poszedl caly komplet. Przy tym 'zabiegu' -nieostroznie zrobionym- urwali plastikowy element przy lancuchu rozrzadu (jeden z trzech), ktory utkwil w pompie oleju. W konsekwencji pompa przestala dzialac, a silnik sie zatarl. Wymiana silnika. :(
  5. xarfax

    750 problem z silnikiem (?)

    Jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec na wstepie witam wszystkich forumowiczow! Prosilbym o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z moja buma. Kilkanascie dni temu pojawilo sie 'cykanie' w silniku. Jako, ze nie jestem skarbnica wiedzy w tym temacie (a byl weekend) zaczalem szukac po sieci podobnych przypadkow. Wygladalo to na problem z podnosnikiem zaworu. Udalem sie do mechanika (nie ASO), ktory rowniez wskazal na podnosnik. Autko zostalo w naprawie przez pare dni (czekanie na czesci). Skonczylo sie na wymianie czterech podnosnikow i dwoch podkladek (W sumie 2600zl). Przy odbieraniu auta zostalem poinformowany, ze moze nierowno pracowac, gdyz silnik sie dostosowywuje(?) i zalecono mi pilna wymiane swiec (1360zl z robocizna). Samochodem trzeslo na wszystkie strony, obroty skakaly, auto w ogole nie mialo mocy. Przy kolejnym odpaleniu bylo juz lepiej. Drgania ustaly, ale ciagle silnik byl glosny i nie mial takiej mocy jak wczesniej. Po przejechaniu 200km znow pojawilo sie 'cykanie', ktoremu zaczal towarzyszyc dzwiek jakby pod maska byl motor traktora i wrocilo silne trzesienie samochodu. Czym predzej udalem sie do mechanika zapytac co jest? Podczas 'ogledzin' po odpalaniu silnik sam zaczal krecic na wysokie obroty, dodatkowo nierowno pracowac po czym gasl. I tak kilka razy. Fachowiec stwierdzil, ze nie pracuje na wszystkich cylindrach i ze rozrusznik pada, ale musi podpiac pod kompa zeby wiedziec cos wiecej. Kazal przyjechac w poniedzialek. Posiadam auto od roku. Nie bylo zadnych problemow jak do tej pory. Poza 'cykaniem' auto przed wizyta w warsztacie bez zarzutu. Teraz strach nim sie poruszac. Zaufanie do mechanika tez spadlo, stad moja prosba o pomoc. Co moze byc powodem takiego zachowania? Czy to moze byc spowodowane wymiana czterech podnosnikow(na jednej stronie) zamiast kompletu? Czy cos z kompem sterujacym? Z gory dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.