Skocz do zawartości

DamianSiema

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M52b25

Osiągnięcia DamianSiema

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak ja dodam gazu to się waha ale nie aż tak w granicach paru stopni gdy wyjadę na drogę to zaczyna spokojnie spadać stopniami że po przejechaniu 3km już mam te 70*
  2. Tak ale mi wolno ale dogrzewa do tych 90, wystarczy ruszyć i spada na trasie od razu 65-75*. Po mieście w miarę grzeje na trasie słabo. Im szybciej się jedzie tym wolniej się zagrzewa gdy się stanie to spokojnie ale temperatura po jakimś czasie podniesie się do tych 90paru. I tak było przed wymianą jak i teraz po wymianie.
  3. Termostat główny i EGR firmy BEHR. Na razie termostaty te odpuszczam, wymienione. Ale chodzi mi o ten wymiennik ciepła... bo czytam że to może być wina ale JAK? Jak to tylko przepuszcza płyn :/ Bo jak się nie mylę to już więcej przyczyn nie znajdę... chyba?
  4. Witam. E60 530dA. Wymieniłem dwa termostaty główny i EGR lecz nie dogrzewa jak wcześniej. 90*~ na miejscu a gdy się ruszy spada tak do 65*. Wyczytałem że to wymiennik ciepła który jest przy podstawie filtra oleju. Zakupiłem, ale tak przyglądam się że nie wiem jaki może być powód by był zepsuty, nie posiada zaworów itp. tylko dwa przepusty do chłodzenia cieczy. Może to być to?... a jak już się zabiorę za tą stronę silnika gdzieś może warto zerknąć bo zauważyłem niedaleko gdzie idą przewody wodne jakieś elektroniczne urządzenie podpięte na bodajże dwa kabelki. Zapowietrzony nie jest, termostat główny i egr nowy to CHYBA został mi ten wymiennik ciepła? Pozdrawiam, SIEMA
  5. Zgadza się tańsze czy trochę droższe to w aso. No sprawdzając po serwisowym bmw store to trochę droższe będą ale... Chcę tylko sprawdzić ile ich będę potrzebował. Czyli tak te co podał cichy to ile dokładnie sztuk mi trzeba?... 24? i sześć sztuki numeru 12 z czapeczkami by było stabilnie na każdą listwę? tak?
  6. Witam. Z mpaka zostały mi do założenia tylko listwy boczne i w końcu zamierzam się za nie zabrać. Przejżałem w poszukiwaniu już cały internet i podają różne ilości z rodzajami :( A nie chcę gnać do bmw by się zapytać a i teraz nie zadzwonię. Tak więc jakie potrzebuję spinki by założyć boczne listwy M3 do Cabrio E36 i ile ich sztuk min muszę kupić, łącznie z kapturkami itp. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BG91-EUR---E36-BMW-M3&diagId=51_2762 Tak podają że zapinka No.7 sztuk 24, a tych No.5 sztuk 6 ale... jak możecie potwierdzić będę wdzięczny ;) Pozdrawiam
  7. Dobra znalazłem ciekawy temacik i chyba do niego będę musiał się zastosować, http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1600722-E36-Convert-rear-lights-from-non-check-control-to-check-control-DIY Mógłby ktoś podać od siebie który kolor kabla jest podpięty pod jaki pin i co ma za lampy i rocznik auta? Edit: Dobra pozycje zrobiłem w prawym, tzn świeci jeden z dwóch żarówek, i z jednej i z drugiej i mgielny poi prawej jeszcze został ale to zrobię schematem linku u góry. Jak widzę prowadzę dialog sam ze sobą xD
  8. Nikt nic nie wie? Może ktoś ma u siebie lampy M3 w coupe/cabrio z tych roczników z takimi samymi pinami i podał by schemat kolorów jak to u niego wygląda?
  9. Witam. Tak już się bawię drugi dzień dziś 6 godz i coś już się udało mi podłączyć ale nie do końca tak więc: Zakupiłem używane ori M3 lampy tylne z auta coupe M3 anglik do mojego Cabrio z '99 założoną miałem serię z żółtym kierunkiem. Po podłączeniu prawa (od strony pasażera) działała lewa (od str kierowcy) wg. W starych nie było pinu nr 4 w M3 nie było pinu nr 3. Obczytałem przeszukałem na sprawdzałem się i wyszło tak że działa mi już dość sporo a nie mogę zrobić: - Pozycji z lewej strony ani jedna - Mgielnego z prawej - Pozycja z prawej ta na środku lampy Bo stop powinien świecić tylko ten od wewnętrznej strony lampy tak? Ten bliżej rejestracji? To co mam podłączone i pewnie nie do końca dobrze: LEWA LAMPA: 1. Brązowy - Masa 2. Niebiesko/Zielony - Kierunkowskaz 3. Szaro/Fioletowy - Pozycja (tego nie mam) 4. Żółto/Biały - Przeciwmgłowy 5. Żółto/Niebieski - Cofania 6. Żółto/Niebieski 7. Czerwono/Niebieski - Stop PRAWA LAMPA; 1. Żółto/Niebieski - Cofania 2. Czerwono/Niebieski - Stop 3. Czerwono/Niebieski 4. Szaro/Żółty - Pozycja 5. Brązowy - Masa 6. Żółto/Niebieski - Kierunkowskaz 7. 8. Nie świeci mi jeszcze oświetlenie wewnątrz bagażnika (te dwie lampki na osłonach lamp) ale wiem że jak świeciła się pozycja w aucie i dotykałem bodajże fioletow/szarym przewodem po którymś innym bodajże żółto/białym to zaświecało się te oświetlenie teraz by sprawdzić by było do tego opisu nie udało mi się ponowić. I tak, schemat lamp jest ten sam - te blaszki co przeprowadzają prąd. Żarówki też ok. Piny dorobiłem jak na razie z gwoździ które stykają się z tymi blaszkami. Dodam zdjęcia: http://pics.tinypic.pl/i/00673/ave158ae3io6.jpg http://files.tinypic.pl/i/00673/q2ckpxeuyd3i.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00673/vpk81grk3jxz.jpg Mam nadzieję że będzie znajdzie się ktoś znający temat i jutro ze spokojem będę mógł podejść do sprawy bo zacząłem zakładać mpakiet z myślą że z lampami będzie najszybciej :D Pozdrawiam
  10. Ok. Dzięki, jeden udało mi się wcześniej przekręcić dwa zleksza polamalem i wolałem się zapytać, ale wiem ze na dobrej drodze jestem.
  11. DamianSiema

    Jak rozebrać licznik.

    Witam. Mam licznik wyciągnięty już lecz szukam po internecie i męczę się rozbierajac ten licznik. Ma on 4 zatrzaski a czy coś jeszcze? Bo już na siłę próbuje i powoli zaczyna wszystko się łamać :( taki typ: http://anglik.com.pl/photos/30/24/81/bmw-e39-3-5-4-4-m5-licznik-anglik-duzy-fis-3024815396_1_orginal.jpg
  12. Założyłem kupny żarnik na prawą stronę i świeci. To czyli przetwornica pewnie padła.
  13. Tylko z lewej strony mam taką: http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_czesci-do-bmw-przetwornica-xenon-21171267.jpg A z prawej strony jest: http://www.xenon-hurtownia.pl/xenon/przetwornice/1.jpg I nie wiemk czy nie ma tam nie wiadomo czego poprzerabiane i by zwarć nie było i innych komplikacji.
  14. Witam. Lewy żarnik ksenonu chyba mi się wypalił, przestał świecić a wcześniej raz świecił a raz nie, po uderzeniu (lekko) w lampę potrafił się zapalić i świecić długi czas. Teraz wymarł całkiem. Kupiłem więc tani zamiennik D2S za 32zł. Nie świeci. Można jakoś sprawdzić przetwornicę, próbówką chyba nic nie zdziałam. Wg. mam ori xenony w aucie ale chyba coś było majstrowane bo lewe są inne a prawe inne: http://zapodaj.net/9eb9b611c7ddb.jpg.html http://zapodaj.net/7fe3293038197.jpg.html
  15. Mam okazję wymienić na ciemny środek ale ile można mieć wszystko tak samo jak większość aut czarny środek i z zewnątrz metal czarny bądź srebrny. Jasny nie jest taki zły jeszcze a drewno to akurat się bardzo podoba. Myślę tylko czy wkładać tam skóry czy trzymać welur. Jak będę miał blisko dowód to rozkoduję ten vin i dokleję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.