Skocz do zawartości

ronin31

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 750iAL 98r.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ronin31

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ja bym sprzawdził czy gdzieś nie zgineło zasilanie pompy paliwa.....(bezpiecznik,przekaźnik)
  2. ronin31

    DSC nie działa

    W 750 bezpieczniki są pod maską i jest to bezpiecznik nr 10 i 17......a ABS też się świeci? Reset możesz spróbować zrobić tak że zdjemujesz klemy z akumulatora i je zwierasz na minimum 20 min.....ale czy to pomoże nie wiem
  3. Witam serdecznie. Mam problem, po naprawie listwy wtryskowej w BMW e38 750iAL z 98r zaczeły mi się dziać dziwne sprawy z monitorem na środkowej centarali, tym od NAVI. Jest to NAVI MKII Po przekręceniu kluczyka podświetla mi się ten monitor ale nic na nim się nie pokazuje...nie reaguje na przyciski,brak jest dźwięku,i wszstkiego co jest z tym związane. Poza tym znikneły też migające strzałeczki od kierunków na liczniku (z zewnątrz kierunki dizłają) , nie wyświetla mi komunikatów na BC na liczniku ale wejść w testy można Nie moge się połaczyć INPĄ z żadnym z elementów NAVI oraz audio (ale tu nie mam pewności że moja INPA działa poprawnie) Co może być przyczyna takiego zachowania , sprawdzałem czy wszystko jest podpięte z wtyczek po naprawie wtrysków,sprawdziłem bezpieczniki, a moze coś rozkodowałem niechcący INPą, bo robiłem jakąś adaptacje, ale to w zakładce silnika (niestety INPe silnika mam po niemiecku) Czy jest jakiś komputer odpowiedzialny za NAVI + całe audio i komputer pokładowy Pozdrawiam
  4. ronin31

    czas wtrysków

    mierzone na OBC ...no niby oki tylko przed naprawą wtrysków na wolnych obrotach było 13,8 no nic jutro się poszuka przyzcyny Pozdrawiam
  5. ronin31

    czas wtrysków

    Udało się....bunia chodzi jak nowa....na silniku można postawić monete. :cool2: :norty: Awaria to : -w dwóch wtryskiwaczach ułamane wyjście na podciśnienie -jedna wywinięta uszczelka wtryskiwacza -uszczelki wtryskiwacza w bardzo kiepskim stanie Serdeczne podziękowanie dla ttrol za pomoc techniczną i duchową :wink: Kupiłem używane wtryskiwacze wraz z listwą wtryskową - Koszt 200 zł No ale żeby nie było tak kolorowo to oczywiście coś innego przestało działać widocznie coś spartaczyłem przy składaniu. -na wyświetlaczu navi widze tylko podświetloną szarość -brak na desce roździleczej migaczy -ładowanie na wolnych obrotach 12,6V...w czasie jazdy 14V No i pytanie co może być przyczyną ..od czego jest wtyczka z tyłu w alternatorze...bo może coś tam popierdzieliłem (dojście tam jest masakryczne) Pozdrawiam
  6. ronin31

    DSC nie działa

    ja bym spróbował przeprowadzić reset kompem
  7. ronin31

    czas wtrysków

    już jestem na tropie uszkodzenia...musze je jeszcze zlokalizować, może to potrwać kilka dni....pochwale się jak tyko się uda
  8. ronin31

    czas wtrysków

    dalsze inormacje są takie.. Po ponownym podpieciu DISa w opisie live sond widać że z trzy sondy i ich banki są ON a jeden od strony cylindra 1-6 jest OFF Wszystkie trzy sondy pracuja w prawidłowym zakresie tzn falują gdzieś od 0,20V - 0,88V , a ta jedna cały czas stoi na 0,41V Sonda na 99,9% jest oki bo po zamianie między stronami jest dokładnie tak samo. No i wnioski... - czy może to być wina sterownika że jeden bank nie działa (ale czy wtedy by na DISie pokazywało 0,41V a nie 0) - zapchany katalizator i spaliny się kumulują (ale sonda nawet nie drgnie), jak sprawdzić KAT - jakieś inne pomysły? Pozdrawiam
  9. ronin31

    czas wtrysków

    no niestety i tu też jest problem..czujniki temperatury powietrza są 2 i zostały sprawdzone pod DISem i wskazywał poprawną temperature, no chyba że odczyt był tylko z jednego
  10. ronin31

    czas wtrysków

    po dłuższych przemysleniach..odpinaniu katów dochodze do wniosku że musi coś być z powietrzem. Po psiknięciu Plaka pod listwe wtryskową silnik zaczyna strasznie nierówno pracować...no i teraz zagwostka gdzie zasysa lewe powietrze. -usczelka wymieniona (zresztą przed wymianą uszczeli pokazywało wysoką korekcje dokładnie z tej samej strony czyli cyl 1-6) - czy lewe powietrze bedzie miało wpływ na czas wtrysku...no i chyba na tryb awaryjny - czy ten ułamany przewód od podciśnienia przy wtryskiwaczu może mieć wpływ na lewe powietrze - jakieś pomysły gdzie jeszcze może łapać lewe powietrze? Pozdrawiam
  11. ronin31

    czas wtrysków

    tak zrobie...dzięki za cierpliwość na moje wypociny :D
  12. ronin31

    czas wtrysków

    a wiec tak.... ja niestety nie mam DISa więc nie pamietam tych jednostek, a INPa dziala ale też jakoś tak średnio bo widze tylko jedną strone sond - jak pomierzyć tą rezystancje na grzałce..wpiąć miernik miedzy dwa biale przewody na odpiętej sondzie i odpalić samochód? - czy sondy za katalizatorem mogły by mieć taki duzy wpływ na wtryski .....bo sond za katem nie wymieniałem i nie sprawdzałem
  13. ronin31

    czas wtrysków

    hehe..no jutro biore się do roboty z tym tematem.. ale powiem tak (oczywiście nie mam ochoty nikogo obrazać) mam dość już mechaników w serwisach. Ostatnio byłem w serwisie gdzie robią tylko BMW i gościu nawet nie wie gdzie jest czujnik wałka rozrządu i jeszcze na dodatek prowadzi polemike pomimo ze mówie gdzie on może być...a na dodatek pierwsza diagnoza to że przestawiony jest rozrzad i trzeba wyjmować silnik, nawet się nie pokusił aby pomysleć czy to nie jakaś błachostka :evil: ...a jak by się okazało ze tam wszystko oki to i tak bym zapłacił kupe za sprawdzenie rozrządu
  14. ronin31

    czas wtrysków

    no własnie siedze od kilku godzin i staram się to rozkminić....i dochodze do podobnych wniosków co Ty, że coś jest nie tak z sondą, ale ja właśnie przypuszczam że to może nie sama sonda tylko coś w okolicach tego elementu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GK21&mospid=47522&btnr=12_0986&hg=12&fg=10 , bo wydaje mi się że na poprzedniej sondzie przed wymianą też było ok 0,45V. Teraz musze poszukać i zobaczyć gdzie jest ten sterownik Skłaniam się coraz bardziej do tej tezy bo kiedy kupiłem samochód sporo modułów nie działało..(ABS,DSC,PDC,EDC) szukałem szukałem i za każdym razem okazywało się że to przekaźnik. Dzięki serdecznie za rady tym bardziej że widze że naprawde jesteś w BMW ogarnięty Pozdrawiam P.S chyba jednak jest regulator (pewnosci niemam) tylko w innym miejscu... http://translate.google.pl/translate?js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://tis.bmwcats.com/&sl=ru&tl=pl czy on moze dawać oddzielne ciśnienia na dwie listwy wtryskowe? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GK21&mospid=47522&btnr=13_0626&hg=13&fg=10
  15. przepraszam ale chwilowo nie mam mozliwości sprawdzenia bo fura jest w serwisie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.