Skocz do zawartości

neo32

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d 2007

Osiągnięcia neo32

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szukam osoby która wykasuje błędy w komputerze mojej BMW e90. (na terenie Wrocławia)
  2. W takim razie nic innego mi nie pozostaje jak przeprasować tą matę. Przydał by się tylko jeszcze jakiś poradnik jak wyjąć matę z pod poszycia fotela. Bo na własną rękę to było by ciężko, zwłaszcza że są to fotele kubełkowe wraz z regulowaną podpórką pod uda...
  3. No właśnie wiem że to może być wina uszkodzonej maty, tylko nie wydaje mi się żeby to było to, ponieważ bardzo rzadko przewożę osoby na miejscu pasażera. Możliwe że przyczyna tkwi w innym miejscu (np. kable, czy jakiś błąd sterownika) więc mam nadzieję, że diagnostyka wykaże inną usterkę. Bo z tego co słyszałem to wymiana tej wagi jest dość kosztowna. A jeśli chodzi o jakieś emulatory to nie bardzo mi to pasuje.
  4. Witam, mam problem wyglądający w następujący sposób: Gdy na siedzeniu pasażera usiądzie jakaś osoba i zapnie pas, na komputerze pokładowym występuje błąd: http://img836.imageshack.us/img836/4985/201302231121352.jpg Teraz pytanko moje brzmi, czy jest ktoś w stanie zdiagnozować przyczynę występowania owego błędu? Mieszkam we Wrocławiu, więc poszukuję najlepiej osoby właśnie z Wro. Mój samochód to bmw e90 320d rok 2007. .
  5. Wszystkie komunikaty komputera zniknęły :) Dziękuję za pomoc.
  6. Założyłem już czujnik i czerwony komunikat zniknął. Wiec to mam z głowy :) Ale nadal nie wiem czy kasować ręcznie na komputerze samochodu licznik zużycia klocków. Proszę mi powiedzieć jeśli już ktoś to robił, czy jak to zrobię to pojawi mi się nowy dystans, czy wyskoczą " ---------- " ? Proszę o POMOC :cry2:
  7. Znalazłem instrukcje kasowania/resetowania powiadomień link: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=110900 Gość na filmiku pokazał wyraźnie, że nie powinno się resetować klocków. Wyskoczyły mu " -------- " zamiast licznika KM, pozostałych do przejechania na danych klockach. A wiec, jak zrobić, żeby pokazały mi się KM. ? A teraz jeszcze jedno, jak skasować błąd wywołany uszkodzeniem czujnika, świecący na czerwono ? Czy jak przyjdzie mi zamówiony czujnik, i go założę, to komunikat zniknie ? Czy jednak konieczne będzie podłączenie pod komputer ?
  8. Witam, mam pytanko do doświadczonych forumowiczów, którzy mieli już do czynienia z diagnostyką BMW e90 (nowy rocznik). Podczas wymiany tarcz i klocków hamulcowych, uszkodził mi się czujnik klocków przy przednim lewym kole. Zamówiłem nowy na allegro, lecz w międzyczasie złożyłem wszystko i uruchomiłem autko. I w tym momencie powstał PROBLEM. Komputer wywalił błędy, które są spowodowane owym czujnikiem. :mad2: Teraz nasuwa się moje pytanko: Jaki kabelek najlepiej kupić aby usunąć tego typy błędy? Chciałbym używać także tego kabelka do zresetowania daty wymiany klocków przednich / tylnych, wymianę oleju itp... Fajnie by było gdyby ten kabelek pasował również do Peugeota 307 1.6 TDI 2006r. (Zastosowanie również do usuwania komunikatów, powiadomień np. wymiana oleju/klocków) Chcę dodać, że aktualnie nie mam zbyt dużych funduszy, więc wolałbym kupić coś z niższej półki. Mam na oku ELM 327 link allegro: http://allegro.pl/euroscan-2011-elm327-diagnostyka-po-polsku-elm-327-i1613357941.html#gallery Jak myślicie, czy spełni on moje oczekiwania? Czekam na pomoc z waszej strony :) Z góry dzięki : :wink:
  9. Ostatnio szukałem tej regulacji w bębnach, tak jak było napisane w instrukcji w książce "Sam naprawiam bmw", że do regulacji należy dostać się przez otwór szpilki koła tylnego, położonej w najniższym punkcie (obracając kołem otwór ma być w pozycji najniższej czyli jak byśmy postawili linie pionową przeprowadzoną przez środek tarczy/bębna czy tam koła otwór pokrył by się z dolną częścią linii). Może troszeczkę namieszałem ale myślę, że wiecie o co chodzi. Tyle że w przypadku mojego modelu bmw, tej regulacji w ogóle nie widać przez otwór szpilki. obracając tarczą dookoła, nie znalazłem żadnej śrubki do regulacji. Jedynie widoczne były dwie zapinki ze sprężynkami... Może ktoś już regulował hamulec przy bębnach w BMW 320d 2007r ? Czy aby dostać się do tej regulacji, nie trzeba wyjąć całej tarczy hamulcowej ?
  10. Hmm, na zdjęciu nie widać śrubek, ale dzięki za pomoc. Może zdejmę jeszcze raz tego mieszka i poszukam drugi raz tych śrubek, ale wątpię czy w ogóle tam są... :(
  11. Dobrze, ale proszę czytać ze zrozumieniem: :? niektórzy twierdzą, że ręczny można naciągnąć nie tylko w bębnach hamulcowych, ale również w kabinie kierowcy. I o tej regulacji mowa. Po prostu chcę się dowiedzieć gdzie znajdują się te dwie śrubki do regulacji. Na pewno nie ma ich na wierzchu, pod mieszkiem, przynajmniej ja ich nie widzę. :mad2: Proszę nie pisać ze ręczny reguluje się w bębnach, bo to już wiem. Pozdrawiam.
  12. Czy moglby mi ktos wytłumaczyć gdzie dokładnie jest ta regulacja pod mieszkiem? :mad2:
  13. Tak jak napisał syjam23 nigdzie nie było mowy o rozpinaniu linek. Właśnie czytałem już na forum ze pod mieszekiem są 2 śrubki tylko pytanie gdzie dokładnie? Zdjąłem mieszek i przypatrywałem się dokładnie temu co jest wewnątrz i nie znalazłem żadnej widocznej śrubki do regulacji. :( Może trzeba rozebrać coś więcej? Obudowę pod podłokietnikiem ? Proszę o pomoc :x
  14. Witam, Tak jak w temacie, mam pytanko w jaki sposób naciągnąć hamulec ręczny w bmw 320d 2007r. ??? Czy jest możliwość zrobienia tego poprzez regulacje w kabinie pod osłonką ręcznego? Proszę o jakiś dobry instruktarz. Z góry dzięki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.