Skocz do zawartości

ernst

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330 Cd 2004
  • Lokalizacja
    Pruszków

Osiągnięcia ernst

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odpowiedz prosta - sprzęgło ..
  2. Czy ktoś doświadczył takich doznań ? Dzieje się to na 4,5,6 biegu. Pracuje jak automat.. Występuje też problem z brakiem mocy. Problem ten nie występuje jak przyspieszam z wolnych obrotów. Oraz jak wolno naciskam pedał gazu.
  3. Wcześniej się pytałęm kiedy ten EGR się otwiera? tzn przy jakich warunkach? Bo u mnie nie mogę wyłapać momentu otwarcia patrząc na niego po zdjęciu rury z intercollera. Natomiast podciśnienie w wężyku jest przez pierwsze sekundy po właczeniu silnika później elektrozawór je odcina.
  4. Nikt nie odpowie? W programie diagnostycznym wyskakuję teraz stały błąd EGR - "to much pressure" Wie może ktoś co jest przyczyną? Turbina nabija max do 2.3 bara i troszeczkę puszcza olej - była regenerowana 2 lata temu.
  5. Dłuugi miałem ten weekend :D , ale się za to zabrałem. Wszystkie przewody są szczelne, pompa pracuje prawidłowo. Podciśnienie ucieka przez elektrozawór 11747810831 sterujący poduchami pod silnikiem. Jak go kupię to wymienie. Narazie zaślepiłem przewód pod. idący do niego. Dzięki temu jest podciśnienie w przewodzie idącym do EGR i do serwa, ale różnicy w twardości hamulca nie widzę?! może tak delikatniej się go wciska, ale hamuję jak hamował. W związku z tym mam do Was pytanie: Nadal się pali błąd silnika i po uruchomieniu i zdjęciu przewodu z intercoolera nie widzę, aby się otwierał EGR. Próbowałęm na zimnym silniku- to jest przyczyna?? (zgaduję, że tak bo ciśnienie jest tylko moment po włączeniu silnika) Czy EGR otwiera się tylko na gorącym silnku na małych obrotach czy jeszcze kiedyś ??? :?: Czy wspomaganie układu hamulcowego przez serwomechanizm polega tylko na delikatniejszym wciskaniu hamulca, czy też wspomaga hamowanie, bo jak kolega yoshimura01 napisał, to "auto praktycznie by nie hamowało" ? Przezcież wcześniej nie miałem podciśnienia w układzie, a auto hamowało. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
  6. ok dzięki zrobie tak ale po długim weekendzie :D czy jakbym zdjął ten główny od pompy podciśnieniowej i zaraz za nia w niego dmuchał to powinno wchodzić powietrze?? poduszki blokują Egr blokuję hamulce nie wiem... przynajmniej wstępnie bym zdiagnowzował uszkodzenie przewodów podc. Jeżeli nie od paliwa zależy czystość Egr i kolektora ssącego to od czego? troszkę oleju w turbo jest więc pewnie z odmy i turbo puszcza, odme wymieniałem na tą plastikową 3 lata temu kiedy ją teraz wymienić?
  7. ok dzięki sprawdzę. Tylko jak do niego się dostać? co muszę zdemontować aby się do niego dostać? Gdzie biegnie 13-tka z tego rys.: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BV91&mospid=47619&btnr=22_0048&hg=22&fg=05 i jak to się łączy z 4-ką z tego: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BV91&mospid=47619&btnr=11_3472&hg=11&fg=45 oraz co jest na końcu 4-ki to nieopisane - czy to serwomechanizm uk. hamulcowego? Co do klapek to mam pytanie- u mnie są trochę inne niż te które pokazujecie na forach- są gumowe i są naprawdę w dobrym stanie mimo że już prawie 200 tyś km. Nalotu na nich tyle co kot napłakał - na czym co poniektórzy jeżdżą?? Naprawdę u mnie silnik jest czysty (lekki nalot oleju) Egr jak czyściłem pierwszy raz to miał nalot grubości 2 mm i to tylko naprzecciwko wpadania spalin. Jeżdże głównie na shell power diesel, czy to sprawka tego? Olej wymieniam co 10 tyś. Klapki i tak wymienie ale muszę kupić zaślepki, bo tych śrubek się boje...
  8. Witam Mam problem z brakiem ciśnienia w przewodzie podciśnieniowym przetwornika ciśnienia EGR. Po wyczyszczeniu zaworu EGR wyskoczył mi bład silnika, a na kompie wyszedł błąd EGR, błąd skasowałem, ale pojawił się znowu, więc zdjąłęm przewód idący z intercollera i zawór od spalin w EGR pozostaję ciągle zamknięty. Więc poszedłem dalej. Wymieniłem ten przetwornik ciśnienia EGR na nowy, wymieniłem przewody podciśnieniowe i dalej zamknięty. Zdjąłem ten wężyk włączyłem silnik przyłożyłęm język do niego i czuć delikatne podciśnienie-napewno takie nie otorzy zaworu spalin.. Czy ktoś sie z tym zetknął lub ma jakiś pomysł co i jak sprawdzić? Z hamulcami nie mam żadnego problemu. Turbo mam sterowane elektrycznie (Euro 4). Gdzie prowadzi dalej koniec tego głównego metalowego przewodu od pompy podciśnieniowej, może tam jest problem, pompa jest sucha. Po czyszczeniu zepsułęm EGR? chyba nie bo przykłądając podciśnienie ustami zawór od spalin sie otwiera... i czemu wyskoczył bład EGR dopiero teraz?? czyściłem go już wcześniej 2 razy i nigdy nie wyskoczyło "check engine" Dziękuję koledze Rogerowi z Nysy za wszelką pomoc, odważyłem się wreszczie samemu zdjąć kolektor ssący, podkładki nie wpadły :D Innym razem mechanik chciał mi wymieniać świece, ale posłuchałem Rogera i naprawiłem u niego sterownik od świec i wszystko gra! wszystkie grzeją. Pozdrawiam
  9. ernst

    Mazowieckie

    Polecam Pana Adama z Raszyna, szkoda że kiedyś na niego nie trafiłem.. ..Napewno nie polecam MCars z Rzemieślników - 4 razy jeździłem na gwarancje po regeneracji turbiny ( najpierw źle zrobili - spalanie na poziomie 15 litrów, później chcieli mi wcisnąć pękniętą obudowe, potem ją zespawali!!, ale całe szczęście huczałą i była nieszczelna) straciłem 2 miesiące!! . Przy okazji pogieli mi próg bo podnośnik miał za duży rozstaw, rozładowali kompletnie aku, musiałem kupić nowy. Ogólnie zlewka i nigdy na czas nie była zrobiona.. raz pojechałem na umówiony koniec dnia, a bemka nie zrobiona - telefon mieli...
  10. ernst

    320D Smród spalin !!!!!!

    Możliwe, że kolektor wydechowy jest pęknięty, sprawdz to szybko bo kawałki z niego mogą wpaść do turbiny, a wtedy wiesz co Cię czeka :norty:
  11. ernst

    320D Smród spalin !!!!!!

    Ja polecam spawacza w Łomiankach ul Warszawska 154, ojciec z synem zajmują sie tłumnkami od zawsze :P Cena coś około 220zł z tym połączeniem elastycznym. Zaś wyjęcie wkładu katalizatora w Warce ul gosniewska 12, Spawanie gratis i dostałem jeszcze 200zł za niego :cool2:
  12. Do "Balugass" Jak już masz tyle jechać km to wcześniej zadzwoń do nich czy mają ten termostat, bo ostatnio zmienili główny magazyn i mają bałagan. Zaś do zasłaniania chłodnicy to chyba nie ma sensu, po prostu jej nie katuj i kup odrazu ten od EGR bo nie jest drogi :cool2:
  13. Mój też nie dawał się "przedmuchnąć" a jednak był uszkodzony, więc kup nowy i to OR bo zamienniki podobno to nie to samo, ja musiałem wymienić dwa i dopiero pomogło :cool2:
  14. W moim przypadku nie trzymania temperatury silnika wymiana termostatu głównego nie pomogła, mimo że był uszkodzony. Dopiero po wymianie termostatu EGR wszystko jest w porządku :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.