Skocz do zawartości

Gumiś

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bystryca Kł.

Osiągnięcia Gumiś

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    Kai to mam rozumiec, ze czy sie zapali, czy tez nie to i tak jest zepsute?? Czy moze tego nie rozumie. Jesli mozesz to wytlumacz to mi dokladniej.
  2. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    ale to trzeba wymianic calosc,tzn te dwa zawory, bo jednego to chyba nie mozna
  3. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    Posiedzialem troche i wszystko niby dziala jak nalezy z tym ze, jak ustawie oba na minimum. To ze strony kierowcy wieje letnie powietrze czyli tak jak ma byc, a od strony pasazeraz dalej jest goroce. Taka sytuacja jest z przodu jak i z tylu. Czyli tak jakby regulacja na strone pasazera nie dzialala, chyba ze to nie o to chodzi. Skoro jedna strona dziala to elektrozawory nie moga byc uszkodzone. Moze to byc wina przelacznika??
  4. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    Zobacze czy da sie cos z tym zrobic. Jesli sie cos uda to dam znac.
  5. 3,5 rzadzi!!!!!!!!! ja jestem zadowolony z zakupu. A pali nieduzo wiecej ;P
  6. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    nie wazne jak ustawione jest. Dam oba na minimum to i tak goraca jest jak w piecu martenowskim :). Moze to byc wina tegp jednego pokretla co przekreca sie bez zadnego oporu i nic w nim nie przeskakuje??
  7. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    no ale jak oba pokretla sa ustawione na minimalna temp to i tak grzeje na maxa nic sie nie chce regulowac.
  8. Jak chcesz cos kupic to faktycznie poszukaj na niemieckich stronach. JA w taki sposob znalazlem swoja 535i z 1990 r na prawie pelnym wypasie (brak klimy). Wszystko inne jest co bylo w modelach z tego roku. No i dodatkowo poprzedni wlasciciel to byl fan schnitzera i BMW serii M bo peeło dodatkow jest, a calosc kostet tylko 1500 euro
  9. Gumiś

    prosze o pomoc z nawiewem

    Mam taki problem z nawiewem, a mianowicie, niezaleznie jak ustawie pokretla ze skala temperatury (zaznacze ze nie mam klimy) to zawsze grzeje goraco. Na twarz wiadomo ze zimno, ale tym sie nie przejmuje. Chodzi mi o to ze nawiew na szybe i nogi zawsze jest goracy. Jedno pokretlo przekrece sie bez zadnego oporu, natomiast drugie ma opor i slychac delikatne pstrykniecie przy przekreceniu na maksymalna temp. Chodzi mi o to czy te pokretla sa padniete, czy moze w kabinie sa jakies czujniki sterujace ta temp i to one padly. Ktos wie co sie moglo stac??
  10. Gumiś

    termometr w OBC oszukuje

    mialem taki sam problem. Kiedys dotknalem termometr palcem i tez mi pokazywal -25 kiedy bylo +14. Wariowal tak przez miesiac a teraz juz wszystko samo powrocilo do normy
  11. Wszystko zalezy od tego jaka masz instalacje. Ja mam zalozona ta z ustawianiem dawki przez komputer wpiety do sondy lambda, wiec gazownik widzial czy pracuje sonda na laptopie. Po zalozeniu instalacji w 2 tyg padla mi sonda i wymienilem na nowa i spalanie spadlo.
  12. Mam 535i z 1990r. Ma przejechane dopiero 150tys. Ciezko w to ludzia uwierzyc ale to jest faktyczny przebieg. Pali mi w miescie 20l a w trasie przy predkosciach 140 - 180km/h 16l, jak go troche pooszczedzam to spalanie w trasie wynosi 14l.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.