Skocz do zawartości

pawele1988

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325ix 87r.

Osiągnięcia pawele1988

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. miałem ten sam problem, tylko ze u mnie pod wpływem obciążenia obcierały chlapaki. wymieniłem sprężyny i amory na nowe i nic nie pomogło, było dokładnie tak samo jak wcześniej... wkurzyłem się i skróciłem je ładnie o ok. 40mm. problem znikł i jest wszystko cacy:):):)
  2. izdebo mam do Ciebie ogromną prośbe.. Jeśli możesz to napisz mi kosztorys zakupionych części, co musiałeś wymienić po kolei i jakie są wrażenia z jazdy na manualu(przyspieszenie i sama jazda iX-em)?? Pozdro
  3. a może to klocki hamulcowe... nie jestem przekonany, ale być może warto sprawdzić.:)
  4. Czyli jak wał korbowy i łożysko w automacie i manualu mają te same numery, to nie będzie potrzeby go wymieniać??
  5. Sprawdź stan felg, może jest jakieś wgięcie, albo poprostu źle wyważone.. Ewentualnie sprawdź koncówkę drążka kierowniczego, albo swożeń wahacza. Nic innego mi do głowy nie przychodzi na dzień dzisiejszy..
  6. A koła wyważone??? Ja przy 100km/h miałem drgania i wyważenie pomogło"P
  7. Odnośnie łożyska to do końca nie wiem, czy trzeba zmieniać. Czy masz już może zgromadzone jakieś części potrzebne do przekładki skrzyni?? Nie wiem jak zrobić z tą skrzynią, czy brać tą z 2wd za 300zł i coś tam kombinować, żeby pasowało, czy kupić do iX-a za ok. 1000zł. i spać spokojnie... Orientowałeś sie może już jakie by były koszty uturbienia iX-a??:P:P:P
  8. Odnośnie łożyska to do końca nie wiem, czy trzeba zmieniać. Czy masz już może zgromadzone jakieś części potrzebne do przekładki skrzyni?? Nie wiem jak zrobić z tą skrzynią, czy brać tą z 2wd za 300zł i coś tam kombinować, żeby pasowało, czy kupić do iX-a za ok. 1000zł. i spać spokojnie... Orientowałeś sie może już jakie by były koszty uturbienia iX-a??:P:P:P
  9. Izdebo a coś się stało z Twoim automatem, czy tak poprostu sobie wymieniasz?? Jeżeli będziesz już coś wiedział więcej na temat tych skrzyń to podziel się:):) Bardziej by się opłacało zakupić od 2WD, bo do 4WD kosztuje ok. 1000zł:(
  10. Książki niestety nie posiadam, a jeżeli chodzi o ogólne informacje o iX-ie, to masz rację, bo jest ich naprawdę mało, albo ja też źle szukam:(:( Sprzęgło w komplecie i zamach to najlepiej by było nowe zakupić- tak mi się wydaje... Tylko boli mnie, że nowy zamach ponad 1000zł kosztuje..:(
  11. Z mineralnego nie można odrazu przeskoczyć na syntetyczny. Ogólnie po zalaniu auta olejem mineralnym nie zaleca się zmiany na półsyntetyk, a tym bardziej na syntetyk. Jeżeli tak bardzo Ci zależy na tej wymianie to tylko i wyłącznie półsyntetyk. Ja osobiście leje Orlen Platinum 10W40 i jest elegancko:)
  12. Dziękuję Ci boboflv:) Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś cenne wskazówki, to wal śmiało:P:P Ogólnie, jeżeli ktoś się jeszcze orientuje, to będę wdzięczny za pomoc:)
  13. jeżeli poblem wystąpił nagle, to popieram kolegę, żeby sprawdzić linkę.
  14. ciekawe czy wał będzie pasował, bo wydaje mi się, że skrzynia automatyczna w iX-ie jest delikatnie dłuższy niż w manualu??
  15. z tą skrzynią to źle zrozumiałeś. chodzi o to, że skrzynia z manuala kosztuje ok. 300zł, a z automatu 4x4 1000-1500zł:) jeżeli uda mi się sprzedać skrzynię z iX-a to wyjdę może na 0, a ile więcej przyjemności z jazdy na manualu :D:D:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.