Skocz do zawartości

arekosowa

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i 1996

Osiągnięcia arekosowa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Proszę bardzo . Silnik 20 d 150 km po wymianie uszczelki pod głowicą i swiec odpalił na chwile i juz teraz nie chce . Pompa daje paliwo po zapłonie chodzi trochę długo jak na moje. zawór na pompie głównej też otwiera się a na popuszczonych przewodach ledwo co bombluje ( z nosa lepiej leci ) Podłączyłem TESTER DIAGNOSTYCZNY GUTMANN MEGA MACS 42 i wskakuje ( kontrola cisnienia rozruchowego rail ) . Dodam ze przed naprawą bawiłem sie wtryskami i po odłączeniu jednego odpalił na trzy wiadomo ale po ponownym podłączeniu też nie odpalił to ja tester pojawił sie błąd wtrysku i ta sama kontrola cisnienia .Po skasowaniu błędów odpalił co jest ciekawe jak dla mnie , dodam że zrobiłem parę głowic w innych markach ale ten model mnie rozkłada na łopatki . PROSZĘ O POMOC
  2. I JAK NIKT NIE WIE podobno 320d jest ciężka do odpowietrzenia ale jak to zrobic ?????
  3. koledzy e46 320d nie chce się odpowietrzyc po wymianie uszczelki pod głowica wtryski i listwa pusta . pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.