
intruder2600
Zarejestrowani-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Kraków
Osiągnięcia intruder2600
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
[E32] Opony 205/50/15 dobrze bedzie wygladalo ?
intruder2600 odpowiedział(a) na intruder2600 temat w E32
Dzieki za odpowiedzi - wozek widlowy - dokladnie tak to sobie wyobrazalem dlatego wolalem zapytac :) http://moto.allegro.pl/item421675924_225_50r16_fulda_carat_extremo_225_50_16.html A cos takiego ? -
Hej, Mam standardowe alufelgi 15-tki, felgi troszke inne ale rozmiarowo z opona wygladaja tak samo: http://lh3.ggpht.com/_z8l8lzRiBxQ/R4VYMwJKOnI/AAAAAAAAAnU/NzpMIBqGS28/P3190764.JPG I teraz pytanie, upatrzylem te opony http://moto.allegro.pl/item421675926_205_50r15_continental_premium_contact_205_50_15.html tylko sie zastanawiam, bo 7-ka jest ogolnie duza i te kola, ktore mam juz wygladaja na dosyc male, czy z takimi oponami nie beda ogolnie za male ? I czy duzo latwiej bedzie uszkodzic felgi na naszych drogach ? :)
-
[e32] Głupi problem - padł akumulator, nie mam jak otworzyć
intruder2600 odpowiedział(a) na intruder2600 temat w E32
Zapomnialem wylaczyc swiatel :) Klamka w gorze i sie udalo otworzyc, dzieki jeszcze raz ! -
[e32] Głupi problem - padł akumulator, nie mam jak otworzyć
intruder2600 odpowiedział(a) na intruder2600 temat w E32
Dzieki wielkie, jutro bede probowal, kobinowalem troche z kluczykiem ale moze nie mialem idealnie podniesionej klamki. No to mi ulzylo, a juz przez moment pomyslalem, ze takiej rzeczy nie przemysleli - jak wogole moglem tak pomyslec na temat BMW :) -
kompletnie padł mi akumlator, nawet dioda od alarmu nie miga, nie wiem dlaczego padł ale nie mam jak sie dowiedzieć, bo kluczykiem drzwi nie otworze :) Pytanie - jak sie teraz dostać do środka ? ps. kluczykiem otworze tylko bagażnik ale zbiornik z LPG zajmuje cały tył :]
-
hmmm to jest calkiem prawdopodobne bo jak hamuje czuje jak szarpie kolem i w tym z krzywa tarcza nawala abs - kolo sie blokuje. Da sie jakos naprostowac czy tarcza do wymiany ? Cholera rok temu kupione oryginalne :/
-
Ja zaczynam od nowych opon i geometri, upatrzylem sobie te, http://moto.allegro.pl/item419546581_wysylka_gratis_195_50r15_toyo_t1_r_warszawa.html z tego co czytalem sa dobre a napewno lepsze niz te, co teraz mam. Trzeba znalesc przyczyne bo z czyms takim nie ma zartow, np. na autostradzie strach pomyslec co by bylo, jakby ten wstrzas spowodowal jakies uszkodzenie i jedno kolo nam "ucieklo" ...
-
Ale jaja - wlasnie mialem zalozyc identyczny temat. Mam dokladnie to samo, tuz przed 100 mi kierownice z rak wyrywa, jak jade mniej, lub wiecej jest ok. Pare dni temu zmienialem opony i powiedzieli mi, ze to kolo, ktore tak bije mialo nierowno starta opone od wewnatrz i zebym sprawdzil geometrie przedniej osi. Duzo gorzej jest przy mocnym hamowaniu bo kolo strasznie mnie zarzuca na prawo.
-
[E32] Automat - stoi w miejscu na biegu, powazna awaria ?
intruder2600 odpowiedział(a) na intruder2600 temat w E32
Cholera - wlasnie zobaczylem to -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=75911 i troche sie zalamalem :/ Ale u mnie nie bylo czuc oleju... Za to przy ruszaniu z miejsca slychac bylo jakby wibracjem teraz sobie przypominam, tylna osia jakby tzraslo. -
Witam, Od zimy auto coraz slabiej ruszalo na "D", juz sie mialem wybrac do warsztatu, bo od wczoraj dodajac gaz obroty szly w gore, do 4-5 tys a auto wogole nie przyspieszalo, dopiero po jakiejs sekundzie "lapalo" i przyspieszalo a teraz wogole siadlo - dodaje gazu a auto stoi w miejscu, jakby bylo na neutralu. Wsteczny dziala bez zarzutu.
-
Witam, od jakiegos czasu zaczelo mi ubywac plynu z chlodnicy, coraz wiecej, coraz wiecej. Zamowilem juz nowa. Teraz mam tak ze przychodzac rano na parking znika mi gdzies ok 2-3 litrow ! Ale przyrodzie nic nie ginie. Okazalo sie ze pod dywanikami od tylnych siedzen mam powodz - jest to plyn z chlodnicy :shock: jak to mozliwe ? Na calej powierzchni tylnych dywanikow 2 kaluze z plynu :8)
-
A ja polece wymieniony na poczatku EDIS - Kraków, kotlarska 34. Stukało mi zawieszenie, stuknalem zderzakiem tylnym w slupek i sie obsunal ze 2 cm z boku (nie cierpie tego jak jest szczelina - od razu widac ze cos jest nie tak). Zawiozlem po poludniu, na 12-ta nastepnego dnia odebralem: wymiana 3 elementow w zawieszeniu (jakis drobnych) + geometria kol + wymiana elementow mocowania zderzaka + jedna gumka na tlumiku - 337 zl. Mowili ze BMW - bedziesz mial wydatki - na co sie przygotowalem a tu takie mile zakonczenie - wyszlo mi ze robicizna ok 100 zl ;) i zrobili to naprawde dobrze i w takiej cenie jaka placilem majac kiedys lade samare :) - auto jezdzi super, nic nie stuka, moge jechac po prostej nie trzymajac kierownicy ;) ps. czesci maja swoje na stanie wiec nie trzeba sie tym martwic. ps.2 dla porownania - mialem honde Civic - podobny remont zawieszenia wyniosl mnie z czesciami 670 zl :-] ps. 3 - wczesniej bylem u nich bo mi cieklo z chlodnicy - okazalo sie ze przewod byl poluzowany i cos tam z nim bylo nie tak - naprawili i nie chcieli za to nic. polecam !
-
Wzystko o E32 (spalanie, osiagi, zagazowanie itp.itd.)
intruder2600 odpowiedział(a) na guziq temat w Spalanie & Paliwa alternatywne
Osobiscie wogole odradzam BMW jako pierwszego auta i za te 5 tys lepiej jest kupic... Poloneza :) dlaczego ? Owszem BMW kupisz tanio ale koszty eksploatacji i osiagi auta sa zbyt wysokie dla nieumiejetnej jazdy. Nieumiejetnej poniewaz nauczyc sie jezdzic tak aby nie niszczyc w zaden sposob auta mozna conajmniej po roku - niestety - czlowiek uczy sie na bledach i niech nie beda zbyt kosztowne... Ja zaczalem od Lady Samary - i bardzo sie ciesze bo nauczylem sie: - nie ruszac z piskami opon za kazdym razem i nie jezdzic w korkach na polsprzegle - do wymiany cale sprzeglo po 2 miesiacach mojej jazdy :) - nie lac wody destylowanej do chlodnicy - chlodnica cala do wymiany :) - nie wyjezdzac na pelnym gazie na wstecznym, skrecajac chcac szybko wlaczyc sie do ruchu - Lada twarda - tylko swiatla poszly i rysa na lakierze :) - sluchac rady kolegow ktorzy mowili "zmien galke od wachacza bo cos dziwnie stuka" - odkladalem to "na pozniej" az sie wachacz rozlecial - dobrze ze wolno jechalem - laweta + rozwalone nadkole + remont zawieszenia :) lacznie narobilem szkod na jakies 1500 zl - w przypadku takcih zniszczen przy BMW koszty bylyby zapewne 10 krotnie wyzsze :) nie wspomne juz ze tylny naped na mokrej nawierzchni + mocny silnik + brak doswiadczenia = ladowanie na poboczu :) dlatego - Polonezik zeby nauczyc sie jezdzic z tylnym napedem i parkowac a po pol roku / roku - BMW. Szkod w mojej Ladzianie zrobilem duuuzo wiecej - nie pamietam juz ile ale zawsze byl to wydatek nie wiekszy niz 300-500 zl ;) -
dzieki wielkie, objawy i takie i takie: - nie ma mazi wokol korka, plyn w chlodnicy jest taki zamulony - dzisiaj bede wachal i -niech strace - smakowal :) to sie przekonam. - teraz komputer nie informowal o ubyciu plynu w chlodnicy a zrobilem ok 50 km. - w zimie i jak bylo chlodno za tylnego kola od strony kierowcy wydobywala sie para - wlasnie sie zatsnawialem co to jest - zapach miala identyczny jak para ktora sie wydobywa w zimie z kanalow C.O. Tlumik nie jest nigdzie pordzewialy. Teraz juz tego nie ma ale nic dziwnego - nie ma niskich temperatur. jeszcze raz dzieki za pomoc - zrobie z przewodami i zobacze co seo sie bedzie dzialo.
-
Witam, ok grudnia przegrzewal mi sie silnik - okazalo sie ze z powodu zlego plynu ktory przymarzal - nie zamarzl ale robil sie kisiel z niego - auto ogrzalem, plyn od razu wymienilem i do tej poryt bylo ok. Silnik trzyma temperature, wszystko idealnie ale teraz (czyli po jakis 4 miesiacach) 2 dni temu komputer zasygnalizowal ubycie plynu w chlodnicy - dolalem, ubylo ok 1 litr. 2 ostatnie dni jezdzilem duzo i zrobilem ok 300 km, i znowu - komputer pokazuje ze ubylo - na nagrzanym silniku jest do pelna, jeszcze nie wystygl ale domyslam sie ze znowu ubylo ok 1 litra - w ciagu 2 dni to zdecydowanie niepokojace.. Widze ze troszke mi cieknie z 2 gumowych przewodow mniej-wiecej na wysokosci zbiornika plynu hamulcowego - pod spodem, przewody prowadza do chlodnicy - ale wycek jest minimalny i nie uwierze ze w 2 dni wyciekl 1 litr tymbardziej ze przez ostatnie 4 miesiace nic sie nie dzialo.. czy przyczyna moze byc to czego sie spodziewam czyli uszczelki na glowicach cylindrow ? :shock: ps. pod zakonczeniu jazdy odkrecilem korek od plynu do chlodnicy zeby sprawdzic - pokazalo sie wtedy Kuhlwasserstand ale zaraz po tym jeszcze cos czego nigdy nie bylo - nie zdazylem zapamietac ale sprawdzajac w instrukcji (online) nigdzie tego nie znalazlem - Betriben... Betribensa... cos takiego - wiecie moze co to oznacza ? z gory dzieki za przewczytanie mojego wyczerpujacego referatu :)