Skocz do zawartości

baxt

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 535i 96
    e38 750il 95
    z3 m50b25 98
    e30 323i 83

Osiągnięcia baxt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. baxt

    Z3 m43 swap na m50

    Witam, pozsiadam z3 oryginalnie 1.8 m43, w ub. roku wykonany był swap na m50b25 z e30, mój mechanik podłączył wiązkę z 1.8 z wiązką z tej e30 która również była po swapie, całość chodziła, lecz ze wzgledów estetycznych posiadanie poniekąd 3 wiązek pod maską nie podobało się, usłyszałęm kilka opini iż posiadając wiązkę z e36 m50b25 wystarczy przełożyć i bedzie działać, jak sie domyślacie nie działa, posiadam jeszcze wiazke z e34 m50b25, na której rownież nie działa. silnik kreci brak iskry i pompa się nie odzwywa, mój mechanik terez nie ma pomysłu w sumie nie tylko on. potrzebuje kogoś kompetentnego w tej kwesti co byłby w statnie ogarnąć temat, jestem z podkarpacia wiec raczej z tego woj lub ościennych :) ew u mnie. z3 było z imo i do dziś znajduje się w aucie może to jest przyczyna? komputer z m50 czerwony bosh czyli bez imo
  2. baxt

    TDS zmiana komputera

    EWS zamieniony Komputer tez kostka z kluczyka i wszystko działa :)
  3. Witam Posiadam TDS i kupilem niedawno 2 na części w tym nowym komputer ma chipa chciał bym tego kompa wsadzić do swojej buni i teraz pytanie czy wystarczy tylko wpiac komputer i przelozyz imobilajzer w kluczyku? czy musze wymieniac stacyjke i cos jeszcze??
  4. baxt

    e39 stuki nawolnych obrotach

    Witam po odpaleniu mojej e39 mam straszne stuki na wolnych obrotach przy wiekszych jak by ustawały podczas ruszania kierownica sie wzmagaja czy moze to byc wina pompy wspomagania? jak to sprawdzic itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.