Skocz do zawartości

qraz

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qraz

  • Urodziny 09.08.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 2005r
  • Lokalizacja
    Siedlce
  • Zawód
    Cukiernik / Kierowca C+E

Osiągnięcia qraz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. qraz

    E60 modul MULF

    Może ten model gdzieś siedzi w tej dużej navi. Dziwne to troche wszystko. Albo sam nosił gdzie indziej siedzi.
  2. qraz

    E60 modul MULF

    Mam ustawiony język angielski. I w takim języku bym BMW raczej chciał pogadać. W mojej okolicy nie ma speca który by mi wygrał polskie menu
  3. qraz

    E60 modul MULF

    No dobra ale czemu mi te funkcje głosowe nie dzialaja.
  4. qraz

    E60 modul MULF

    heh... Rozebrałem te wypełnienia bagażnika od lewej strony odsłoniłem nadkole i nie ma tam żadnych wiązek ni nic. Idzie jedna wiązka od strony foteli w połowie jest jakby kostka i przypiąte do błotnika i dalej to leci do światła lewego. Jeśli jest po nr vin sterowanie głosem to musiał być ten mulf ale gdzie. :mad2:
  5. qraz

    E60 modul MULF

    Właśnie o to chodzi że na tym nadkola nie mam nic. Żadnej wiązki itp pisałem u gory. Dlatego zdziwiłem się.
  6. qraz

    E60 modul MULF

    Ale klawisz menu w podłokietniku łamany na funkcje glosowe. Jak bym nie miał tego to by nie było tego guzika tylko pełny klawisz menu. Z resztą według vin mam "Voice control"
  7. qraz

    E60 modul MULF

    Mi chodzi o Bluetooth nie o telefon.
  8. qraz

    E60 modul MULF

    WBANC71040B655218
  9. qraz

    E60 modul MULF

    Telefonu w podłokietniki nie mam. Ale jest w sciance jakies gniazdo. Ale jak mogę mieć navi zmieniona. Mam duży ekran i radio z kieszenią DVD na mapy Professional. A kiery i panelu kolo i drive tez by ktoś zmieniał? Tylko po co.
  10. qraz

    E60 modul MULF

    Witam. Mam zagwozdkę otóż Mam e60 z 2005r a w niej navi z dużym wyświetlaczem na kierownicy mam guzik do telefonu oraz komend głosowych koło guzika menu też jest guzik do komend jednak nie działają. Koło lusterka mam dwa mikrofony i jeden koło klimatronika. W menu mam opcje bluetooth na samym dole i tam nie mogę zaznaczyć Staszkiem by aktywować bluetooth. Co najlepsze w bagażniku po lewej stronie nie mam modułu MULF nie mam mocowania do modułu na na błotniku ani żadnej wiązki itp. Ktoś powie co jest grane czy może modul jest osadzony gdzie indziej?
  11. Zapisałem się do serwisu na poniedziałek. Kablem podłączałem pod kompa i nie ma żadnych błędów. Czujnik położenia wału, czujnik oraz wałka rozrządu wymienione na nowe simens'a wymieniony przepływomierz. Sprawdzałem pompę paliwa i daje paliwo jak głupia. Auto kręci się do odciny, nie dusi się podczas jazdy, nie faluje na obrotach. Pali od strzała. Potrafi chodzić 30 minut na luzie i nic się nie dzieje. Podczas jazdy zrobię kółko 5 kilometrów tak samo a potem coś mu odwala i gaśnie tak jakbym go kluczykiem zgasił i już nie chce odpalić dłuższy czas. Zauważyłem że wskaźnik spalania zachowuje się dziwnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło zwalniam a spalanie leci do zera wraca się do 10 litrów potem znowu wraca???? Nagrałem filmik na którym na samym początku samochód zgasł ale o dziwo odpalił. na filmie widać to dziwne zachowanie wskaźnika od spalania. https://youtu.be/yweK6Z4fUZw
  12. Wymieniłem czujnik położenia wału, czujnik wałka rozrządu bo były już tak wymęczone i do tego ktoś lepił izolacją. Samochód zrobił się żwawszy ma więcej mocy ale zauważyłem lekkie falowanie na obrotach i wraz potrafi zgasnąć i potem ciężko ją odpalić. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale odkręciłem wtyczkę od przepływomierza i podczas odpalania wkręciłem i zapala. 3 razy tak udało się odpalić. Możliwe że byto przepływomierz robił jakieś błędy?
  13. Kabel mam do opla teraz zakupiłem na allegro końcówkę do BMW za 17zł to sobie sprawdzę co tam się dzieje. Mechanik podłączył do kompa ale tak tajemniczo to wszystko zrobił że się zastanawiam czy ten chu888 cokolwiek zrobił. :mad2: a za podpięcie chciał 80zł to sobie darowałem.
  14. Witam. Przeszukałem trochę neta w poszukiwaniu rozwiązania ale nigdzie nie mogę znaleźć tego co mogłoby mi pomóc. Otóż moje auto to BMW e39 2.0 benzyna 150 koni rocznik 1996 bez gazu. Jak 4 lata jeździła tak ostatnio raz na 100km potrafiła szarpnąć np podczas redukcji gdy wjeżdżałem na podwórko tak jakbym na 1 sekundę wyłączył zapłon podczas jazdy i powrotem go włączył. Jadąc do pracy podczas jazdy spalanie z 8 litrów zaczęło rosnąć mimo że nie dodawałem gazu a jechałem po prostej drodze. Spalanie skoczyło do 20 litrów zapaliły się kontroli olej, ładowanie itd no po prostu silnik zgasł. Stoczyłem się na pobocze wyłączyłem stacyjkę po czym odpaliłem i samochód zagadał jak gdyby nigdy nic i pojechałem dalej. Gdy wracałem z miasta zgasł mi taj jak jeszcze 2 razy i 3 raz zgasł na wjeździe po czym już nie odpalał. Rozrusznik kręcił paliwo pompa podawała bo aż go zalewało przy dłuższym kręceniu. Postał 2 godziny wsiadłem odpaliłem wjechałem na podwórko. Z rana nie chciał zagadać więc zaciągnąłem go na holu. Po warsztatem zagadał. ??? W jednym warsztacie samochód przestał 2 dni i nic nie zrobili więc go zabrałem i zaprowadziłem do innego mechanika. Ten drugi coś tam podłubał w instalacji rzekomo i samochód zapalił gość protestował go trochę po czym go oddał ja ujechałem nim raptem 30 kilometrów spalanie szalało raz 15 litrów za chwilę 20 i wracało do normy i potem zdechł znowu. Mechanik nie chciał bardzo zdradzić co w ogóle w nim robił powiedział że poprawił coś w instalacji przepływomierza. Ma ktoś pomysł co może jej dolegać?
  15. Ten dokładnie egzemplarz mam na oku: http://otomoto.pl/bmw-525-tds-C18182574.html Po rozmowie telefonicznej sprzedający wydawał się być w porządku. Ciekawe jak to będzie podczas oględzin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.