Skocz do zawartości

jumar

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d `02
  • Lokalizacja
    Kętrzyn

Osiągnięcia jumar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jumar

    pompa progowa w 530 d

    CARQUEST dziękuje za wyczerpująco odpowiedz. Wypinałem kostkę z czujnika filtra paliwa. Mam wrażenie, że bunia śmiga lepiej, lecz to nie pomogło przy rozruchach tzn. pompa się nie włącza. Dodam, że na kompie nie pokazywało błędów z układem paliwowy. Kto wie jak sprawdzić samodzielnie czujnik miernikiem?? Dokładniej z jakiego modelu fiata jest ten czujnik?? Może kupie na próbę.
  2. jumar

    pompa progowa w 530 d

    Dzięki za odpowiedzi. Przeglądając fora zachodnie natrafiłem na sugestię regulatora ciśnienia paliwa znajdujące się przy pompie CR. Mam nadzieję, że to nie to bo koszt w servisie 750zł. Znalazłem jeszcze w książce sam naprawiam E39, że można wyjąć przekaźnik i połączyć kablem styk 30 i 87. Wówczas musi zastartować. Sprawdzę, też czy dochodzi prąd do styku 30 w przekaźniku. Niezwykle drażniąca ta usterka. Siadasz do samochodu i musisz włączać i wyłączać zapłon aby zaskoczył...
  3. jumar

    pompa progowa w 530 d

    Gruber dzięki za odpowiedź. Wymieniłem ten w bagażniku pierwszy po lewej. Kupiłem fabrycznie nowy w serwisie BMW. To także nie pomogło. Zastawiam się czy ten przekaźnik jest od pompy progowej czy paliwowej w zbiorniku. Sądzę, że fabrycznie nowy przekaźnik był na 100% dobry. Także wydaje mi się, że to nadal nie jest to ....
  4. jumar

    pompa progowa w 530 d

    Witam, Mam pytanie na które po przeszukaniu forum nie udało się znaleźć odpowiedzi. Co włącza pompę progową?? Jak auto stoi na dużym mrozie nie chce się odpalić pompa progowa (nie słychać jej). Jak się włączy (słychać buczenie), auto pali od pierwszego strzału. Teraz nawet nie próbuje kręcić silnika bo nie ma sensu. Włączam i wyłączam zapłon kilkanaście razy, aż usłyszę, że pracuje pompka wtedy zaczymam kręcić rozrusznikiem. Dodam, że z tego powodu wymieniłem pompę progową na regenerowaną, przekaźnik pompy paliwa (ten w zbiorniku sedana). Próbowałem ściągać wtyczkę z czujnika ciśnienia na filtrze paliwa (jak ktoś sugerował na forum) i dalej nic. Zawsze mam zatankowane powyżej połowy zbiornika. Jak są temperatury na małym minusie auto pali bez problemu ( od razu słychać pompkę). Auto było podłączane pod kompa, wszystkie ciśnienia są Ok. Jest to niesamowicie denerwujące usterka....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.