Skocz do zawartości

maczator

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia maczator

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odkręciliśmy kolektor dolotowy i pensetą był wyjmowany. Z któregoś kanału dolotowego. Nie pamiętam w którego.
  2. Witam po tak długiej nieobecności. Masz rację. Nikt jednak nie dał mi dobrej odpowiedzi. Problemem był kawałek plastiku który dostał się do kanału dolotowego i nie pozwalał się zaworowi zamknąć. A dostał się tam po jak pisałem zakopaniu się w śniegu. w tym czasie strzelił mi z gazu (pierwszy i jedyny raz) Widocznie strzał wyszczerbił kawałek tego plastiku sam już nie pamiętam od czego to było. W każdym razie po wyjęciu problem ustał całkowicie. Podrawiam To był dobry samochód ale musiałem się z nim juz jakiś czas temu rozstać
  3. ;) wielkie dzięki za podpowiedzi
  4. Sam nie wiem jaki to gaz. II generacja i mam jakiś moduł elektroniczny. Ale szczerze powiem ze sie na tym aż tak nie znam. Jeżeli jest tak jak mówisz to chyba będę to musiał zakupić ;( Trudno
  5. właśnie znalazłem że komuś kolektor z tego połknął sróbkę w Temacie "Zagazowanie m43". Ale nie ma szczegółów co do funkcjonowania silnika bez tego wynalazku. A nie jestem pewnien czy jak kupie używke to znowu sie nie rozsypie i znowu mi nabruździ
  6. Czy ktoś moze wie zy można jeźdźić bez sterownika przepływu powietrza w kolektorze ssącym silnik M43. Właśnie sie to urządzenie rozsypało a koszty w serwisie sa spore. Zaznaczam ze silnik zagazowany.
  7. Juz wreszcie wiem co jest przyczyną moich spadających dźwigienek. Dzisiaj rozbieram dalej i jak będę wiedział na 100% to dam znać
  8. maczator

    Spadające dźwigienki M43

    Pewnego pięknego dnia zakopalem sie w śniegu......troszeczkę przegazowalem go ruszajac tył/ przód. Po tym zdarzeniu zaczął sie dziwny dźwięk. Coś jak stukanie. Zdjęliśmy z sąsiadem pokrywe zaworów i okazało sie ze spadła dźwigienka z zaworu ssącego na (patrzac od przodu auta) 3 cylindrze. Założyliśmy ja i niby wszystko było ok aż tu na drugi dzień spadła na 2 cylindrze (też zawór ssący). Wszystkie fazy rozrządu ok zgadza sie ze strzałkami i znakami. Dzisiaj po załozeniu tej z drugiego spadła na 1 cylindrze (czy to jakaś prawidłowość). Zauważyłem ze to nigdy nie dzieje sie przy większych obrotrach (nawet przy 2000 i wiecej jest ok). Ale jak tylko puściłem na wolne obroty od razu efekt taki jak poprzednio (na 4 cylindrze). Już brakuje mi cylindrów A na poważnie samochod unieruchomiony i nie wiemy co moze być przyczyą tego dziwnego zjawiska. Jeśli macie jakieś sugestie to chętnie wysłucham.
  9. maczator

    Filtr w kabinie.

    W compakcie nie jest tak samo jak w sedanie. Opis wymiany jest w książce "naprawiam bmw serii 3" Chyba że sie myle.
  10. Kontrolka gaśnie tak jak zwykle. Co do miski olejowej to chyba byłoby widać tak z zewtątrz ale jak byłem na kanale nie rzuciło mi sie w oczy żadne wgniecenie czy coś takiego. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mój silnik jest zagazowany. Dodam tylko ze ostatnio jeżdże na benzynce bo już znajomy mi podpowiadał że coś z antywybuchu moglo tam blokowac ale nie moge sobie wyobrazić w jaki sposób. Dlatego odrzucam ta hipoteze
  11. Dzięki Oczywiście sprawdze dzisiaj tę możliwosć. Ale czy to możliwe zeby wszystkie coś zanieczyściło wszystkie samoregulatory ssące, a co z wydechowymi???? Z nich nie zrzuca
  12. Pewnego pięknego dnia zakopalem sie w śniegu......troszeczkę przegazowalem go ruszajac tył/ przód. Po tym zdarzeniu zaczął sie dziwny dźwięk. Coś jak stukanie. Zdjęliśmy z sąsiadem pokrywe zaworów i okazało sie ze spadła dźwigienka z zaworu ssącego na (patrzac od przodu auta) 3 cylindrze. Założyliśmy ja i niby wszystko było ok aż tu na drugi dzień spadła na 2 cylindrze (też zawór ssący). Wszystkie fazy rozrządu ok zgadza sie ze strzałkami i znakami. Dzisiaj po załozeniu tej z drugiego spadła na 1 cylindrze (czy to jakaś prawidłowość). Zauważyłem ze to nigdy nie dzieje sie przy większych obrotrach (nawet przy 2000 i wiecej jest ok). Ale jak tylko puściłem na wolne obroty od razu efekt taki jak poprzednio (na 4 cylindrze). Już brakuje mi cylindrów ;) A na poważnie samochod unieruchomiony i nie wiemy co moze być przyczyą tego dziwnego zjawiska. Jeśli masz jakieś sugestie to chętnie wysłucham.
  13. To chyba nie ciśnienie oleju. Ale coś ciągle zrzuca
  14. Mam do was pytanie jakie powinno być ciśnienie oleju i przy jakich obrotach. Mam taki problem że najprawdopodobniej samoregulator wypycha mi dzwigienkę i przytrzymuje zawory przez co spada mi z zawory ten taki popychacz. Co o tym sądzicie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.