Skocz do zawartości

lesiu117

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lesiu117

  • Urodziny 13.01.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2001
  • Lokalizacja
    Sulechów

Osiągnięcia lesiu117

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A przy filtrze paliwa jest jakiś silniczek? Bo mnie to bzyczenie/buczenie dziwi...
  2. Witam, Mam problem z samochodem i chętnie posłucham porad. Wczoraj po powrocie z pracy (nic się w drodze nie działo) zaparkowałem jak zwykle pod blokiem. Po ok godzinie chciałem go odpalić (temp wody pośrodku czyli jeszcze gorący) i nic... Kręcił kręcił ale nie chciał zaskoczyć. Odpuściłem i poszedłem z buta... Po kilku godzinach stania gdy wystygł odpalił "na dotyk". Uradowany, że to chwilowy kaprys (jakiś rok temu też tak miał i później był spokój) pojechałem jeszcze do sklepu. Tam odpalił też "na dotyk". Dzisiaj rano wsiadam by jechać nim do pracy, odpalił bez zarzutów. W trakcie jazdy podczas hamowania zgasł (temperatura układu chłodzenia na wskaźniku była już w połowie). Zjechałem na pobocze, ale odpalił od ręki. Pojechałem dalej i po ok 15 km zapaliła się kontrolka świec... Silnik stracił moc i po chwili zgasł... Już nie odpalił (jeszcze jest gorący) i do pracy musiałem dociągnąć z buta... :/ Kontrolka świec już nie gasła. Jak wystygnie to pewnie odpali na chwile... ale do domu braknie. Co może być przyczyną? Po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 słychać brzęczenie z miejsca zaznaczonego na zdjęciu (jakby jakiś silniczek się zacierał). Jakiś pomysł co jest przyczyną? http://images40.fotosik.pl/1635/06ca420651eee9bfm.jpg 330d M57 184KM, prod. listopad 2000, przebieg 210 tys (tyle na blacie, ile faktycznie nie wiem...)
  3. Witam, Podepnę się pod temat... :) mam akurat wersję 330d ale "problem" podobny.... jak odpalam na mrozie (im większy mróz tym dłużej kręci lub więcej prób jest- ale to chyba normalne) jak już silnik zaskoczy to jest chmura dymu (kolor biały) sięgająca 1 piętra (przy -20 i po ok 7 próbach odpalenia). Silnik ma moc, turbina normalnie pracuje, po chwili pracy (jak się lekko nagrzeje) nie ma śladu po dymie. W czasie jazdy nie kopci ani nic... Dodatkowo chciałbym zapytać o dziwny dźwięk podczas mocnego skręcania (np. na parkingu gdzie kołami się skręca do oporu) tylko w czasie mrozu, po rozgrzaniu się jest cisza... Czym to może być spowodowane?
  4. lesiu117

    330d problem z odpaleniem

    a gdzie szukać tego kabla? muszę wjeżdżać na kanał lub podnosić samochód? pewnie głupie pytanie... ale nie znam się, aż tak i wolę spytać...
  5. lesiu117

    330d problem z odpaleniem

    Witam, Pojawił się problem z odpaleniem samochodu. Cały weekend odpalał normalnie, w niedziele wieczorem odpaliłem i przejechałem ok 1km. Zgasiłem go na ok 10min i już nie odpalił... Objaw przypominający za niskie napięcie (jąkanie się rozrusznika, przygasanie wszystkich kontrolek przy próbie kręcenia)... Zadzwoniłem po kolegę z kablami... Podłączyliśmy, po chwili "wspomagania" odpalił. Pojechałem do domu) ok 5km i został tak do wtorku (wczoraj). We wtorek poszedłem sprawdzić miernikiem napięcie na aku.... pokazało 12,45V, czyli niby ok. Spróbowałem odpalić - odpalił "na dotyk", zmierzyłem napięcie przy pracy i pokazało ok 14,4V. Czyli wszystko w jak najlepszym porządku... Dzisiaj stwierdziłem, że na wszelki wypadek wyczyszczę klemy i bieguny na akumulatorze. Dodatkowo przy czyszczeniu używałem CX-80 CONTAX by jeszcze bardziej poprawić przewodność. Po skończonej pracy zmierzyłem prąd dotykając biegunów akumulatora jak i samych klem by sprawdzić czy przewodność jest ok... Miernik pokazał 12,37V. Próba odpalenia - cykanie, przygasanie wszystkich kontrolek i jąkanie się rozrusznika.... :mad2: nie wiem już co mam zrobić... samochód E46 330d z listopada 2000r akumulator 95Ah 800A Z góry dzięki za pomoc... :)
  6. lesiu117

    330d Pompa wspomagania

    Jakie są dokładne objawy to nie wiem, wiem tylko, że z niej cieknie (informacja od mechanika który wymienial mi rolkę napinacza wraz z napinaczem). Miejsca wycieku nie sprawdzałęm, widziałem tylko na alternatorze, że jest mokry a nie chce by jeszcze i on poszedł... :/ Nie zauważyłem głośniejszej albo słabszej pracy, kilka razy zablokowało mi sie koło w maksymalnym skręcie ale to raczej nie tego wina a nie sprawdzałem dokłądnie, ponieważ obrót kierownicą w przeciwną strone załatwiał problem
  7. lesiu117

    330d Pompa wspomagania

    sprawdzałem na bmwfans.info i numer części był inny, przeszukałem forum ale nie znalazłem informacji dlatego napisałem....
  8. lesiu117

    330d Pompa wspomagania

    Witam, Musze wymienić pompę wspomagania, ponieważ zrobił się wyciek... Czy do silnika M57 (3.0d 184 KM) będzie pasowała pompa wspomagania ze zbiorniczkiem z innych modeli np. 320d? Czy do modelu 330d jest inny model pompy? Z góry dzięki
  9. Witam, Prosiłbym o rozkodowanie VIN WBAGE61080DN48285 Z góry dziękuje.
  10. Maciek_czescidobmw.pl dziękuję bardzo :handshake:
  11. Witam serdecznie, Prosiłbym o rozkodowanie nr. VIN mojej E46 VIN: WBAAL91000FS14849 Z góry dziękuje
  12. wydaje mi się ze cieknie z tego małego otworu na dole... są takie 2 przeciwległe... w 3-4 dni wycieka mi 5l płynu a zima idzie i bez spryskiwaczy będzie ciężko...
  13. wiem że odgrzewam... ale czy ktoś poradził sobie z cieknącym spryskiwaczem? jest na to jakiś sposób czy lepiej wymienić?
  14. Nie miałem problemu z tym jak szybko ucieka tylko że wogólę się nie zmieniło. Wychodziłoby jakby samochód wogóle nie jeździł... Zobaczymy za parę dni jak kilometrów przybędzie :)
  15. OIL SERVICE rósł mi co 50 km i myślałem, że tutaj będzie tak samo... dzięki za info, pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.