Skocz do zawartości

maciek20x

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 97r +lpg

Osiągnięcia maciek20x

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam, kto wie co to jest za nawigacja w bmw e46?? jak ona jest obsługiwana, bo jeszcze takiego czegoś nie widziałem....http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/608414537b4e7246.html
  2. komp był standardowy typowo warsztatowy..... wymieniłem moduł świateł, sądziłem ze to on będzie winny, bo za światło w kabinie to on odpowiada a za awaryjne moduł lcm( tak mi się wydaje ), wymienię jeszcze lcm może to pomoże.....
  3. witam...byłem na kompie i nic nie wykazał, kupiłem używkę modułu i dalej to samo(włączają się kierunki i światło w kabinie) ........byłem nastawiony na moduł że to on jest sprawca tego zamieszania, a teraz nie wiem za co się zabrać, może za przekaźnik od kierunków?? a może to lcm ??...............przekaźniki są koło aku, a który dokładnie to od kierunków, ?? i jeszcze jedno, przez to grzebanie wypieła się kostka od poduszek pod siedzeniem, odłączyłem na noc aku i dalej świeci kontrolka, pewnie trzeba na kompa jechać i skasować ?
  4. maciek20x

    pytanie o moduł GM3

    witam... mam zamiar wymienić moduł, bo włączają mi się światła jednocześnie awaryjne i oświetlenie w środku samoczynnie przy włączonym silniku, po takim czymś muszę parę razy nacisnąć zamknij/otwórz w kluczyku bo nie chcą się zaryglować drzwi i sądzę że to jest wina modułu...mój moduł wygląda tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b4d093a927779b.html i nie mogę dobrać takiego samego z SW16 i HW16 lub z takimi samymi nr :arrow: 5dk00704724 :?: oraz :arrow: 61359376694 :?: czy te nr maja jakieś znaczenie???? i czy SW i HW muszą być takie jak ja mam???
  5. Czarne pudełeczko pod schowkiem to nie jest LCM, to jest GM (ZKE- zentral kariserie elektronik). Sterownik świateł jest zamocowany pionowo po prawej stronie nóg pasażera, pod plastikową osłoną (przeważnie czarną). Jest w dolnym prawym boczku. to dziwne jak daje na all....gro i wpisuje moduł komfort lub sterownik świateł to wyskakują mi te same zdjęcia tak jak by sterownik i moduł to to samo(http://moto.allegro.pl/komputer-modul-komfortu-gm-iii-bmw-e39-3-0-td-i1485641911.html) i (http://moto.allegro.pl/modul-sterownik-swiatel-gm-iii-low-bmw-e39-i1481470787.html)...i teraz nawet nie wiem gdzie znaleźć sterownik świateł mam prośbę niech ktoś mi znajdzie na alllllll..eee...grooo na aukcji ten sterownik świateł i wklei link
  6. dzisiaj troszkę poszperałem i znalazłem to gm http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04e83ac947f3fb4b.html i to jest moduł komfort?? patrzyłem na all...i wpisywałem sterownik świateł i wyskakiwało mi to co jest na zdjęciu, innego sterownika nie ma na aukcjach, więc się już troszkę pogubiłem, bo myślałem ze to jest ten sterownik świateł..obok tego było coś jeszcze podobnego do tego tylko że w obudowie metalowej...
  7. widzę ze nikt się z takim przypadkiem nie spotkał :( mam jeszcze takie pytanko... sterownik świateł i sterownik szyb to jest jedno urządzenie czy są one oddzielne?? bo z tego co wiem sterownik świateł ( to czarne pudełeczko) jest pod schowkiem i raczej jego się nie naprawia, być może to on jest odpowiedzialny za załączanie awaryjnych i światła w środku....a sterownik szyb gdzie się znajduje??
  8. maciek20x

    domykanie szyb z pilota

    już fotki zmienione
  9. maciek20x

    domykanie szyb z pilota

    nie posiadam pilota w kluczyku, tylko pilot jest osobno....i zapewne nie jest oryginalny, przynajmniej tak mi się wydaje
  10. maciek20x

    domykanie szyb z pilota

    witam chciałbym zrobić domykanie szyb z pilota ale nie wiem jak....mam tylko domykanie i otwieranie szyb z kluczyka...poprzedni właściciel założył centralkę na pilota...dodałem parę fotek żeby wam pokazać co i jak ......jest tam moja centralka i opis jej...i jeszcze jedno pytanko co to są te 2 kostki ??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee3dd70568e58448.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50f14e715ae266da.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dbc21d57414519f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/272095af010fb340.html z góry dzięki z pomoc
  11. witam mój problem polega na tym że włączają mi się światła awaryjne oraz światło w środku jednocześnie w czasie jazdy lub na postoju przy odpalonym aucie, po czym muszę je sam wyłączyć..auto nie posiada alarmu jedynie centralny zamek na pilota nie fabryczny...Macie jakieś pomysły co się stało?????? z góry dzięki
  12. maciek20x

    czy to termostat ??

    witam mam takie pytanko....mam do pracy 15km i zauwazylem ze nawet wskazówka od tem nie wychodzi poza 2 kreske, autko na lpg , a zeby stała w pionie to musze go zdeka na 2 biegu przycisnac, a jak juz wyjdzie poza 2 kreske i dam na luz jak jade z gorki to stopniowo schodzi do niebieskiego pola....czy to wina termostatu????.. i jeszcze jedno sprawdzalem tem zewnetrzna( od czujnika ten co jest pod zderzakiem ) na funkcjach ukrytych na 7.1 i mam 80, 85 !!! skacze sobie gdzie w ogole jak moze byc na zewnatrz plus 80stC?....a na wyswietlaczy mam prawidlowa tem np. -3 ....o co tu chodzi??? :?: :?: :?: bo test 7 to od chlodnicy a 7.1 to tem zew.
  13. witam ponownie.....bylem znowu u gazownika i stwierdzil ze wtryski sa dobre i nie trzeba ich czyscic, wspomniał o reduktorze ze nie trzyma juz idealnego cisnienia i to moze miec wplyw na szarpanie z zrana na zimnym... i znowu zatankowalem na fulll butle i na 50l zrobilem az 300km i nie chce wiecej , gdzie z pare tyg temu robilem 380km......i do was pytanie gdzie mi uciekaja te 80km????? i drugie pytanie czy czujnik polozenia walka rozrzadu ma wplyw na falowanie obrotow na gazie?? bo na benzynie nic sie niedzieje ??pojade sprawdzic jeszcze sonde bo wiem ze tez mam blad moze ona jest walnieta....
  14. witam,,,,, pewnie temat wam jest bardzo dobrze znany, mam e39 20i z gazem 4 gen, redukt. zavoli do 250km, wtryskiwacze martix...oddkad go mam, po odpaleniu bardzo lekko obroty faluja i troche szarpie ale tylko na zimnym, a na cieplym jest git i dzieje sie to tylko na gazie... palil mi 13l lpg i na butli robilem 380km, w pewnym momencie cos sie stalo i robie teraz 310km wiec pojechalem na wymiane filtrow i czyszczenie reduktora i wymiane swiec...iiiii jest gorzej niz bylo,,,szarpie nizm z rana, a o obrotach juz nie wspomne, gaziarz powiedzial ze listwa jest do regeneracji bo jej sie nie czysci, ale z tego co wyczytalem to mozna ja wyczyscic...zmienilbym gazownika ale u mnie w miecie sam dziad jest....aa dodam ze po podlaczeniu auta do kompa mam dwa bledy, jeden to czujnik polozenia walka rozrzadu a drugi to sonda lambda, ale niby sonde zawsze bedzie pokazywac bo mam gaz....i mam pytanie co moze byc przyczyna falowania obrotow i szarpania tylko na zimnym,,,aa i czuc deikatnie gaz w okolicach silnika, dokladnie to nie wiem skad,,,czy tak ma byc ??????? i jeszcze jedno jak odcinke robie to przy 6tys sygnalizuje mi brak gazu i musze go recznie przelaczycz na gaz!!!jak to zmienic zeby tak sie nie dzialo?????bo gaziarz rece rozklada.... z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.