Skocz do zawartości

celer

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia celer

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. celer

    stuku puku z okolic skrzyni....

    ja tak mialem u siebie. stojac np. w korku, po ruszeniu cos stukalo od dolu na wysokosci foteli przednich. pojechalem do mechanika, wymienil mi poduszki pod skrzynia (groszowa sprawa) i jest wszystko ok.
  2. no tak, zalezy oczywiscie gdzie sie robi. w kazdym razie tak czy siak sprzedaje, zycze przyjemnego ogladania fotek na allegro, znajda sie tam pewnie jutro. poza tym co w temacie, bmka lata jak lala. pozdrawiam i dziekuje za pomoc
  3. u mnie bylo tak: od momentu zakupu gdzies mi spier..... plyn. wymienilem chlodnice, wszysto posprawdzalem i nigdzie nic nie znalazlem. a nawiewu na tylne fotele nie uzywalem, byc moze tam wszystko wyciekalo. jesli chodzi o naprawe to nie jest tak tragicznie (jesli sie robi samemu), trzeba zdjac tunel. podobno (powiedzial mi mechanik) trzeba i powalczyc z deska rozdzielcza. zadzwonilem do mechanika i mi powiedzial ze zrobi to w dwa dni za minimum 700,- :jawdrop: i na 99% jest to nagrzewnica. ale mnie ten problem juz nie bedzie dotyczyl bo zamierzam sprzedac bmke, wiec... mozecie byc spokojni - przyszlego wlasciciela poinformuje o tym.
  4. cholera, juz sie zaczynam denerwowac :mad2:
  5. a gdzie tego szukac dokladnie, i jakie sa ewentualne koszty?
  6. czesc, dzisiaj jadac do pracy wlaczylem sobie nawiew na tylne fotele, po pewnym czasie uslyszalem bulgotanie. okazalo sie ze z nawiewu leci zielony plyn z chlodnicy. czy ktos sie kiedys z czyms takim spotkal?? dodam jeszcze ze od pewnego czasu paruje mi przednia szyba (rano albo wieczorem jak sie robi chlodno), mimo to ze nie mam klimatyzacji doradzono mi abym wymienil filt przeciwpylkowy (podobno czasami montowali bez klimy). fakt ze jeszcze tego nie zrobilem, ale czy to ma w ogole jakies znaczenie i wplyw? pomozcie prosze
  7. ok, jedyne wyjscie jest takie - wymienic walek, pieski i i wszystkie inne pierdoly :). rozmawialem niedawno z Panem Krzysiem z zacisza i powiedzial ze mi to zrobi w kwietniu (najblizszy jego termin), zreszta posluchal silnika i stwierdzil ze nie chodzi na jednym garze i trzeba zdjac tak czy siak glowice. poza tym wtedy bedzie mozna stwierdzic jednoznacznie co jest zje.ane. w takim razie chcilabym sie juz przygotowac i kupic niezbedne czesci. na poczatek - nowy walek - jesli ktos cos wie, gdzie mozna kupic ta czesc, dobrej firmy to bardzo prosze o info. przypominam ze jestem z wawy :D czekam na info z waszej strony (z gory dziekuje) oczywiscie nie omieszkam podzielic sie z wami efektami (moze nawet zapodam jakies mp3 z dzwiekiem "nowej" jednostki m30) poza tym postaram sie uporac z kolejnym moim problemem jakim sa drgania przy 90 km/h (wiem ze to temat rzeka, wiec nie zaczynam nowego postu). jak bede wiedzial co jest przyczyna oczywiscie sie tym z wami podziele, moze komus to pomoze. pozdrawiam
  8. a mozna jeszcze gdzies kupic dobry, uzywany walek? slyszalem ze da rade to zrobic bez zdejmowania glowicy, trzeba tylko podniesc troche silnik i chyba maske zdemontowac, co wy o tym myslicie?
  9. witam, zaczynam nowy temat bo nic podobnego nie znalazlem. samochod - e32 '91 M30B35 objawy wszystkim znane - klekot. poza tym walek w dwoch miejscach wytarty jak cholera. po ostatniej regulacji mechanik powiedzial ze walek trzeba bedzie kiedys zmienic, ale poki co on by tak jezdzil (dodal ze jemu klekot nie przeszkadza). i teraz moje pytania: 1. czy zeby to zrobic, trzeba sciagac glowice? 2. czy kupic nowy walek czy uzywany w dobrym stanie - czytalem ze w 3.0 i 3.5 sa takie same. 3. przy zakupie uzywanego walka - jak sprawdzic jego stan, poza tym ze nie jest wytarty - gdzie mozna znalezc dane odnosnie grubosci w poszczegolnych miejscach? 4. czy trzeba kupowac komplet, tj. krzywki i inne pierdoly? 5. ile to moze kosztowac i czy ma to w ogole jakis sens? 6. jak sie zdecyduje - gdzie to robic? dodam ze dotad "serwisowalem" ja na burakowskiej, ale ostatnio troche sie do nich zrazilem (doradzili wymiane amorow - pojechalem na stacje a tam wszystkie 80% :duh: ) Pomozcie, prosze bo juz sam nie wiem co mam robic. Ostatnio juz mi szkoda tym samochodem jezdzic. pozdrawiam
  10. pojechalem na burakowska 14 i wymienili mi poduszki pod skrzynia i od tego momentu wszystko idealnie. natomiast zaczely sie drgania miedzy 80 a 90 km/h :mad2: ale to juz inny temat
  11. mam dokladnie tak samo. szczegolnie jak jezdze w miescie, to po przejechaniu paru swiatel zaczyna cos stukac. a jak postoje w korku to pozniej jest coraz glosniej. klocki z tarczami z przodu wymienione (myslalem m.in. ze to tloczek nie odbija) i objaw jest nadal ten sam. dzwiek dochodzi ze srodkowej czesci podwozia.
  12. witam, dzisiaj, po 4 dniowej przerwie w jezdzie, wsiadam do samochodu, odpalam, po pewnym czasie wlaczam radio i co... ukazuje mi sie komunikat CODE (radio BMW Bavaria na CD). skad wziac ten kod, czy poprostu odpiac na pewien czas akumulator (chociaz cos tak czuje ze to nic nie da)???
  13. no wlasnie i o to mi chodzilo. moim zdaniem wkladanie tam 10 nie ma najmniejszego sensu. jak juz cos z tym zrobie (mam nadzieje ze w weekend znajde chwilke wolnego czasu) pokaze wam fotki :)
  14. no wlasnie sie nad tym ostatnio zastanawiam, nawet "tam" zagladalem i mam dwa wysoko-tonowe i jeden srednio-tonowy bodajze 10 cm. w kazdym razie bardzo malo miejsca - ciezko bez przerobek, a z drugiej strony ladnie by to wygladalo nadal w oryginale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.