Skocz do zawartości

kryka

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d (150KM) 2002 rok

Osiągnięcia kryka

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kryka

    320d czujnik poziomu oleju

    Padl mi czujnik poziomu oleju, mam okazje kupic za 100zl taki wlasnie czujnik z tym ze byl on w silniku 136km (z przed liftu) czy te czujniki przed liftem i po sa te same?
  2. komputer pokazuje za male cisnienie cr, a jak wymienie filtr i usune blad to go nie ma. I odpala normalnie, tydzien pojezdze potem znow nie odpala i znowu jest blad ten sam, wymieniam filtr i znow pali normalnie.
  3. Witam! Chcialem jutro jechac na gielde sprzedac moje autko, dzis rano wsiadam i nie dalo sie odpalic, kręci kręci aż potem za chyba 5 razem odpalił. Ostatnio miałem to samo i wymieniłem filtr paliwa i bez problemu paliło, przez tydzień potem znów to samo. Ostatnio tydzien temu znów wymienilem filtr paliwa i odpalalo normalnie do dzisiejszego ranka. Jaka moze byc przyczyna? W baku jest czysto, paliwo tankuję tylko na tej samej stacji orlenu. Nigdy nie zapala mi się rezerwa! Ten ostatni filtr przeciolem i w srodku bylo czyściutko bez zadnych zanieczyszczen. Już mi ręce opadają!!! P.S Jeszcze wczoraj przed sprzedaza przestała działać szyba od kierowcy ;(
  4. kryka

    320d problem z automatem GM

    No i wymienilem dzisiaj olej weszło niecałe 9l. Opiłków żadnych nie było. I teraz moje pytanie: przejechałem kawałek autem i zapaliła mi się żółta kontrolka oleju czy to ma cos wspólnego z tym co robilem? I druga rzecz jadąc potem po przejechaniu jakichs 4-5 km, przy ruszaniu zauwazylem dziwny dźwięk taki jakby szum przy dodawaniu gazu jak auto jedzie czy to skrzynia tak buczy? czy to jest normalne?
  5. kryka

    320d problem z automatem GM

    a moze gdy okaze sie ze skrzynia jest juz padnięta lepiej kupic skrzynie urzywaną na allegro? ostatnio widzialem taka z 2004 roku z przebiegiem 170tys.km w całości za 2000zl? co o tym myslicie?
  6. kryka

    320d problem z automatem GM

    troszke opilkow bylo ale to wygladalo bardziej jak taki pyłek pływający po oleju, wiekszych nie bylo, olej byl brudny ale nie bylo szlamu zadnego.
  7. kryka

    320d problem z automatem GM

    a czy jak wymienie teraz jeszcze raz olej i filtr (tym razem zrobie to sam wedlug instrukcji z forum) i zaleje skrzynie tym olejem texaco to jest możliwość ze nastąpi poprawa?
  8. kryka

    320d problem z automatem GM

    Witam! Mam problem z moim automatem, autko jest z 2002 roku, automat GM, przebieg 226tys. km. Więc tak: od zakupu autka w lipcu 2010 roku automat jak zmienial bieg z 1 na 2 bylo odczuwalne takie pociągnięcie (można też powiedzieć lekkie szarpnięcie), pojechalem wymienic jakies 3 tygodnie temu olej i filtr w skrzyni do speców w bielsku - białej. Wymienili filtr, uszczelkę i olej weszło 5 litrów. Przez pierwsze 2 dni po wymianie bylem bardzo zadowolony bo nic nie szarpało, po 2 dniach znow zaczely się pociągnięcia przy zmianie z 1-2. Teraz po 3 tygodniach takie pociągnięcie jest odczuwalne przy każdej zmiania biegu przez automat. Czy to z 1-2 czy 2-3 czy 3-4 itd. Czy winien może być zły olej? Zalali mi skrzynie olejem MOBIL ATF71141 IT czy to dobry olej?
  9. a wlasnie, czy ktos mi moze dac fotke jak wyglada ten przewod z podcisnienia? bo zauwazylem ostatnio ze mam tak jakby pogryziony czy tez po przecierany taki przewód wychodzący z okolic kolektora i prowadzący gdzies w okolice turbiny czy to moze byc ten od podciśnienia? Jesli tak to jak sie dobrac do tego zeby go wymienic? musze sciągac kolektor? i jak z drugim koncem? co musze rozebrac?
  10. hamulce nie trzymaja. macie jeszcze jakies propozycje?
  11. moze to glupie pytanie, ale gdzie znajde przepływomierz w moim silniku? moze jakas fotka :)
  12. a czy jak jest padnięty przepływomierz to bedzie widac to na kompie? bo mechanior jak sparawdzał pod kompem cale auto to powiedzial ze przepływka niby jest ok.
  13. u mnie pomogło psiknięcie wd 40 do srodka czujnika kąta skrętu, przejechałem ok 2-3km, pokręciłem kierownicą i kontrolki zgasły i dało sie usunąc błąd kompem. Teraz jak narazie działa.
  14. Witajcie! Problem mam takowy: przy ruszaniu autkiem z miejsca mam wrażenie jakbym miał zapiętą przyczepkę za autem, rusza tak troszke jakby bylo za cieżkie. Jak depne gaz do konca to idzie normalnie tylko kopci na czarno po mocnym dodaniu gazu. Pali ok 11-12 litrów na 100km, na trasie minimum 10l, komputer pokazuje 6-6,5l niezależnie od stylu jazdy. Dodatkowo jadąc dzisiaj autostradą przy prędkości 130km/h ekonomizer pokazywał spalanie na poziomie 10l, jak przyspieszyłem do 160km/h to poczułem jakby taki przypływ mocy i spalanie odrazu spadło do 6-7l na ekonomizerze oczywiscie. Jechałem na 5 biegu. Aha w ostatnim czasie zostały zrobione następujące rzeczy: - wymiana turbo (regenerowana), autko kopciło na czarno i przed wymianą. - wymiana świec żarowych - wycięcie łopatek z kolektora - wymiana sepraratora odmy, filtr oleju, paliwa. Oleju z silnika nie ubywa, po przejechaniu 3000km od wymiany turbo jest caly czas ten sam poziom. Autko było sprawdzane przez kompa i nie ma żadnych błędów, wtryski w czasie jazdy sparwdzane przez kompa i wszystko jest w normie, nie leją. Może spróbowac psiknąc jakims smarem w silownik sterujący turbiną? Czy ten silownik jest razem z turbiną czy osobno?
  15. Witam! Borykam sie od dluzszego czasu z luzem na kierownicy ostatnio na kanele odkryłem ze luz jest na takiej gumie z 4 dziurami przy łączeniu maglownicy z kolumną kierowniczą. Ktoś mi moze powiedziec jak to nazwac, wymienial ktos juz to moze u siebie? Jaki jest koszt tej części?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.