Skocz do zawartości

67shelby

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M47/TU 2002 M-pak
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia 67shelby

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odbłyśnik da rade kupić osobno, oczywiście używany i o taki mi chodzi. Rzecz w tym, że jest to bardzo delikatne i łatwo można uszkodzić te sreberko. Dlatego przed kupnem warto obejrzeć i szukam czegoś w pobliżu Warszawy. Pytanie to czy z przedliftu i poliftu są takie same? Wiem, że lampy są inne ale to o niczym nie świadczy.
  2. Orientuje się ktoś czy odbłyśnik przedniej lampy w sedanie poliftingowy różni się czymś od przedliftingowego? Podobno są takie same, a potrzebuję wymienić lewą stronę i ciężko to dostać gdziekolwiek.
  3. Znacie kogoś w Warszawie co by porządnie wywalił katy, wstawił rurki w puchy i wymienił tłumik drgań? Pytam o jakieś sprawdzone miejsca bo o partacza nie trudno. Ostatnio jak mi plecionke wymieniał w poprzednim samochodzie to poprawiał 2 razy a i tak beznadziejnie było - nieszczelnie i nasmarkane spawów jeden na drugim.
  4. Próbował ktoś wyciągać tę matę z fotela z podgrzewaniem? Zastanawia mnie która mata będzie na wierzchu, czy ta od podgrzewania, czy od airgbaga. Ta od airbag jest przyklejona do siedzenia, więc jak na tym będzie jeszcze od podgrzewania to pewnie tez jest jakoś przytwierdzona - przyklejona do siedzenia. Czy jest jakiś problem z ich oddzieleniem? A jak wygląda sprawa z fotelem kubełkowym? Rozbierał ktoś? Wystarczy tam zdjąć tylko środkową część obicia siedziska, bez tych bocznych?
  5. Mając schowek z roletą można go śmiało używać jako uchwyt na kubek - wiele z nich wchodzi ciasno i nie ma ryzyka przewrócenia/wylania. Ergonomia podobna do ori uchwytu a nie rezygnujemy z poręcznego schowka.
  6. 15stki zmieścisz tylko w przedliftowej e46. W polift min. 16 a w przypadku 330d 17.
  7. Czytając ze zrozumieniem widzę, że 'zmiennością' jest właśnie to, że przez 2s (stale) idzie 11v a następnie spada do 2v. To, że producent pisze czego nie wolno nie zawsze do końca jest prawdą. Łatwiej napisać, że nie wolno w ten sposób sprawdzać, niż później bawić się w reklamacje. Pisząc, że nie wolno, przestrzegają przed takim sprawdzaniem, bo BYĆ MOŻE dopiero przyłożenie na 3s, 5s spowoduje uszkodzenie. Wiadomo, że instrukcje - ostrzeżenia muszą być na wyrost. Trochę się napinasz :) a ja rozważam, jakie jest przeciwwskazanie, podać prąd 12v skoro idzie 11v. Pozdro
  8. W tym opisie jest wzmianka, że przez pierwsze 2s. idzie prąd 11v. Więcej czasu niż 2s nie potrzeba na sprawdzenie czy żaróweczka zaświeci, więc na logikę te 12v z aku nie powinno spalić świecy - mylę się?
  9. Jasna sprawa z takim wyszukiwaniem i oczywiście według katalogu beru wychodzi GSE 101 dla M47N, lecz sprawa rozchodzi się o dopisek w tymże katalogu: "Technical Information: Take note of the software version !". Wzbudza to wątpliwość, czy sterowniki o tym samym numerze, nie wychodzą z różnym oprogramowaniem. Gdzie w katalogu Beru widać numery części BMW, bo nie umiem znaleźć? Wyniki jaki jest zwracany po wyszukaniu: http://beru.com/english/produkte/produktfinder.php?hersteller=BMW&modell=3+%28E46%29&typ=320+d&ktypnr=16201&action=step04 widać tylko numery beru: GSE 101 - 0 522 120 701
  10. Na pierwszy montaż idzie sterownik BERU GSE 101, lub inaczej: 0 522 120 701, tak więc czy kupimy ori w aso czy tego beru, będzie to dokładnie to samo (no może poza znaczkiem :)). Roger piszesz, że należy dobierać sterownik według VIN, aby trafić z softem. Możesz dokładniej opisać w jaki sposób to zrobić? Czy różnią się jakimś numerem katalogowym/seryjnym? Czy jest to możliwe poza ASO? Może ASO programuje nowy sterownik pod dany samochód? W takim wypadku czy da się to jakoś samemu zrobić poprzez DIS, lub inny program? Jeśli nie jest to kwestia programowania specjalnie pod dany egzemplarz, to rozumiem, że sterowniki te fabrycznie są wyposażone w różne oprogramowanie - jak je rozpoznać? W sklepach mają tylko numer części i nic poza tym. Pzdr
  11. Po liftingu również występuje. Sam sprawdzałem u siebie w 320d 2002r.
  12. Bardzo dziękuję za rozkodowanie poprzedniego numeru i jednocześnie proszę o rozkodowanie kolejnego: FY03252 Z góry dzięki.
  13. Również bardzo proszę o rozkodowanie CH22476 Z góry wielkie dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.