Skocz do zawartości

Krukol

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d

Osiągnięcia Krukol

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Klapki wszystkie sa:) wiec to raczej nie to...chyba bede musial sie wybrac do innego mechanika
  2. Witam, mam nastepujacy problem: w czasie jazdy padlo mi kolo pasowe przejechalem ok 30-40km akumulator padl i auto stanelo. 2 razy wyskoczyly komunikaty o wysokiej temp silniki i prosba o spokojna jazde, zatrzymalem sie sprawdzilem wszystko i niby bylo ok. Autko wrocilo na lawecie. Po wymianie kola pasowego filtra powietrza i oleju w silniku wystapil dziwny metaliczny dzwiek od ok.2300obrotow do 4000 (2400, 3000,4000 najglosniej). Autko powedrowalo do mechanika ktory wymienil rolki i napinacze, potem odme, wyczyscil zawor AGR, oczyscil chlodnice wymienil olej w skrzyni biegow (bylo go bardzo malo). Uznal ze to chyba turbina, wyslalem turbine do Jaworzna do turbo-tec przyslali ja z powrotem i powiedzieli ze jest uszkodzona zmienna geometria i jakies kolo kompresowe o ile dobrze pamietam. w Danmarze w poznaniu kupilem regenerowana turbine, po jej zamontowaniu dzwiek nadal wystepuje. Sprawdzono kolektor i rozrzad niby i wszystko jest ok. PROBLEM WYSTEPUJE TYLKO NA ROZGRZANYM SILNIKU GDY AUTO STOI PRZEZ PIERWSZE PIEC MINUT WSZYSTKO DZIALA TAK JAK NALEZY! CZY KTOS MA JAKIS POMYSL CO MOZE BYC TEgO PRZYCZYNA?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.