Skocz do zawartości

MBartek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 tds 1997

Osiągnięcia MBartek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, moje pytanie dotyczy obniżenia lub zmiany geometrii zawieszenia w f01. Ostatnio moja fka została delikatnie wizualnie poprawiona, ale zakładając koła na tył 20x10,5j et20 , sama felga minimalnie wystaje poza obrys karoserii - dosłownie 6mm. Poza tym, koła stoją pionowo co nie jest najciekawsze wizualnie. Pierwsze pytanie jest, czy ktoś obniżał takie auto, na czym to zrobić, co należy wymienić, czy dobre sprężyny wystarczą przy regulowanych amortyzatorach? Dodam, że zawieszenie tylne nie jest skrętne, ani pneumatyczne, jedynie amorki przód tył z regulacją twardości. Drugie pytanie co zrobić aby położyć koła zrobić tzw negatyw, czy da się to pościągać geometrią zawieszenia, czy raczej szukać jakiegoś wahacza górnego z regulacją?
  2. Czy ktoś jeszcze wgłębiał temat? Nie o wyjęcie bezpiecznika mi chodziło, a bardziej o mechaniczne rozłączenie przedniego napędu. W starych e30 taka operacja zajmóje 0,5h, a tu nie wiem czy jest w ogóle wykonalna.
  3. Witam, chciałem spytać czy ktoś poruszał temat możliwości odłączenia przedniego napędu w 330xd? Na łeb biorąc temat nie realny, bo wygląda na to że po prostym wyciągnięciu półosi, mechanizm zacznie przekazywać blisko 100% mocy właśnie na te luźno pracujące "koła", ale może jest jakoś inaczej, albo może jest jakaś możliwość wyłączenia elektroniki która tym steruje. Dodam że e46 jest po 2003r. Czy ktoś w ogóle słyszał o takim szalonym pomyśle?
  4. MBartek

    originalne felgi M5 18"

    Witam, mam do sprzedania oryginalne felgi 18" do BMW M5 e39. Felgi w b. dobrym stanie z oponami które sezon może dwa obskoczą. Z tyłu 9,5" szerokości opona 245/40 z przodu 8" 235/40. Felg mam 5 sztuk, dwie szerokie na tyłu i 3 węższe, jedna na zapasie jest z dziurawą oponą i spawana, lecz oczywiście nic na zewnątrz nie widać i daje się wyważyć. Chętnie zamienię na jakieś 15, 16 lub 17" z węższymi oponami, max 215. Felgi są aktualnie na aucie, możliwe do obejrzenia w okolicach Przemyśla (Podkarpacie). Czekam na propozycje, piszcie przez forum, lub gg: 2098505 (większość czasu siedzę na niewidocznym). http://www.speedyshare.com/files/29391096/20100706192.jpg http://www.speedyshare.com/files/29391119/20100706195.jpg
  5. Miałem taki problem miesiąc temu. Okazało się że ten mechanizm blokady kierownicy znajdujący się w stacyjce pękł. Objawy takie same, rozwiązanie to wymiana stacyjki, albo wyrzucenie tego mechanizmu efekt to brak blokady kierownicy. Żeby to zrobić musisz pościągać plastiki i kierownicę (odepnij akumulator) do tego będziesz potrzebował kluczy z gwiazdką. musisz odkręcić i odczepić wszystko żeby wyjąć stacyjkę. Ten mechanizm jest na wierzchu, wiec zobaczysz co się stało. Ja u siebie dla bezpieczeństwa wyjąłem cały (żeby nie zblokował w czasie jazdy). Nie jest to taka straszna robota, spokojnie dasz sobie radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.