Skocz do zawartości

ron2n

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30

Osiągnięcia ron2n

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. okazalo sie jednak ze krzyzal ma luzy. Czy zna ktos jakis sposob na wymiane tego elementu? Macie moze jakies porady z fotografiami?
  2. ron2n

    benzyna brzmi jak diesel

    Odpalilem autko po godzinie 16tej gdy mialem w okolicach -5C i to "klepanie" ustalo po 2 sekundach. Co myslicie nad zmiana oleju na 5w40?
  3. ron2n

    benzyna brzmi jak diesel

    Witam serdecznie Odrazu napisze ze posiadam e30 318IS m42 z 1990 roku. Gdy dzisiaj rano odpalilem auto uslyszalem dziwny klekot spod maski, prawie jak w diesel'u. Temperatura na zewnatrz byla w okolicach -10C. Po dwoch minutach ten dzwiek ustal. Czym moze byc to spowodowane, czy jest to grozne dla auta i jak temu zaradzic? Pozdrawiam
  4. Bmw e30 1990 318is silnik m42
  5. Ostatnio po odpaleniu silnika slychac piski, ktore po jakims czasie ustaja. Mysle ze za te piski bedzie odpowiedziakny alternator ale czy to moze wplywac na prace silnika?
  6. Witam wszystkich Pytanie jak w temacie dotyczy falujacych obrotow. Po odpaleniu silnika mam chustawke pomiedzy 1000~1300obr. Gdy silniki nabierze temperatury 90°C obroty sie stabilizuja do 900. Gdyby to bylo problemem to jakos poradzilbym sobie ale co mnie wczoraj zaskoczylo to to ze gdy silnik pracuje rownomiernie na 900 obrotach a ja wlacze dmuchawe, opuszcze szybe czy otworze szyberdach to obroty spadna do 800~900 po czym wskakuja na 1100~1200 i faluja pomiedzy 900~1100. Wyglada na to ze uzycie elektryki wplywa na prace silnika. Mieliscie moze taki problem? Macie jakies pomysly gdzie szukac problemu? Dla sprostowania wszelkich niejasnosci dodam ze mam elektryczny szyby i elektryczny szyberdach:)
  7. Witam wszystkich Mam pytanie odnosnie czyszczenia wyzej wymienionych podzespolow. Czytalem ze nadaje sie do tego benzyna ekstrakcyjna. Czy moge uzyc do tego spirytusu i czy bedzie odpowiedni aby usunac wszelkie zabrudzenia z w/w czesci?
  8. Pytanie tak jak w temacie. Prosilbym rowniez o odpowiedz czym charakteryzuje sie zuzycie tej czesci.
  9. Witam wszystkich serdecznie. Tak jak w temacie, jakich kluczy uzywacie do swoich e30tek, jakie marki kluczy polecacie? Co sadzicie o Proxxon i Bahco? Pozdrawiam.
  10. Tak wiec powtarzam pytanie, czy ktos z Was wymienial ten gumowy element i moze mi podpowiedziec jak sie za to zabrac?
  11. Mowiac o krzyzakuukladu kierowniczego masz na mysli te gumowa tarcze, o ktorej pisal Kriss_Lodz?
  12. Znalazlem w jednej z ksiazek typu "sam naprawiam" troche na tego amortyzatora. Byl montowany w BMW E30 316 i 318. Wg autora "...uszkodzenie tego amortyzatora objawia sie drganiami i uderzeniam kola kierownicy na wyboistej drodze." W moim przypadku czuje jak kierownica przenosi wyboje na drodze ale dochodzi do tego odglos uderzen. Wracajc do tematu tej gumowej tarczy, o ktorej pisal Kriss_Lodz. Czy ktos to wymienial i moze mnie poinstruowac jak sie za to zabrac?
  13. Orientujesz sie moze jak to wymienic, badz masz jakis link z instruktazem do wymiany tego? Mo i pozostaje jeszcze kwestia amortyzator ukladu kierowniczego, czy moze byc winowajca tego stukania kolumny na wybojach?
  14. Kriss_Lodz czy moglbys mi powiedziec, ktory jest to element w ponizszym katalogu? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/318is-M42/RHD/M/1990/browse/steering/
  15. :)Wybojami powiadasz.... :D Zapewne...tylko ze to drzenie jest dosc slyszalne... slychac stuki w okolicach kolumny kierownicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.