Skocz do zawartości

camel1010

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2006

Osiągnięcia camel1010

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, kwestia czy coś z tego zrozumie....
  2. Witam ponownie, buczenie i drżenie jest w dalszym ciągu. Przy remoncie silnika dół był ruszany. Profilaktycznie wymienilismy panewki. Kolega Roger nysa zasugerował mi również te wałki rownowazace. Podesłał również filmik na którym tak jakbym słyszał własne auto. Auto jedzie jak po tarce, buczy jak sportowa wersja. prośba do kolegow: potrzebuje dokładna instrukcję, procedure serwisowa jak te wałki ustawic. Ma ktoś może. ..?? Lub zdradzi tajemnice..??? Silnik to 2.0 diesel wersja 163KM kod silnika M47N2 Pozdrawiam
  3. Nikt nie pomoże. . Podmiany dwumasy na starą niczego nie poprawilo
  4. dpf wydłubany 200tys km temu, do tej pory nie było takiego wycia. łączniki całego dolotu sprawdzone, nigdzie nie sadzi. W poniedziałek wracamy do starej dwumasy i sprzęgła. Może to Valeo jest takie głośne...
  5. Witam wszystkich, mam problem a mechanik który robił auto powoli rozkłada ręce. Problem w tym że auto po remoncie strasznie buczy jakby miał tłumik sportowy lub dziurawy wydech. Taki dźwięk wydobywa się z mojego auta przy dodawaniu gazu oraz jeździe. Podczas jazdy obecna do tej pory cisza przepadła, jest buczenie i delikatnie wyczuwalna i słyszalna wibracja. ( słyszalna ponieważ miedziaki w popielniczce brzęczą.) W aucie było robione: Pierścienie, panewki, (dwumasa+sprzęgło+docisk+łożysko całość Valeo), regenerowana turbina, głowica, blok również planowany, powrócił oryginalny nowy kolektor z klapkami, pełne uszczelnienie silnika skrzyni wału, czujnik poziomu oleju hella, pełne ofiltrowanie marki mann. auto przepatrzone już kilka razy, wszystko dokręcone, nie ma lewego powietrza, filtry szczelne. wszytko zakładane nowe, Na chwilę obecną turbo wraca do poprawy a dokładnie na regulację ( późno wstaje ) Wyszedł błąd sądy lambda ale ona zbędna podobno przy wydłubanym dpfie i katalizatorze Ma ktoś pomysł co mogło nie zagrać po złożeniu auta do kupy..???
  6. Nie mam info, to już jest moja 2 naprawa poprzednia nie przetrwała roku. Wydaje mi się że mechanik coś zwalił, Czy jest jakaś procedura na dokręcenie głowicy..?? rocznik auta to 2005 grudzień
  7. Koledzy, potrzebuję pilnie informacji. jaką siłą dokręcić głowicę w e91. Silnik diesel 2.0 163KM symbol M47N2. W przeciągu roku to już moja druga naprawa głowicy. podejrzewam że mechanik za mocno przykręcił przy pierwszej naprawie i walnęło znowu. Czy po naprawie po jakimś tam przebiegu powinno się sprawdzić dociągnięcie śrub ?? Jakieś dodatkowe uwagi przy skręcaniu tego do kupy... Z góry dzięki
  8. dzięki za pomoc, niestety nigdzie nie mogę namierzyć gniazda które jest w lewym przednim słupku. Dokładnie tego w które podpinamy całą instalację drzwi. pomożesz..??
  9. Mam mały problem. Jakimś sposobem dostała się wilgoć do gniazda wiązki przewodów drzwi-lewy słupek. Kostka skorodowała, kilka pinów odpadło przy rozbieraniu. Moje pytanie gdzie można dokupić to całe łącze gniazdo ze słupka plus wtyk idący od wiązki drzwi. Wszystko padło, szyby, lusterka głośnik a może ktoś ma coś takiego na zbyciu..?? będę wdzięczny za kazdy rodzaj pomocy.
  10. 4 lata temu kupiłem swoją pierwszą e91, wiadomo człowiek szczęśliwy i zrobiłby dla auta wszystko tak więc kupiłem wszelkiego rodzaju kosmetyki dodatki i inne pierdoły. Nadgorliwość skusiła mnie do zalania czegoś do baku. Wlałem srodek czyszczący układ paliwowy STP czarna butelka. Powiem tak, nigdy więcej. STP syfilis jakiego mało, po zastosowaniu padły mi 2 wtryski :/
  11. Witajcie, Odgrzewam starego kotleta :) Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera. Zamyka bez problemu natomiast nie otwiera, cycek blokujący nie podnosi się do góry. Drzwi pasażera od wczoraj otwieram z klamki :/ Czytałem różne posty i wychodzi na to że to najprawdopodobniej wina zamka. Mógłby ktoś na schemacie pokazać mi o jaki element chodzi..?? Temat dotyczy E91 320D Aha jeszcze jedno, podpowiedzcie jak bezinwazyjnie zdjąć boczek drzwi..?? na co uważać aby nie połamac jakiś spinek zatrzasków. Dzięki za pomoc
  12. Widzisz mam ten sam problem chciałbym to zrobić i za każdym razem tracę zapał, nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć :) chyba oddam auto do warsztatu który robi szyberdachy. boję się ze zostaną mi graty na drugi :/
  13. W dniu dzisiejszym mój problem zlikwidował Roger czyli Krzysiek z Nysy. Nie chcę mieszać i gadać głupot ale problem nie dotyczył lewego powietrza czy złego montażu turbiny. O ile się nie mylę problem tkwil przynajmniej u mnie w sterowniku turbiny. Sterownik dostrojony i buczenia przy puszczaniu gazu brak. Napisz do Krisa, dopytaj.
  14. U mnie też puka na dołach, niestety sam sobie narobiłem tego bigosu. W zimę na przymarzniętym szyberdachu wcisąłem uchylanie, cos strzeliło i od tamtej pory wali na dziurach. Nie wiem co pękło lub się ułamało. na oko nic nie widać.
  15. Podpinam się pod temat, od kilku dni moje ucho drażni również ten dziwny dźwięk, to buczenie dudnienie czy tarcie, nie wiem jak to nazwać. Te dziwne odgłosy pojawiają się przy odpuszceniu gazu, kiedy spadają obroty Na filmiku kolegi doskonale to słychać. Co to qrna jest, co się zwaliło Spotkał się ktoś z Was z czymś takim..?? Ja w odróżnieniu od kolegi regenerowałem turbinę jakieś 2 miesiące temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.