Skocz do zawartości

e34525ifan

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i szatan!

Osiągnięcia e34525ifan

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. e34525ifan

    WODA INSIDE! POMOCY!

    Witam. Przesledzilem wszystkie dotychczasowe tematy dotyczace problemu jakim jest mokra podloga wewnatrz bmw. Zawsze po deszczu z tylu mam naprawde solidne kałuże. Jednak wczoraj i woda zebrala sie pod nagami pasażera przód. Wymienialem boczki i uszczelnialem mate wygłuszającą dosc solidnie. Mimo wszystko woda po deszczu dalej sie pojawia. Nie mam korozji jednak powoli zaczne sie martwic jesli woda dalej bedzie podchodzic. Mimo wywierconych otworów w podlodze woda samoistnie nie splywa. trzeba jej pomoc. Probowalem juz chyba wszystkiego. A nawet rzaden mechanik w mojej okolicy nie jest w stanie podjąc sie tego wyzwania gdyz JEST TO NIEOPLACALNE. Pilnie proszę o pomoc! Jak sprawic zeby woda nie dostawała sie do wnetrza mojego auta? HELP!
  2. Po nieudanych próbach podanych w pierwszym poście, próbowałem różnego rodzaju specyfików od wd-40 na silikonie w sprayu kończąc. Bezskutecznie. Natomiast ulgę moim mękom przyniósł "SMAR DO ŁAŃCUCHÓW (penetrator) W SPRAYu". Przepsikałem nim wszystkie elementy ruchome drzwi jak ograniczniki drzwi, zawiasy itp oraz USZCZELKI. Wiem, że smary niszczą gumę ale w tym momencie w samochodzie nie słychać absolutnie żadnych drażniących odgłosów! Przypomnę ze auto mocno twarde i kapeć malutki! Póki uszczelka żyje można stosować bo i tak komplet uszczelek na 4 drzwi to wydatek max 20zł na szrocie i wymiana 15min. Jeśli ktoś ma ten sam problem polecam sprawdzony przeze mnie sposób. Dalszego rozwiązania nie szukam gdyż to mi w zupełności wystarczyło :wink: ps. maxym01: chcesz pomóc (bo po to jest to forum) czy raczej hejterujesz nabijając sobie posty?!
  3. O które rygle dokladnie chodzi? w jakim miejscu sie znajdują?
  4. Witam. jestem nowym uzytkownikiem więc przepraszam jesli temat byl juz poruszany. Nie mogę bynajmniej takowego zlokalizowac. Posiadam BMW E34 525i M50B25 rok 1990. Dodam ze kola 18" 225/45 (przód tyl) + obnizona przód (-60) tył (-40) i sportowe amortyzatory. Autko dosc sztywne. Niebawem zaaplikuje rozpórkę klielichów przednich co by usztywnic budę. Moj problem polega na tym ze na nawet malych nierównościach w okolicy (tak jakby) pomiedzy przednimi a tylnymi drzwiami zwłaszcza od strony kierowcy występuję skrzypienie. Smarowalem juz bardzo dokladnie uszczelki silikonem w sprayu. Wymienilem nawet tylne boczki na bardzo malo zuzyte oraz wszelkie uszczeki drzwi -wszystkie partsy z rocznika 1995/96. niestety problem wciąz wystepuje. mimo ze wnetrze wykazuje wręcz idealny stan! Bardzo jest to denerwujące i frustrujace. Prosze o porady jak mozna zniwelowac ten defekt. Dodam ze koledzy posiadaja inne e34 na gwintowanych zawiasach i ich wnetrze nie wydaje rzadnych odglosów. Prosze o porade! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.