Skocz do zawartości

karolus

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wkrotce E46 328 lub Z3 2.8

Osiągnięcia karolus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dlaczego bok od strony kierowcy? z ta kontrolka to chodzi mi o to czy mozna jakos sprawnie sprawdzic czy ta sa wieksze koszta czy tylko jakis czujnik/kabel/itp ? podpiac pod komp pewnie najprosciej ale czy wtedy bedzie wiadomo o co chodzi czy wyskoczy 'blad kontroli trakcji' ?
  2. Jest sprawa: znalazlem rodzynka sie wydaje http://www.pistonheads.com/sales/1725856.htm jes jedno zdanie ktore zwraca moja uwage: "Last summer the traction control light came on and I have not had it reset so at present it does not work." czyli kontrolka kontroli trakcji sie swieci, trakcja nie dziala i nie wiadomo ocb. co to moze byc, zaczynajac od najlepszego scenariusza a konczac na najczarniejszym? :roll: jakis tylko czujnik czy wieksza elektronika, jak to ejst w z3? pozdrawiam
  3. w sumei to ja tez robie OT zamieszczajac te linki, wiec nastepny puszczam w dziale [Z3] Plan zakupu i prośba o ocenę sztuki z aukcji i prosze o porade bo jest konkretny!!! :8) a temat do zamkniecia.
  4. co do tej m, to cena jeszcze wzrosnie i to pewnie sporo - to aukcja i jeszcze 7 dni do konca. jakbym byla za 4000funotw kup teraz to juz bym tam byl :lol: a macie moze gdzies rozpiske tych lampek serwisowych, co trzeba niby zrobi jak sie swiaca 3 co jak dwie itp. wiem ze latwo je pewnie wyzerowac ale przyda sie i tak to wiedziec. pozdrawiam
  5. Panowie a w tej co to znaczy ze "swieca sie jeszcze 3 z 5 kontrolek serwisowych" :?: "LAST SERVICED AT 63K AND STILL HAS THREE OF THE FIVE SERVICE INDICATOR LIGHTS ON DISPLAY" http://cgi.ebay.co.uk/1997-BMW-Z3-2-8-BLACK-/170490018992?cmd=ViewItem&pt=Automobiles_UK&hash=item27b1ff3cb0
  6. piotres ladna, ale jest jakies 400km odemnie wiec odpada z przyczyn technicznych :|
  7. dzieki za odpowiedzi. No to ladnie, wlasnie troszke mnie to zdziwilo bo myslalem ze we wszystkich samochodach an swiecie ma byc 800 i kropka :lol: da sie znalezc ladna i nie skatowana trojke cz z3 z duzym silnikiem (w UK!) bo tu mozna latwo sprawdzic bezwypadkowosc, wiekszosc takich samochodow (tzn. czyli z duzymi silnikami) jest serwisowana przez cale swoje zycie w bmw i co najlepsze czesto jest uzytkowana przez pizd......ych anglikow ktorzy kupuja sobie fure tylko dla lansu i nawet nie wiedza o co chodzi :norty: z drugiej strony handlarze coraz czesciej kreca niczym turcy w niemczech :| Piotres, czemu zmieniam na niemca? mx-5 mi sie znudzila chociaz to GENIALNY samochod :cool2: , zakochalem sie w roadsterach a na marzenie Honde s2000 mnie nie stac wiec kolejny wybor padl na z3. zawsze wszystkim powtarzalem ze jak samochod to tylko i wylacznie japonski ale......zobaczymy czy bede powtarzal dalej za rok. platinum_boy, kierownica nie po tej stronie jak lda mnie a szkoda :mad2:
  8. nie wiem ktory vanos, rocznik 98 z ogloszenia ponizej :roll: http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/cars/BMW+Z3/Ne-2-4-5-6-7-8-27-44-49-53-61-64-67-103-133-146-236,N-11-19-43-62-119-240-4294965831-4294967078/advert.action?R=201022360085689&distance=16&postcode=hu9+1fb&channel=CARS&make=BMW&model=Z3&min_pr=3000&max_pr=5000&max_mileage=100000&vehicleYearOfManufacture=1998&vehicleRegLetter=R ja to jestem zielony w temacie bmw, stad tez ostro sie zdziwilem na takie obroty rzedu 600 gdzie we wszystkich japoncach mialem kolo 800 :shock: widac to normalka, w tym egzemplarzu sa tylko troszke za niskie + te falowanie ale to moze byc jakas blahostka typu lewe powietrze itp co nie zmienia faktu ze wymaga zajrzenia a mi sie to nie usmiecha przy tej cenie, a koles nic a nic nie chce zejsc. a co do kompresji, to widzialem e36 co prawda 318 zajechane jak sandaly mojzesza, z kompresja jednocyfrowa. myslisz ze nie ma zajechanych 328? moze nie w tym przypadku z tej aukcji ale nauczony doswidczeniem wole dmuchac na zimne ;) pozdrawiam
  9. Witam wszystkich po raz pierwszy ! Planuje upolowac jakies ladne z3 koniecznie 2.8, po posiadaniu mazdy mx-5 inny silnik nie wchodzi w gre :) Dzisiaj bylem ogladac jedna, wszystko ladnie pieknie tylko ze obroty na luzie to ok 550-600 i faluja na rozgrzanym silniku....niestety byl juz rozgrzany jak przyjechalem wiec nie wiem jak jest na zimnym. Zamierzam wybrany egzemplarz zawiezc na pomiar kompresji ale nie mam zamiaru sprawdzac wszystkich po kolei bo zbankrutuje! (mieszkam w uk :roll: ) Szukalem na forum ale kazdy pisze co innego, jeden ze ma byc 600, inny min 800 ale o tym silniku nikt nic nie pisal :roll: idealnie by bylo zobaczyc fotke jako ze ciezko troche stwierdzic na tym liczniku czy jest tam 600 czy 700! pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.