Skocz do zawartości

pucza

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528 97' TIPTRONIC

Osiągnięcia pucza

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, odebrałem wczoraj autko od mechanika i jak narazie zrobiłem 100km po mieście i hasa aż miło,wskazówka stoi sztywno na połowie i nie dryga nawet,więc chyba taka operacje warto było przeprowadzić ;) pozdrawiam
  2. Bloku nikt nie sprawdzał i nie wyrkręcał ale podejrzewam że nic mu sie nie stało(oby),nagwintowywał majster w silniku w srodku auta,jest to dosyc porzadny gosc starszy,zna sie na robocie,do tego to znajomy mojego szefa także na mine by mnie nie władował, krzywizna jest jak sie wkreci kawałek śruby i przyłozy do niej kątownik to delikatnie odbiega ale to delikatnie mowie no po prostu nie dało sie tego inaczej zrobic,no nic jutro majster ma wolne bo mowi ze ma juz dosysc tego samochodu po tych wszystkich operacjach a pozatym ma jakis wyjazd i na poniedziałek powiedział że złoży to,także zobaczymy czy będzie hasać.śruby juz wydaje mi sie że są wkrecone także nie wiem czy on tam dał klej jakis ale wątpie,facet wie co robi :) mam nadzieje :) W Safranie też wymieniałem uszczelke ale nie wiązało sie to z tak skomplikowanymi operacjami... ale coz wszystkiego trzeba spróbowac :D pozdrawiam
  3. A mógłbyś powiedzieć gdzie taki klej kupic w jakiego rodzajuz sklepie?? nie mieszkam w dużym mieście także nie mam jakichs specjalistycznych sklepów??
  4. I o taką odpowiedź własnie mi chodziło:) Kurde no juz mnie to denerwuje urwanie głowy z tym autem jeszcze dziś sie okazało że trzeba w tych śrubach co zamówiłem łebki obtoczyc bo tam sa takie podkładki pod łebkami i mają 24 średnice a tam potrzebna 21,ale na szczęscie szybko znalazłem konkretnego majstra co sie szybko z tym uporał,jedyne czego sie obawiam to to że przy gwintowaniu zdaję się wszystko przy nakrecaniu było równo a jak sie wkreca śrube i przykłada kątownik to jest delikatnie że przekrzywione ale to naprawde minimalnie także w poniedziałek dam znać co i jak bo mam auto do odbioru na poniedziałek :) szczerze mowiac to sie nie spodziewałem ze te silniki to tyle z nimi problemów ale jak zacząłem czytać troche na temat bmw to przeróbki delikatne chyba wprowadza każdy ...No nic napewno opiszę jak sie lata autkiem po tej wymianie i czy wogóle sie lata:)
  5. Śruby zamowilem w inter carsie od citroena c5 2.0 HDI mają taki sam skok gwintu ale są średnicy 120 a oryginalne 100 jak już pisałem,głowica już przewiercona,blok też,jutro gwintowanie i pomału składanie. poinformuje jak to się będzie zachowywać... komentarze w stylu trzeba było od anglika kupic silnik to darujcie sobie ludzie bo jak pisałem to jak bym wiedział że to taki meksyk wyjdzie z tym to bym sie nie czaił wogóle tylko odrazu zamowil silnik...interesuje mnie czy ktos to robił i czy to zdało egzamin na dluższą mete bo spać po nocach nie moge . pozdrawiam
  6. jakbym odrazu wiedział że bedzie tyle problemów to bym tak też zrobił...
  7. Witam, Posiadam BMW E39 528 (od 3 tyg z tego tydzień już stoi:( ) Jest to moje pierwsze Bmw i pierwsza taka poważna naprawa,otóż po 2 tyg użytkowania zagotowała sie,wymieniłem termostat i wiskoze,niestety nie pomogło, diagnoza: uszczelka pod głowicą... Mechanik mi to wszystko rozebrał,głowice zawiozłem do sprawdzenia szczelności i planowania do zakładu który sie tym zajmuje,powiedzieli że głowica jest szczelna i splanowana i żeby zakładać i sie cieszyć z jazdy.Zawiozłem głowice do mechanika,przy okazji kupiłem uszczelke bodajże firmy GOETZE i dzis wział sie do pracy. Niestety przyjechał do mnie z wiadomością że trzeba wymienic wszystkie śruby w głowicy bo słabo trzymają i jak sie nagrzeje silnik to mogą puscic a że 2 szt ktoś już wymienił wcześniej, oryginalnie są 100 a wymienione są na 120 to postanowiłem zamówić komplet śrub takich samych jak te co ktos juz wymienial ale boje sie że to po prostu zbyt skomplikowana operacja dla silnika i że nie będzie jeździł po prostu po takich przeróbkach... Wcześniej jeździłem Renault Safrane 2.5 20V w sumie nic sie nie działo z renią,następnie mercedes E280 okularnik a teraz zmieniłem na bmw i po prostu ręce mi już opadają z tym silnikiem,nie wiem czy nie lepiej wymienić na inny tylko to wiąże sie z kolejnymi kosztami a juz i tak sie wyczyściłem na to wszystko... Może ktoś robił coś takiego u siebie i ma jakieś doświadczenie w tym kierunku bardzo proszę o rade co robic i czy to wogóle będzie działac...Dodam że robię to dla siebie bo poza tym silnikiem bmw jest w stanie no idealnym,zero ryski,kolor niebieski piękny,od 3 lat jezdzi na gazie sekwencji,to chyba tyle. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.