Skocz do zawartości

Swme25

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Swme25

  • Urodziny 31.10.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i 04/1998
  • Lokalizacja
    Nowa Święta
  • Zawód
    Elektroenergetyk

Osiągnięcia Swme25

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Spoko luz jakby co to pisz :-)
  2. Noo to pozytywnie ale jak się znów dziadostwo rozjedzie to trzeba by chyba sprawdzić co tam piszczy. Jesli elektrycznie (tzn wykonując testy inpą) zegar sie skalibrował no to raczej mechanika układu w gre nie wchodzi a problem leży po stronie elektrycznej, oby było dobrze, czego Ci życzę kolego :)
  3. Błąd pracy Vanosa pokaże tylko jakiś program typu Life Data bo dane muszą być odczytywane na bieżąco podczas pracy auta :) W inpie były jakieś testy ale nie ogarynałem ich :) bo w zasadzie auto mi jeździ :)
  4. Moje założenie jest troszke inne :) jeśli auto jest zrobione na beznzynke to benzynke trzeba do niego lac :) sa gusta i gusciki, to falowanie wg mnie to Vanos, skoro rozgrzewa sie na benz i faluje to nie moze byc przeplywka, miałem identycznie :) a silniki mamy chyba te same :) modelowo :) Zreszta zawsze mozna odpiąć przepływkę i niech się dogrzewa w trybie awaryjnym. Wtedy wyjdzie szydło z worka. Pojawi się błąd, ale zostanie on w pamięci po podpieciu przepływki po próbie.
  5. Hmm tak jak piszą koledzy w tym wypadku musiało się przestawic a mocowaniu skoro wychodzi za skale to napewno cis sie przestawiło
  6. W zasadzie gaz i BMW to zawsze były problemy, ale to falowanko na dogrzewaniu silnika mialem a jeżdże tylko na benzynce, faktycznie elektronika sond i przepływki może szaleć bo skład spalin po gazie jest inny poza tym komp wykazał by uszkodzony przepływomierz. Chyba że dupne emulatory są zastosowane, warto tez sprawdzic do jakiej mocy silników jest Twoja instalacja, ostatnio rozmawiałem z gostkiem który zamuje się gazem w autkach i naświetlił mi troszkę jak to jest z tymi instalacjami.
  7. Jeśli faluje jak jest zimny i aż do nagrzania to mogą być uszczelniacze na vanosiue do wymiany, było już o tym na forum, co do błędów to sprawdź cewki zapłonowe czy nie świeca jak neon na domu publicznym, ja miałem to samo jam mi super aso silnik umyło nie wysuszyłi do końca, porobiły się ścieżki w cewkach, a co za tym idzie iskra zamiast na świecy gineła gdzies w karoserii i komp pokazywał dokładnie blad sondy, co do falowania obrotów to polecam prócz Vanosa sprawdzić odmę wraz z wężami. Mi silnik też falował podczas nagrzewania po wykonaniu wszystkich powyższych operacji falowanko ustało. :) Podstawa to kumatego mechaniora znaleźć.
  8. Spóbuj zresetować zegary testem bodajże nr. 20 i zrób test zegarów testem nr. 2 w trybie diagnostycznym. Jeśli wskazówka pędkościomierza wychyli sie w zakresie od 0 do 250 to mechanicznie powinna byc sprawna. Pytanie czy po wyjęciu kluczyka też blokuje sie na 40 km/h??
  9. Racja Racja :) miał bym tourasa to i może został bym przy benzynce. Niestety z racji powiększenia rodzinki muszę pomyśleć o lotniskowcu a fregatę zostawić w porcie :)
  10. Zgadza się ale jak ktoś umie jechac to i Turbodziura nie straszna :)
  11. Szukam Touringa :), koledzy zainteresowali mnie tematem e 38, muszę oblukać temacik, co do silnika najlepiej jak by był to 3.0 D :)
  12. U mnie jest tak, póki co muszę do Kobiety pokonywać 60 kM w jedną stronę. Jeżdżąc spokojnie a nawet z tempomatem metodą prób i błędów w 328 nigdy nie spaliło mi mniej niż 10 l średnio na 100 km, tym samym przykładowy 525, spalił już tej ropki mniej na identycznej trasie - bo wychodziło ok 8,4 l na 100 km. W zasadzie po dłuższych przemyśleniach to względy ekonomiczne ( co do zużycia paliwa) są raczej na drugim miejscu, najważniejsza jest przestrzeń użytkowa w aucie a touring ją ma :).
  13. Jak narazie zaczynam sondować rynek :) Zgodzę się z tym że pchanie się w diesla wiąże się z pewnym ryzykiem, zawsze uważałem że życie jest za krótkie aby jeździć właśnie dieslem, myślę jednak że z czasem uda się znaleźć jakiś dobry kompromis co do ceny i jakości :) E 39 już od pewnego czasu mi się podobała i jednak chiał bym spróbować :), co do E 38, to mało niestety wiem o tym modelu :(
  14. Być może popełniłem błąd w opisie modelu, mam wersję sedan (limousine) 2,8 l z 1998r., sądziłem że jest to Ci, dzieki real OEM i numerowi VIN poprawiłem błąd, dzięki za upomnienie kolego :), a teraz wróćmy do tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.