Skocz do zawartości

dakin11

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i M43B16 1997

Osiągnięcia dakin11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy uzyskałbym od was pomoc dotyczącą kodu do radia?. Kupiłem E36 z oryginalnym radiem ale niestety nie mam kodu, czy byłby ktoś w stanie wygenerować jego ?. Radio BMW BUSINESS RDS PH7850W1380679 Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  2. A zauważyłem że spaliny mają dziwną woń tak jakby jajka, dużo siarki,
  3. Witam Posiadam BMW E36 z silnikiem M43B16 1.6 97r. Od połowy lata ubiegłego roku zauważyłem że zaczyna ubywać mi płyn chłodniczy przez pewien czas myślałem że to coś przypadkowego i omijałem temat, i po jakimś czasie sprawdziłem ponownie i okazało się że przestał ubywać. Ale najgorsze zaczęło się w zimą, auto aby mogło się nagrzać do końca niebieskiego pola na wskaźniku potrzebowałem przejechać ok 10 km jak już minęło to pole temp rosła normalnie, ale najgorsze było to że jak włączyłem nawiew to temp potrafiła spaść albo nie wzrastać przez pewien czas. Myślałem że to termostat i został wymieniony, ale problem dalej nie ustał dalej strasznie długo się grzeje. Do tej pory próbuje zlokalizować usterkę ale nie daje to skutku. Dzisiaj spojrzałem pod korek wlewu oleju i ku mojemu zdziwieniu okazało się że jest jasnobrązowa maź, czyli woda z olejem ;/ ściągnąłem pokrywę żeby zobaczyć jak dużo jest tej mazi, jest ona tylko na pokrywie a na reszcie nie ma nic, a jakieś 3 mies temu nie było nic. Może wiecie co ma wspólnego niedogrzewanie z mazią pod pokrywą ?. Dodam tylko że latem odstawiłem auto do kumpla mechanika w celu uszczelnienia, przedniej i tylnej pokrywy rozrządu bo ciekł olej. Czy tam może coś poszło nie tak ? czy tam jest taka możliwość aby woda dostawała się do oleju ? czy może jak myślę że uszczelka pod głowicą. Ale czemu długo się nagrzewa to mnie zastanawia. Temp jak dojdzie do połowy wskaźnika to nie przekracza ani nie spada, tylko spada gdy wezmę klima tronic na 32 stopnie i na max wentylator, wydaje mi się że nie powinno tak być. Dzisiaj wymieniłem płyn chłodzący na nowy i wlany jest do stanu zobaczę czy będzie ubywać. Proszę o jakieś wskazówki albo może jakieś wyjaśnienie. viewtopic.php?f=68&t=120678
  4. Witam okazało się że winą tego było zbyt niskie ciśnienie na listwie ok 0,2 bara po wymianie pompki wszystko wróciło do normy, nie wiem czemu ale pompka się rozszczelniła :/ Pozdrawiam i zamykam temacik
  5. Witam Jestem posiadaczem od niedawna tego autka. Jechałem sobie na zakupy zgasiłem go i poszedłem, gdy wróciłem chciałem normalnie uruchomić silnik ale się nie dało. Po dłuższym męczeniu się z zapaleniem w końcu zapalił, ale silnik nie pracuje równo to znaczy gdy dam mu więcej na pedale przyśpieszenia to tak jakby się dławił:/ a żeby mógł się wkręcić na obroty to trzeba naciskać pedałem tak jakby to był silnik na gaźniku :/ jak tego się nie zrobi to zgaśnie całkiem. Nie wiem o co chodzi. W aucie jest zamontowany gaz ok1 miesiąca i na gazie silniczek ładnie pracuje na wolnych i ładnie przyśpiesza. Byłem na diagnozie ale diagnosta się śpieszył i dokładnie mi nie powiedział co i jak, ale wykrył błędy przepływomierz i lambdy, z przepływomierzem może być tak że ten błąd powstał z mojej przyczyny bo rozpinałem wtyczkę od niego aby sprawdzić jak chodzi i faktycznie na benzynie uruchomił się bez problemu ale nie wchodził dobrze na obroty po podpięciu z powrotem wtyczki silnik zaczął kulać. Pojechałem po przepływomierz sprawny, i wymieniłem ale to nic nie pomogło, ten sam obiaw. Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być :/ może zbyt niskie ciśnienie na listwie wtryskowej ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.