Skocz do zawartości

Piotrek 530d

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530D 2001r

Osiągnięcia Piotrek 530d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Wreszcie wiem co było źródłem braku mocy w moim aucie-uwaga mądrale piszący o wróżeniu z fusów itp : PODŁĄCZAŁEM AUTO POD KOMPUTER 2 RAZY W WARSZTACIE SPECJALIZUJĄCYM SIĘ W BMW ( nie będe podawał nazwy - okolice Piaseczna) , I NIC TO NIE DAŁO!!!!!!!! Mili Państwo z warsztatu chcieli mnie naciągnąć na wymianę wtrysków ,no bo skoro nie turbo , to może znów wymienimy coś kosmicznie drogiego. Na szczęście odpusciłem sobie test wydajności wtrysków - faktytczną przczynę spadku mocy znalazł dopiero polecony przez kolege specjalista od BMW z okolic Wejcherowa - WINNE BYŁY 2 RZECZY : pompa liniowa i przepływomierz , który to podobno należy wymieniać tylko i wyłącznie na oryginalny(tak też zrobiłem). Reasumując- auto jezdzi zupełnie inaczej , a do wspomnianego na początku warsztatu raczej już nie pojadę.....
  2. Witam! Wymieniłem dziś turbosprężarkę -tak jak mi radziliście Wy i wszyscy ludzie z którymi rozmawiałem na nową Gatetta - koszt : 3730zł + oleje z filtrami ( polecam sklep na Szyszkowej w Warszawie mają super ceny) no i oczywiście wspomniany filtr odmy. Rzeczywiście mechanicy zapomnieli mi tego założyć , wręcz mówili ,że auto dymi ,ale się przedmucha jak pojeżdże,hheehhhehehehehe. Dziwnym trafem po założeniu nowego filterka auto przestało dymić- tzn troszke dymi bo wiadomo,olej w wydechu, ale nie robi już mgły na ulicy. I na koniec najważniejsze - teraz Beema jezdzi jak marzenie :-)
  3. Już wiem co się stało - w sobote w aucie padło turbo.......
  4. Najpierw nie wiadomo dlaczego zaczęła świstać , chwile później samochód stracił moc i zaczęła rzęzić. Oczywiście nie jezdziłem juz autem. Pan z serwisu na Obozowej powiedział mi przez tel że to prawdopodobnie wirnik,i że się nie opłaca regenerować , ale kazał mi ją wymontować , przywieźć i pokazac- i z tym mam największy problem!!!!!! Do którego warsztatu nie zadzwonie chcą mnie umawiać na przyszły tydzień bo jest dlugi weekend ,( Może znacie Koledzy kogoś , kto by mi to zrobił? Pozdrawiam
  5. A ile Cię kosztowała nowa turbosprężarka?
  6. Dziekuję ci Kolego , na marginesie powiem Ci , że właśnie tam zamierzałem się udać :-)
  7. Witam! Mam do was Drodzy Koledzy pytanie: czy możecie mi polecić jakis dobry i w miarę możliwości niedrogi warsztat w którym można zregenerować , lub też kupić zregenerowaną turbosprężarkę do 530d z 2001r? Chodzi mi o warsztat w Warszawie , ewentualnie w okolicach . Z góry dziękuję i pozdrawiam
  8. Witam ponownie! Wczoraj podłączyłem auto pod komputer w jednym z warsztatów specjalizujących się w BMW. Wyskoczyły 3 błędy : -świece żarowe-ale w omawianej sprawie to nie ma znaczenia, - czujnik ciśnienia doładowania - czujnik położenia wału korbowego Pan w warsztacie wykasował błędy i powiedział żebym kilka dni pojezdził i wrócił na sprawdzenie - jeśli wyskoczą, znaczy że muszę te czujniki wymienić . Póki co autko jeździ lepiej......
  9. Ja też mogę sobie ustawić blokade przy 210 ,200,czy jak kto woli ale nie o to chodzi. Samochod wolno się rozpędza do większych prędkości , przy 210 jakby się na chwile ( dłuższą) zacinał , i później bardzo powoli rozpędza się dalej . Jechałem najszybciej 230 kmh ale to nie jest to..... Kolegi 530d rozpędza się zupełnie inaczej , dlatego też boje się ,że wtryski już nie dają rady..... No nic ,muszę pojechać na komputer
  10. A znacie może jakiś dobry i niedrogi warsztat w Warszawie który by zdiagnozował co jest nie tak ? Nie chodzi mi o aso
  11. Witam! Mam Bmw 530d 193km z 2001r. Ostatnio w moim aucie pojawił się następujący problem: podczas przyspieszania z gazem wciśniętym w podłogę z niskich obrotów wszystko jest ok,aż do ok 3 tys obrotów, kiedy to następuje chwilowe zawahanie-spadek mocy, ekonomizer się na chwilkę cofa,po czym znów wraca we właściwe miejsce i auto normlalnie przyspiesza. Samochód też słabo się rozpędza do większych prędkości- maksymalna podana w briefie to 227km/h(więc licznikowo powinno być jakieś 235-240kmh) podczas gdy moje auto bardzo trudno jest rozpędzić powyżej licznikowych 210. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy zużyte jest turbo? czy może tylko filtr od turbosprężarki albo zawór ciśnieiniowy? A może wymienić należy tylko filtr paliwa? Najbardziej obawiam się , iż może być to objaw kończących się wtryskiwaczy........ Czy ktoś z was miał podobny problem? Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.