Skocz do zawartości

Tomeks

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomeks

  • Urodziny 25.02.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    AUDI A4 B6 1,9 TDI 130KM S-line
  • Lokalizacja
    Belgia

Osiągnięcia Tomeks

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Troszkę chyba się nie zrozumieliśmy :norty: to co wypisujecie o akcyzie to jest odrębna sprawa ja dałem tylko przykład ile się płaci samego podatku drogowego rocznie i jeszcze do tego ubezpieczenie. Jeśli ja przyprowadzę do belgi auto np. z Niemiec to nie ważne jaki ma silnik 1,9 czy 3,0 muszę płacić akcyzy 21% od wartości rynkowej w belgi :mad2: Sprawdzałem u swojego ubezpieczyciela na szybkiego ile by mnie rocznie kosztował samochód BMW 3,0 d rok produkcji 2007ponad 200 KM z 50% zniżką jaką posiadam jest to około 1200-1400 euro + 700 podatek drogowy więc wychodzi +- 2000 EURO ROCZNIE to jest samo OC. Jeśli chodzi o koszta amortyzacji auta to naprawy w Belgi mowa o autoryzowanych serwisach takich jak np.ASO to w Polsce jest sporo taniej. Np. wymiana w Audi 1,9 TDI rozrząd komplet z pompą wody płyn chłodniczy filtry olej i podłączenie pod waga cena około 2,500 - 3000 zł to z myciem auta wartość 700 euro a w belgi zaczyna się cena od 1000 -1200 euro Więc koszta eksploatacji to nie jest aż taki wielki problem i nie mam zamiaru zaraz po kupnie jeździć z nim po serwisach no chyba że BMW tak ma :norty: Ale nie będziemy się tu licytować nie po to się tu zalogowałem każdy kupuje taki samochód na jaki go stać albo jaki chce mieć :mrgreen:
  2. Przeczytałem cały ten wątek i tez bym chciał motor 3,0 ale jak do polski dotrą takie opłaty jakie są w zachodniej europie to będziecie wtedy wiedzieć po co są silniki 1,9 w VW a 2,0 w BMW na dole mały przykład To jest link do taryfy opłat za podatek drogowy rocznie w Belgii (pozycja 15 dla pojemności 3,0d ) a gdzie jeszcze ubezpieczenie :mad2: :mad2: :mad2: http://www.mon-assurance-auto.be/taxe-circulation-auto-belgique.html
  3. To jest link do taryfy opłat za podatek drogowy rocznie w Belgii (pozycja 15 dla pojemności 3,0d ) a gdzie jeszcze ubezpieczenie :mad2: :mad2: :mad2: http://www.mon-assurance-auto.be/taxe-circulation-auto-belgique.html Bardzo by chciał motorek 3,0 bo praca tego silnika jest zaj****ta :cool2: no ale co nic się nie poradzi ochrona środowiska,ale niedługo i w Polsce będzie podobnie :mrgreen: Więc trzeba się zacząć rozglądać za Bumem 520 d :norty: tylko mnie nie pokoi jeszcze jedna sprawa. Jak zrobię program na 200 KM to seria wytrzyma chodzi mi o sprzęgło,skrzynie,turbo itp... czy będzie trzeba jeszcze coś rezać i pewnie lepsza będzie skrzynia manualna...
  4. Nie stać mnie na 3,0 bo nie zarobił bym na opłaty tu w belgi sam podatek drogowy pierwszy za 1,9 TDI 130 KM zapłaciłem 480 euro a teraz co roku płace po 280 euro a gdzie jeszcze ubezpieczenie itp... :mad2: :mad2: :mad2: Bardziej szukam takiego w miarę ekonomicznego i bezawaryjnego woła roboczego jakim jest silnik 1,9 TDI po programie wyszedł na serii 178 KM i bardzo miło się jeździ nawet że ma 290 tys km.Jak by nie było rocznie robię po autostradach belgijskich + - 70-80 tyś km Dla tego się skupiłem na silniku BMW 2,0 d program,ale czy w budzie 5 będzie to jeździć i jak długo,więc ewentualnie może 2,5 i spokojnie będzie sobie klekotał. kruk203 co masz na myśli że 2,5d to taka biedna wersja...
  5. Witam serdecznie wszystkich przymierzam się do kupna BMW E61 (2006-2007) i mam dylemat jaki wybrać motor 2,0 D a może 2,5 D skrzynia manualna czy może automat Auto ma myć w miarę ekonomiczne i bez awaryjne, ponieważ dojeżdżam do pracy dziennie 200 km oczywiście w dwie strony autostradą w Belgii więc musi być to diesel. Obecnie poruszam się audi A4 1,9 TDI (130KM) S-line skrzynia 6 biegowa manualna przebieg 295 tyś km z auta jestem bardzo zadowolony,ale przyszedł czas na zmiany bo muszę mieć auto sprawne w 100% a nie mieć jakieś obawy że coś puka i trzeba ładować w auto kasę,a tu w belgi naprawdę nie opłaca się naprawiać takiego auta bo koszty są ogromne :mad2: Zastanawiałem się nad kupnem Audi B7 2,0 TDI ale ludzie na forum Audi mi odradzili ten silnik i przekonywali w takim przypadku do kupna BMW E61... ...liczę na waszą pomoc pozdrawiam Tomeks
  6. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Nie posiadam jeszcze auta marki BMW jednak mam w planie taki nabyć. Interesuje mnie E-61 z silnikiem 2,0 D lub 2,5 D i tu będę potrzebował waszej pomocy... Pozdrawiam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.