Skocz do zawartości

arkadio11

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e34 520 1993

Osiągnięcia arkadio11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tzn glowica nie jest uszkodzona?? a uszczelka pod glowica? nie wiem i boje sie pomyslec co to moze byc przewaznie kazdy mi mowil ze to uszczelka pod glowica, a tu sie dowiedzialem ze to moze byc masa innych rzeczy o ktorych nie mam pojecia np kopulka, paluch i te inne urzadzenia tylko nie wiem czy one moja cos z tym wspolnego ze mam benzyne w oleju i bardzo twarde weze od chlodnicy kopci mi na bialo z tlumika a ostatnio zaczela strzelac na benzynie co to moze byc????
  2. w plynie chlodniczym nie mam oleju nie mam tez zadnego nalotu pod korkiem wlewu oleju tylko mocno czuc benzyna w oleju i olej mi sie zrobil taki mazisty, obecnie nie jezdze moja bawarka bo boje sie ze zatre silnik lub cos innego ale narazie szukam jakiegos konkretnego powodu
  3. wskaznik temperatury jest w normie czyli na srodku. jak bylem u mechanika powiedzial ze to raczej bedzie uszczelka pod glowica, nie mowil nic o wtryskiwaczu ani o sondzie wiec teraz nie wiem co mam myslec o tym. ubywa mi tez plynu chlodniczego to tez przez ta sonde badz wtryskiwacz? czy to jest faktycznie ta uszczelka pod glowica? pytalem sie tez znajomego i mowil ze tez to moga byc pierscienie ale mowil ze bralby mi olej a mi oleju bunia nie bierze wiec nie wiem do konca czego to jest przyczyna i za co sie brac i naprawiac ?????
  4. witam wszystkich bardzo prosze o pomoc > pare piesiecy temu kupilem bmw e34 520 vanos szczerze mowiac nie byla to dobta decyzja poniewaz bylo one w nienajlepszym stanie ale sprzedawca dobrze to zamaskowal do czego w nim sie nie dotknalem musialem zmieniac i naprawiac najgorsze w tym to ze silnik byl mocno dobity i musialem zalozyc 2 ktory kupilem bmw z niemiec wszystko na poczatku bylo dobrze po wymianie silnika duza moc cichutko chodzil az chcialo sie tym samochodem jezdzic ale niedawno zauwazylem ze weze od chlodnicy sa bardzo twarde i gorace pojechalem do mechanika powiedzial mi ze to moze byc uszczelka pod glowca albo termostat na poczatku mowi zmien termostan zeby nie pakowac sie w koszty wiec wymienilem go faktycznie tamten byl zepsuty ale problem po 1 dniu wrocil weze dalej sa twarde i gorace a na dodatek zauwazylem ze mam benzyne w oleju strasznie smierdzi czy na bagnecie czy pod korkiem wlewu oleju i zaczela mi strzelac na benzynie bo gazu w niej nie posiadam widoczny jest tez brak mocy i nie wiem co robic znajomi i mechanicy ktorych sie pytalem mowia ze to uszczelka pod glowica albo glowica jest peknieta prosze was pomozcie mi doradzcie co to moze byc narazie bunia stoi boje sie ze moge cos zrobic zatrzec silnik lub cos innego szkoda mi jej sprzedawac poniewaz bardzo duzo w niej zrobilem i duzo w to wlozylem czasu i pieniedzy wiec jeszcze raz prosze doradzcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.