Skocz do zawartości

prezes39_m

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O prezes39_m

  • Urodziny 20.05.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730i 1987
    E66 740iL 2007 Individual
  • Lokalizacja
    Mielec

Osiągnięcia prezes39_m

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ciągle brak czasu zająć się tym problemem. BMW part number: 7840414 Coding index: 25 Variant index: 18774 W odczycie EEPROM status INPA wyświetla taką informację: Code data set: not ok
  2. Witam. Mam w mojej beti taki sam problem - brak możliwości zmiany trybu pracy komfort - sport. Nie wymieniałem płynu. W module EDC mam taki błąd: 600A EEPROM Fault. Błędu nie mogę usunąć, co może być powodem?
  3. prezes39_m

    Programowanie OBC

    do czego potrzebujesz mój VIN ?
  4. prezes39_m

    Programowanie OBC

    jeśli chodzi o numerację to: - VDO nie pamiętam numeru (nie mam w tej chwili przed sobą) OBC III - Siemensy mają na końcu numery ...055 (taki mam podłączony) OBC IV. Problem to typ pojazdu wyświetlany po jednoczesnym naciśnięciu klawiszy "100 i 1" "5-00 TYP" czyli E34 540iA; bez chip-u kodującego, po zamontowaniu chip-u z wgranym wsadem złożonym z bajtów z tej strony: http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm oczywiście pokazuje zgodnie z tabelą ze strony dla testu 17; pokazują zbyt duże spalanie - na biegu jałowym 5,5l/h w teście 03.
  5. prezes39_m

    Programowanie OBC

    mam 3 sztuki obc więc kupno następnego odpada; z zaprogramowaniem kości nie ma problemu, z płytką (której tak naprawdę nie potrzeba) też nie ma problemu, lutowanie również więc pozostaje wsad, którego nie mam i dlatego piszę na tym forum, może znajdzie się ktoś życzliwy i odczyta u Siebie
  6. prezes39_m

    Programowanie OBC

    Nie rozumię tego pytania - jeśli to odpowiedź, to niewiele wyjaśnia w temacie OBC
  7. prezes39_m

    Programowanie OBC

    Wiem, że było już nie raz o OBC, ale proszę o pomoc w sprawie zaprogramowania "chip code" do OBC IV Siemens. Czy ktoś z użytkowników może podać dane do zaprogramowania układu pamięci pod model 730iA R6 M30B30. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Czyli wspomaganie układu kierowniczego i układ hamulcowy sprzężone są ze sobą elektrycznie za pośrednictwem tychże czyjników wkręconych w wielozawór. Nie mam problemów z hamulcami lecz męczy mnie ten cieknący olej. Sprawdzę numerki tych czujników i będę szukał gdzie są dostępne "od ręki"
  9. Witam. Dziękuję z wyczerpującą odpowiedź. Mam jescze pytanie dotyczące tych czujników wkręconych w wielozawór. Z uwagi na fakt iż czujniki te w mojej "buni" są leciwe i cieknie z nich oliwa chciałbym je wymienić. Jakich czujników szukać, może jest jakiś sklep internetowy gdzie mógłbym takie czujniki zakupić?
  10. Czy ktoś z forumowiczów wie co to za element układu wspomagania do którego dochodzą przewody ciśnieniowe "15" i "16" w kształcie wiszącej bańki? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/e/7.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.