JEŚLI MOGĘ WTRĄCIĆ SWOJE 3GR W MOJEJ BECI 320D 136KM MAM JEDEN WENTYLATOR ZE STEROWNIKIEM SPRAWDZENIE DZIAŁANIA MODUŁU POLEGAŁO NA WYPIĘCIU KOSTKI W KTÓREJ SĄ 3 KABLE 2 GRUBSZE(ZASILANIE) I JEDEN CIENKI(STEROWANIE) WYSTARCZY MIERNIKIEM SPRAWDZIĆ CZY ZE WZROSTEM TEMPERATURY ROŚNIE NAPIĘCIE NA KABLU STERUJĄCYM BO TO WZROST NAPIĘCIA NA KABLU STERUJĄCYM POWODUJE WZROST OBROTÓW WENTYLATORA.EWENTUALNIE JEŚLI NIE CHCEMY CZEKAĆ AŻ CZUJNIK TEMP.ZAŁĄCZY WENTYLATOR MOŻEMY ZAŁĄCZYĆ KLIMĘ TO TEŻ SPOWODUJE WZROST NAPIĘCIA BO TRZEBA TEŻ CHŁODZIĆ GAZ KLIMY.JEŚLI TAK TO NA 99,99% PADNIĘTY STEROWNIK PRZY WENTYLATORZE.DROBNA WSKAZÓWKA TAKI SAM STEROWNIK MOŻNA ZNALEŻĆ W MONDEO MK4 2.0 W DIESLU WARTO TEŻ POPYTAĆ NA SZROCIE CZY NIE MAJĄ USZKODZONEGO WENTYLATORA NP PO WYPADKU (WENTYLATOR POŁAMANY ALE STEROWNIK OK,KOLEGA WYRWAŁ TAKI ZA 30 PLN)