Skocz do zawartości

ADAMZ7777

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 136KM 1999R

Osiągnięcia ADAMZ7777

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. TAK MYŚLAŁEM TO BYŁY Z DEMONTAŻU PODOBNO MODUŁY NIEUŻYWANE ALE JA PYTAM DLACZEGO NIEUŻYWANE BO TO NIECHODLIWY TOWAR CZY RACZEJ NIE PRZESZŁY TESTU NA LINII PRODUKCYJNEJ JEŚLI CHCESZ TO ZADZWOŃ MÓJ NR 507 049 229 COŚ PORADZIMY
  2. KOLEGO SORKI ŻE SIĘ CZEPIAM ALE CZY TE PRZEKAŻNIKI BYŁY NOWE CZY Z DEMONTAŻU BO Z DEMONTOWANYMI BYWAJĄ PROBLEMY JA SWOJE NOWE SPRAWDZAM PRZED WLUTOWANIEM CZY OBY NA PEWNO SĄ SPRAWNE
  3. STEROWNIK DA SIĘ WYMIENIĆ TYLE ŻE Z ZAKUPEM GORZEJ BO NIE WIEM CZY SAM STEROWNIK WYSTĘPUJE JA ZROBIŁEM TAK POSZUKAŁEM AUTA Z ROZBITYM PRZODEM BO WTEDY POŁAMIE SIĘ WENTYLATOR WYJMUJĘ STEROWNIK PODPINAM DO SWEGO AUTA SPRAWDZAM CZY DZIAŁA(POJAWIA SIĘ NAPIĘCIE NA KABLU STERUJĄCYM PO WŁĄCZENIU KLIMY LUB ZE WZROSTEM TEMP.)I KUPIŁEM SAM STEROWNIK ZA 30 PLN HHHHUUUUULLLLAAAA JAK TA LALA
  4. PYTANIE JESZCZE O PRZEKAŻNIKI CZY TO BYŁY NOWE CZY Z DEMONTAŻU BO OSTATNIO WYMIENIAŁEM TAKIE NA NOWE I PROBLEM USTAŁ
  5. KOLEGO NAPISZ JAKIE MIAŁEŚ OBJAWY PSUCIA SIĘ MODUŁU BO PODCZAS WLUTOWYWANIA ZDARZA SIĘ ODERWANIE ŚCIEŻKI NIEDOGRZANIE LUTU ITP. A JAK Z ZAMYKANIEM PRZYCISKIEM NA KONSOLI.CZY ŚWIATŁO W ŚRODKU REAGUJE NA PRZYCIŚNIĘCIA PILOTA
  6. KOLEGO Z TYM WENTYLATOREM PO ODPIĘCIU KOSTKI WENTYLATORA MASZ 3 KABLE 2 ZASILAJĄCE ORAZ 1 CIEŃSZY STERUJĄCY JEŚLI NA KABLU STERUJĄCYM NIE MA NAPIĘCIA A WENTYLATOR CHODZI TO MASZ JAKIEŚ ZWARCIE W STEROWNIKU JEŚLI NA KABLU STERUJĄCYM MASZ NAPIĘCIE NA ZIMNYM SILNIKU I WYŁĄCZONEJ KLIMIE TO MASZ USZKODZONY CZUJNIK TEMPERATURY
  7. WYDAJE MI SIĘ,ŻE PO PRZEKROCZENIU 90*C.POTERM ZE WZROSTEM TEMP.ROSNĄ OBROTY.PYTANIE JESZCZE CZY MASZ WENTYLATOR Z WISKOZĄ CZY Z MODUŁEM.JEŚLI TO BARDZO WAŻNE Z TĄ TEMP TO SPRAWDZĘ!
  8. JEŚLI MOGĘ WTRĄCIĆ SWOJE 3GR W MOJEJ BECI 320D 136KM MAM JEDEN WENTYLATOR ZE STEROWNIKIEM SPRAWDZENIE DZIAŁANIA MODUŁU POLEGAŁO NA WYPIĘCIU KOSTKI W KTÓREJ SĄ 3 KABLE 2 GRUBSZE(ZASILANIE) I JEDEN CIENKI(STEROWANIE) WYSTARCZY MIERNIKIEM SPRAWDZIĆ CZY ZE WZROSTEM TEMPERATURY ROŚNIE NAPIĘCIE NA KABLU STERUJĄCYM BO TO WZROST NAPIĘCIA NA KABLU STERUJĄCYM POWODUJE WZROST OBROTÓW WENTYLATORA.EWENTUALNIE JEŚLI NIE CHCEMY CZEKAĆ AŻ CZUJNIK TEMP.ZAŁĄCZY WENTYLATOR MOŻEMY ZAŁĄCZYĆ KLIMĘ TO TEŻ SPOWODUJE WZROST NAPIĘCIA BO TRZEBA TEŻ CHŁODZIĆ GAZ KLIMY.JEŚLI TAK TO NA 99,99% PADNIĘTY STEROWNIK PRZY WENTYLATORZE.DROBNA WSKAZÓWKA TAKI SAM STEROWNIK MOŻNA ZNALEŻĆ W MONDEO MK4 2.0 W DIESLU WARTO TEŻ POPYTAĆ NA SZROCIE CZY NIE MAJĄ USZKODZONEGO WENTYLATORA NP PO WYPADKU (WENTYLATOR POŁAMANY ALE STEROWNIK OK,KOLEGA WYRWAŁ TAKI ZA 30 PLN)
  9. PANOWIE JAKBY KTOŚ POTRZEBOWAŁ PRZEKAŻNIKI DO MODUŁU KOMFORTU O KTÓRYM MOWA POWYŻEJ TO POSIADAM KILKANAŚCIE TAKOWYCH NIE SĄ TO ORYGINAŁY,ALE WYMIENIŁEM U SIEBIE NA TAKI I PO PROBLEMIE CENTRALNY DZIAŁA CENA PRZEKAŻNIKA 7 PLN EWENTUALNIE MOGĘ SIĘ PODJĄĆ WYMIANY TEL 507 049 229
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.