Skocz do zawartości

demolek1

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D 2002

Osiągnięcia demolek1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Temat ogarnięty, po wymianie filtra więcej niż połowicznie wszystko wróciło do normy. Bez obciązenia ciśnienie wskoczyło na 3,9 bar po wdepnięciu gazu spada do 3.0 bar. Po zaślepieniu przewodu za zaworkiem zwrotnym ciśnienie pokazuje odpowiednio 4,25bar i 3,5bar więc pozostaje mi juz tylko walka z tym nieszczęsnym zaworkiem. Przynajmniej tak mi się wydaje bo wracając właśnie z warsztatu czułem się tak jak by w bunie wstąpiło nowe życie :D :D :D
  2. Rozebrałem z mechaniorem cały uklad paliwowy aż do pompy wysokiego ciśnienia. W zbiorniku było czysto, pompka VDO podaję aż miło. Sprawdzona progowa i też daje ciśnienie. Zaworek zwrotny nie trzyma wcale bo puszcza przy delikatnym dmuchnieciu. Dziś zakładam filtr Knechta zaślepiamy zaworek i zobaczmy co dalej. Z tym zaworkiem to rzeczywiście lipa, nigdzie nie można nic takiego dostać. Pozostaje tylko rzeźbiarstwo.
  3. Strasznie mnie myli ten czujnik na filtrze paliwa. Jak go wypnę to śmiga jak wściekła i nie ma problemu, a na podpiętym 4 tysie szarpanie i automat nie chce zmienić biegu na wyższy. Jutro podłączam trzecią progową ze sprawnego autka i próba przelewowa na wtryskach. Inpa pokazuje korektę wtrysków od - 0,8 do +1 i podobno to nie jest tragedia. Podobno. Co do pompki w zbiorniku to mniemam że jest ok bo pali bezproblemowo nawet na rezerwie.
  4. A pompka w baku nie jest tylko od przelewu między komorami? A progowa zaciąga i utrzymuje ciśnienie?
  5. Witam posiadam E46 330D 135kw. Szukałem i niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi albo podpowiedzi na mój problem. Problem dotyczy spadku ciśnienie na pompie progowej. Bez obciążenia INPA pokazuje 3,8bar bo wdepnięciu gazu i obrotach rzędu 4 tysięcy ciśnienie spada do 1,8 bar i silnik przerywa oczywiście wywala bład. Wiec myślałem że temat jest oczywisty że pada pompa progowa więc zakupiłem nową i tu jest klops bo po wymianie zero poprawy. Zaślepiłem przewód paliwowy za zaworem regulującym na powrocie i jedyne co to dało to to że bez obciążenia ciśnienie wskoczyło na 4,2 bar po wdepnięciu gazu dale 1,8 - 1,9 bar no i uż nie wiem co wymieniać. Chyba tylko mi pozostaje regulator w pompie CR. Próbowałem również opcij z wypinaniem czujnika ciśnienia na filtrze paliwa. Po wypięciu INPA pokazywała stale ciśnienie 4 bar i wszystko było oki po za błedem i świecącą się kontrolką świec żarowych. Po ponownym wpięciu czujnika dalej to samo. Zakupiłem nowy czujnik i już się cieszyłem że wszystko będzie ok ale się grubo pomyliłem i już mi ręce opadają :mad2:
  6. Dzięki wielkie Maciek ale zasmuciłem się że nawet nie ma instalki pod zmieniarkę :( pozdrawiam
  7. Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy BMW :) Ja również będę wdzięczny za rozkodowanie VIN WBAEL91090PA72516 Z góry serdecznie podziękowania pozdrawiam
  8. Polecam corteco, na allegro można kupić już od 500 zł. Wymieniłem u siebie na takie, i problem się sam rozwiązał.
  9. Koło Corteco kosztuje 600-800 PLN Poduszka pod silnik lemfordera to koszt 250 PLN Twoje ceny są serwisowe Części pierwsza liga! Przychodzi mi jeszcze do głowy aby sprawdzić napinacz paska (ten przy alternatorze) i koło dwu-masowe (ale nie wiem jak to się robi). U mnie w E91 330d też trzęsie przy gaszeniu. Koło pasowe u mnie to wydatek 1700-1900zł...masakra + poduszki ok 450zł. Na razie nic nie ruszam.
  10. Witam ponownie Muszę się pochwalić że temat wibracji, trzęsienia i głośniejszej pracy silnika został w mojej buni rozwiązany. Wszystko polegało na kompleksowej wymianie poduszek pod silnikiem i skrzynią, a także koła pasowego. Po tych zabiegach wszystkie bolączki jakie ją trapiły odeszły w zapomnienie i teraz mogę się cieszyć z jazdy jak dawniej. pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w tym temacie :)
  11. Panowie Wymiana zużytych wężyków na nowe, po całości. Wyczyszczenie AGR-a, wyczyszczenie filterków na EGR-ach, wymiana gruszki na turbinie i bunia zmieniła się w zajefajną bestie. Śmiga aż miło, zadnej zadyszki, i to w niej kocham. Zyczę wszystkim owocnego czyszczenia. pozdro :D
  12. Witam wszystkich Podzielę się z wami swoim problemem odnośnie trzęsącego się silnika, a mianowicie posiadam BMW E46 330D jakiś czas temu wymieniłem poduchy pod silnikiem, i do zeszłego tygodnia wszystko było super, aż zaobserwowałem wzdłużne pęknięcia paska. Oczywiście pasek "wymieniłem" i tu się zaczęły dziać cuda wianki, kiedy silnik pracuje na luzie to wszystko wpożo, ale gdy wrzucę "D" w skrzyni to przy obrotach 2000-2500 silnik dostaje wibracji i jakiejś trzęsiawki i jak by głośniej chodził. Dzwoniłem do znajomego do serwisu BMW Inpechca, i nim skończyłem swoją opowieść wydał wyrok na koło pasowe, więc nie pozostaje mi nic innego jak je wymienić i modlić się aby to było na pewno ta usterka. a czy komuś się zdarzyła taka przypadłość po wymianie paska?? :shock: pozdro
  13. Witam wszystkich użytkowników BMW Problem przedstawia się następująco, z dołu bunia zbiera się jak trzeba, ale im wyższa prędkość samochód traci moc i przy prędkości 160-180 km/h tak jaby kończła się jej prędkość mimo wciśniętego pedału w podłogę. Byłem na na kompie i djagnoza pokazała błędy 1470 - Charge-air pressure control 1E30 - Boost-pressure control or boost-presuure controller niestety nikt jednoznacznie nie określił co jest przyczyną tych błędów, jedni twierdzą że wywalona jest turbina, inni że egr-y, a jeszcze inni że separator oleju. Separator wymieniłem, dowiadywałem się w warsztacie od turbo w wawie na obozowej i powiedzieli mi że turbina się kończy i trzeba ją wymienić bo bmk-i tak mają, sam już nie wiem. Może ktoś z was miał takie przygody i się ze mną podzieli swoją wiedzą. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.